adexo3
۴۹۹۴۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

افراد کاردان دولت احمدی نژاد خیلی کم اند

مهم ترین و فاحش ترین اشتباه آقای احمدی نژاد از ابتدای ریاست جمهوری خود این بود که گفت من در کابینه خود ژنرال نمی خواهم و همه سرباز وار در قبال مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ، وظایف خود را انجام دهند ولی من بر خلاف ایشان می گویم من در کابینه خودم ، ژنرال می خواهم تا این ژنرال ها به طور جدی از زیردستان خود کار بکشند.

خبرگزا ری مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سه چهارم کابینه دولت فعلی ، به درد مدیریت کشور نمی خورند.

محمد رضا باهنر ، صبح امروز سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه در تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر استفاده از کابینه دولت فعلی در کابینه خود گفت: تعداد افراد کاردان در دولت آقای احمدی نژاد خیلی کم است و به نظر من سه چهارم آن ها مناسب منصب های مدیریتی کشور نیستند.

وی در پاسخ به ادامه سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا از احمدی نژاد در کابینه دولت خود استفاده خواهید کرد یا نه تنها به این پاسخ که وی فردی سخت کوش ، مصمم و جدی است اکتفا کرد.

باهنر در خصوص هم زمانی دو انتخابات حساس کشور گفت: باید نهادهای اجرایی کشور تدابیر لازم را اتخاذ نمایند تا هیچ یک از این انتخابات برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند.

وی در ادامه سخنان خود ،بیکاری و هزینه های هنگفت بهداشت و درمان را مهم ترین مشکل مردم عنوان کرد و گفت: در زمینه بیکاری ،در حال حاضر به جرات می توان گفت که هیچ خانواده ای وجود ندارد که نیروی آماده به کار داشته باشد ولی بیکار نباشد.

باهنر در همین راستا در خصوص هزینه های هنگفت بهداشت و درمان گفت:اگر بتوانیم از یارانه هر فرد ایرانی بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی ، ۱۰ هزار تومان کم کنیم و به جای آن هزینه های درمان را در کشور رایگان کنیم صددرصد با استقبال بی نظیر مردم مواجه خواهیم شد.

محمدرضا باهنر افزود: مهم ترین مشکل دولت آقای احمدی نژاد ، مشکل ناکارآمدی در هیات دولت است.

وی افزود: ناکارآمدی و گماشتن افراد به سمت های مدیریتی خارج از توان آنان ، باعث فساد مدیریتی در کشور می شود .

من ژنرال می خواهم

باهنر در ادامه سخنان خود گفت: مهم ترین و فاحش ترین اشتباه آقای احمدی نژاد از ابتدای ریاست جمهوری خود این بود که گفت من در کابینه خود ژنرال نمی خواهم و همه سرباز وار در قبال مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ، وظایف خود را انجام دهند ولی من بر خلاف ایشان می گویم من در کابینه خودم ، ژنرال می خواهم تا این ژنرال ها به طور جدی از زیردستان خود کار بکشند.

اختلاف اصولی ما با آمریکا ، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است

کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دیپلماسی خارجی کشور در حوزه بین الملل گفت: ما تنها با تعدادی از کشورها اختلاف داریم و با بقیه می توانیم تعامل های مثبت و سازنده ای داشته باشیم.

وی در خصوص تعامل با آمریکا گفت: به عقیده ما دستی که آمریکا برای همکاری به سوی ایران اسلامی دراز کرده دستی آهنی است و وجود آهنی ، عقل ندارد و نمی توان به همین راحتی به آن اطمینان کرد.

وی افزود: آمریکا بر روی دست آهنی خود ، پرده ای حریری انداخته است که هر انسان سالمی به راحتی خواهد فهمید که دست وی آهنی است.

باهنر گفت: اگر دست آهنی آمریکا به دست انسانی تبدیل شود و حقوق ما را به رسمیت بشناسد می توانیم منافع مشترکی با یکدیگر داشته باشیم.

اجرای هدفمندی یارانه ها ، نقطه قوت دولت احمدی نژاد است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح هدفمندی یارانه ها گفت:اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ، آرزوی دولت های قبل از احمدی نژاد بود ولی به جرات می توان گفت که دولت های قبلی یا خودشان نمی خواستند این طرح را عملیاتی کنند یا قدرت انجام این کار را نداشتند ولی دولت احمدی نژاد با تمام قوا این طرح را عملیاتی ساخت.

مسکن مهر ، باعث افزایش تورم شد

محمدرضا باهنر گفت: طرح مسکن مهر یک طرح به یاد ماندنی در تاریخ کشور بود و هموطنانی که امید صاحب خانه شدن تا آخر عمر خود را نداشتند توانستند با اجرای این طرح ، صاحب خانه شوند.

وی در پایان سخنان خود گفت: افتخار می کنم که از خانواده شهید باهنر هستم و خودم را مدیون برادر شهیدم می دانم ولی علاوه بر این امتیاز ، خودم هم بیش از ۳۰ سال در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور به صورت مستمر فعالیت کرده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسیژن

      همچین حرف میزنه انگار رای آورده و برده....ما نه ژنرال میخوایم نه سرباز..فقط مدیرهایی میخوایم که مدیریت بلد باشن و قدر این ملت رو بدونن همین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج