۴۹۷۱۴۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سارق بانک‌های تهران: اشتباهی بازداشت شدم!

کارآگاهان پلیس تهران درجریان رسیدگی به پرونده سارق بانک ایران زمین، سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که مهر تأییدی بر دست داشتن مرد میانسال در سرقت مسلحانه از ۴ بانک در پایتخت است.

روزنامه ایران: کارآگاهان پلیس تهران درجریان رسیدگی به پرونده سارق بانک ایران زمین، سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که مهر تأییدی بر دست داشتن مرد میانسال در سرقت مسلحانه از ۴ بانک در پایتخت است.

سارق میانسال به تازگی وبه دنبال سرقت از بانک ایران زمین، درخیابان ظفردستگیرشد. روز۱۷ اسفند، سارق میانسال با ورود به بانک، لوله کلت‌اش را به سمت کارمندان بانک گرفته و با شلیک سه تیر آنها را مجبور کرده بود تمام پول‌های موجود را در کیف دستی‌اش بریزند. اما به محض خروج سارق، مأموران گشت پلیس درعملیاتی ضربتی او را دستگیرکردند.

سپس با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت، پرونده دراختیارکارآگاهان پلیس تهران قرارگرفت. این درحالی بود که احتمال دست داشتن مرد میانسال در سه سرقت مسلحانه دیگر از بانک‌های پایتخت نیز قوت گرفت.

سرقت مسلحانه از سه بانک دیگر از اواخر سال گذشته صورت گرفته بود. در هر سه سرقت مردی میانسال درحالی که چهره‌اش را با نقاب پوشانده و کلاه گیسی به سر داشت وارد بانک شده و با تهدید سلاح، نقشه خود را اجرا کرده و با پای پیاده از محل متواری شده بود.

با مطرح شدن این احتمال، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت تصاویری که از دوربین‌های مداربسته سه بانک دیگر به‌دست آمده بود را با تصاویر آخرین سرقت تطبیق داده و پی بردند شباهت زیادی بین تصاویر به‌دست آمده از سارق سه بانک با دزد بانک ایران زمین است.

همچنین به دستور بازپرس، تیر‌های اسلحه کشف شده از متهم با تیر‌هایی که در یکی از سرقت‌های بانک به‌دست آمده بود، به آزمایشگاه اسلحه شناسی ارسال شد و کارشناسان تأیید کردند که تیر‌ها در هر دو سرقت از یک اسلحه شلیک شده است.

این درحالی است که متهم همچنان منکر سرقت‌ها حتی سرقت مسلحانه از بانک ایران زمین است. او گفته لیسانس مهندسی سخت افزار دارد و به اشتباه دستگیر شده است. درحالی که کارآگاهان زمان دستگیری‌اش یک اسلحه کلت کمری و تعدادی تیرکشف کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم ب

      اشتباهی دستگیر شدم!!!!
      شش ماه پیش یه یارو با داداشم تماس گرفت و سفارش یه کالایی رو داد، 800کیلومتر برد براش و بارو خالی کردن بعد میگه بریم کارت بکشم،توی راه یارو میگه اینجا خونمونه وایسا برم کارتو بیارم، میره تو کوچه و دیگه برنمیگرده
      گوشی داداشمم تو ماشین دزدیده بوده و بخاطر همون گوشی دوماه بعد سرقت دستگیر شده، 6تا سرقت دیگه هم عین همین داشته که همه کسایی که ازشون دزدی کرده چهره شو دیدن میگن خودشه ولی بی وجدان میگه تهمته من نبودم!!!!!

    • بدون نام

      .... !!! لابد دزدی نکرده بنده خدا!! و الا ميگفت!! اگه هر کسی کلت همراهش بود سارق مسلح است!!! خدا این مردم چشونه و چشون شده!!!

    • وحید

      چه دلیل محکمه پسندی دارن مگه
      چون شبیه بوده؟ چون اسلحه کشف شده؟
      فعلا اتهام ایشون نگهداری اسلحه هستش نه چیز دیگه

    • بدون نام

      چقدر رو داری اینو باید بازبون خودش باهاش صحبت کنن

    • بدون نام

      یه چیزی بگم وافعا بعصیا این شده یه شغل میشنن پای زوزنامه تا بدبختی میگیرن میان میچسبن بهش درامدخوبی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج