اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست مالی ترامپ از کویت

دولت آمریکا که به دنبال تامین منابع مالی با ادعای گسترش روند مقابله با داعش در شهر رقه سوریه است این بار رسما برای پرداخت بودجه و مشارکت در تامین هزینه ها از کویت درخواست تامین منابع مالی کرد .

خبرگزاری ایرنا: دولت آمریکا که به دنبال تامین منابع مالی با ادعای گسترش روند مقابله با داعش در شهر رقه سوریه است این بار رسما برای پرداخت بودجه و مشارکت در تامین هزینه ها از کویت درخواست تامین منابع مالی کرد .

به نقل از نشریه کویتی الرای دولت آمریکا هزینه های ادعای مقابله و سرکوب گروه داعش را ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده است .
بنا بر اعلام منابع دیپلماتیک کویت به رغم دست و پنجه نرم کردن با کمبود منابع مالی در این طرح ترامپ حضور دارد و تخمین زده شده است که دو الی شش میلیارد دلار کمک مالی پرداخت خواهد کرد.
کویت به دلیل تبدیل شدن به مرکز منطقه ای سازمان ناتو طی یکسال اخیر همکاری های خود با دولت آمریکا را افزایش داده است و همچنین تردد گسترده نظامیان آمریکایی از عراق، کویت را به یک کشور راهبردی در زمینه جعرافیایی برای مقابله با داعش تبدیل ساخت.
در عرصه داخلی نیز کویت هم اکنون از راه در پیش گرفتن پاره ای از اقدامات همچون نظارت کامل بر فعالیت انجمن های خیریه و جلوگیری از فعالیت انجمن های بدون مجوز تلاش کرده تا مانع هرگونه جمع آوری پول به صورت غیر قانونی در این کشور شود، اما واشنگتن و کشورهای غربی خواستار تشدید این اقدامات شده اند.
در عین حال و به رغم راهکارهایی که از سوی دولت کویت برای مقابله با تروریسم اتخاذ شده، تعدادی از اتباع این کشور برای مشارکت در جنگ عراق و سوریه در کنار تروریستهای داعش و «جبهه النصره» به این دو کشور سفر کرده اند. مسوولان دولت کویت از کنترل کامل این افراد تاکنون ناتوان بوده اند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این درخواست نیست باجگیری از کشورهای ضعیف و تحت سلطشونه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج