۴۹۸۱۶۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

تخریب یک خانه با انفجار نارنجک دست ساز

انفجار نارنجک دستی یک باب منزل مسکونی را در اراک تخریب کرده و سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

خبرگزاری ایسنا: انفجار نارنجک دستی یک باب منزل مسکونی را در اراک تخریب کرده و سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی اراک از نجات سه نفر که زیرآوار ناشی از انفجار مواد محترقه حبس شده بودند، خبر داد و گفت: امروز به محض اطلاع از انفجار در منطقه‌ای مسکونی واقع در کوی علی‌ابن ابیطالب(ع) اراک تیم آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

آقازیارتی که فرماندهی عملیات را به عهده داشت عنوان کرد: بعد از تلاش آتش‌نشانان سه نفر که زیر آوار حبس شده بودند نجات یافتند اما، شدت جراحت بسیار زیاد است و احتمال قطع عضو یکی از مصدومین وجود دارد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی اراک ادامه داد: مصدومان به بیمارستان اعزام شده‌اند و در خصوص سن و میزان جراحت و وضعیت آنها بیمارستان باید اطلاعات تکمیلی را اعلام کند.

وی افزود: میزان تخریب منزل مسکونی گسترده است و عامل انفجار نارنجک دستی و مواد محترقه بوده که به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت و دمای بالا انفجار رخ داده است.

فرمانده عملیات حادثه امروز به شهروندان به ویژه والدین توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند و از نگه‌داشتن مواد محترقه در منازل جدا خودداری کنند.

به گفته مسئول روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(ع) سوختگی مصدومان بالای ۴۰ درصد بوده و در برخی اندام ها نیز دچار آسیب دیدگی شده اند.

فراهانی گفت: دو روز پیش نیز دو نفر که در اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی ۵ درصدی شده بودند در بیمارستان بستری و امروز مرخص شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه اون احمقی که نارنجک دستی می سازه، چرا یه وسیله اختراع نمی کنه برای کشورش؟ که کشورش پیشرفت کنه، اشتغالزای کنه برای جونای مملکتش، چرا پول و قتشو نمیذاره صرف فقرا و تهیدستان این شبای عید؟ آخه تا کی میخواند به خودشونو جامعه آسیب برسونند؟ جای تأسف داره!!!

    • بدون نام

      ای خدا چرا بعضیا اینقدر این سنته قشنگو به خودشونو بقیه حروم میکنن....

    • بدون نام

      با درود فراوان ..ای کاش ما میدونستیم که جشن چارشنبه سوری چی بوده چکار میکردند متاسفم برای صدا وسیما که ایین ما را دربارش فیلم یا مستند نمیسازن تا بدونیم که این جشن به روش سنتی خیلی قشنگه

    • بی نام

      دوستان عزیز ابدا این ترقه ونارنجک و فشفشه و امثال اینها که بعضی از انها از نارنجک و توپخانه های جنگی بیشتر صدا و تخریب دارد هرگز سنت ما ایرانیان نبوده و نیست بلکه کارها یا به قولی شادیهای کاذب من در اوردی این دوران است که برخی مردم نادان برای سود جویی و رسیدن به مال و منال سه سوته این رسم غلط را به مرور زمان و با کمک و از خود کذشتگی کشور دوست ..... چین که دارای کارخانه جات فراوان این قبیل ترقه و فشفشه. جرقه بمب شادی و.... غیره در ابعاد مختلف برای از بین بردن اول سنت گذشته وتاریخمان ودر درجه بعد از بین بردن جان و مال و سلامتی هموطنانمان همت گماشتند که وظیفه ملی ما هم حکم می کند که با اطلاع رسانی دقیق و فرهنگ سازی اصیل ایرانی از طریق اطلاعات و بالا بردن اگاهی مردم انها را از این خطر ی که گریبانگیرما شده اگاه سازیم . و اجازه ندهیم که با اشکال نوین پر زرق و برق ما را از خودمان جدا کنند و به نیت شومشان برسند . ما شب چهار شنبه اخر سالمان را همچون نیاکان پاکمان با ایین و سنت دیرینه بر گزار کنیم یعنی هم به خویشتن خود باز گردیم و هم از خود سوزی و دگر سوزی اجتناب کنیم . طی سالیان گذشته شاهد چه حوادث وفجایع جبران نا پذیری که نبودیم و چه اشکهای حسرتی که برای هموطنانمان نریختیم . امدوارم امسال با تغیبر الگوی درستزیستن و ارزش نهادن به جسم و سلامتی فرزندان خود و تربیت دوباره نسل نو و اموزش صحیح ایین و سنن خودمان انها را به روش درست زندگی بازگردانیم تا برای همیشه از خطر در امانباشند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج