جاباما
۴۹۹۵۰۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پخش چند فیلم از شبکه نمایش در روز تحویل سال

۵۷۴۵۶۳۹۱شبکه نمایش سیما روز ۳۰ اسفند ۹۵ مصادف با روز سال تحویل، ۹ فیلم سینمایی پخش خواهد کرد.

سینما سینما: شبکه نمایش سیما روز ۳۰ اسفند ۹۵ مصادف با روز سال تحویل، ۹ فیلم سینمایی پخش خواهد کرد.

این شبکه روز ۳۰ اسفند ۹۵ مصادف با روز سال تحویل ، ۹ فیلم سینمایی پخش خواهد کرد که ۵ فیلم«مارسی»، «بازی اسرار آمیز ۲» «حلال و حرام»، «تیم رویایی» و «سیکاریو» برای نخستین‌بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

فیلم «مارسی» ساخته کاد مراد کمدین و کارگردان نام آشنای فرانسوی، زندگی پائولو، مردی میان سال را روایت می کند که طی یک اتفاق مجبور به ترک وطن و خانواده اش شده است. این فیلم ساعت ۱۲ روز ۳۰ اسفند پخش خواهد شد.

«بازی اسرار آمیز ۲ » محصول ۲۰۱۶ اسپانیا فیلمی جذاب و سرگرم کننده با داستانی فانتزی و خانوادگی است. در این فیلم زیپ و زپ که نوجوانانی بازیگوش هستند با پدر و مادر سخت گیر خود همواره درگیری هایی دارند اما اتفاقات فیلم به شکلی رقم می خورد که بیشتر قدر پدر و مادرشان را بدانند. این فیلم ساعت ۱۵ روز ۳۰ اسفند است.

فیلم «تیم رویایی» محصول ۲۰۱۶ فرانسه با بازی ژرارد دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی نیز از جمله فیلم های ۳۰ اسفند است که ساعت ۲۱ و ۳۰۰ دقیقه پخش خواهد شد. فیلم فضایی شاد و ورزشی دارد که به تلاش های فوتبالیستی پا به سن گذاشته و مشهور برای موفقیت تیم نوجوانان زادگاهش می پردازد.

«حلال و حرام» از فیلم های هندی شبکه نمایش برای پخش در روز سال تحویل است. این فیلم با بازی بازیگر مشهور سینمای هند، راج کاپور ساعت ۱۹ روز سی‌ام اسفند پخش خواهد شد. «حلال و حرام» به مدیریت دوبلاژشعشعانی و گویندگی حسین عرفانی در نقش راج کاپور و منوچهر والی زاده در نقش گرام دوبله شده است.

«سیکاریو» درام جنایی خوش‌ساخت سال ۲۰۱۵ نامزد سه جایزه اسکار و سه جایزه بفتا بود. امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو و جاش برولین از جمله بازیگران شناخته‌شده این فیلم هستند. داستان پر کشش و جذاب فیلم باعث شد تا بحث ساختن ادامه‌ای برای آن همواره مطرح باشد. کارگردان فیلم دنیس ویلنوو پیش از این با ساخت فیلم زندانیان خود را مطرح کرده بود و با «مزدور» به جشنواره کن ۲۰۱۵ رفت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این فیلم پنجمین فیلم جدید شبکه نمایش برای پخش در سی‌ام اسفند ساعت ۲۳ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج