جاباما
۴۹۳۳۶۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی‌های بعدی سامسونگ دوربین دوتایی دارند

سامسونگ در تبلیغات جدید گفته که تراشه‌ی اگزینوس از دوربین دوتایی در جلو و پشت گوشی پشتیبانی می‌کند. تراشه‌ی اگزینوس جدید از دو ISP یا Image Signal Processing پشتیبانی می کند و به همین دلیل باید روی گوشی‌های آینده این شرکت منتظر دوربین دوتایی باشیم.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ به تازگی کار تبلیغات سری ۹ تراشه‌ی اگزینوس را شروع کرده است. تراشه‌ای که قرار است روی بعضی از مدل‌های گلکسی S۸ قرار بگیرد. سامسونگ در تبلیغات جدید گفته که تراشه‌ی اگزینوس از دوربین دوتایی در جلو و پشت گوشی پشتیبانی می‌کند. تراشه‌ی اگزینوس جدید از دو ISP یا Image Signal Processing پشتیبانی می کند و به همین دلیل باید روی گوشی‌های آینده این شرکت منتظر دوربین دوتایی باشیم.
گوشی‌های بعدی سامسونگ دوربین دوتایی دارند

متاسفانه بعید به نظر می‌رسد که S۸ با دوربین دوتایی ساخته شود، چرا که تا این لحظه ویدیوها و تصاویر مختلفی از این گوشی لو رفته‌اند که چنین چیزی را نشان نمی‌دهند. نباید این موضوع را نادیده بگیریم که سامسونگ از تراشه‌ی جدید روی گوشی‌های رده بالای خودش استفاده می‌کند؛ پس بعید نیست که گلکسی نوت ۸ با اگزینوس سری ۹ عرضه شود و دوربین دوتایی هم داشته باشد.
به هر حال این شرکت کره‌ای می‌خواهد تمام تصورات منفی درباره‌ی نوت ۷ را از بین ببرد و به همین دلیل شاید نوت ۸ اولین محصول سامسونگ باشد که با دوربین دوتایی راهی بازار می‌شود. حتی احتمال دارد که کم‌کم دوربین دوتایی روی محصولات میان‌رده و سطح پایین سامسونگ هم قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج