۵۰۵۴۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امام جمعه اصفهان: حضور در انتخابات برای حمایت از نظام است

امام جمعه موقت اصفهان با دعوت از مردم برای حضور در عرصه انتخابات گفت: این حضور برای تقویت نظام اسلامی است .

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت اصفهان با دعوت از مردم برای حضور در عرصه انتخابات گفت: این حضور برای تقویت نظام اسلامی است .

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان گفت: مردم دنیا به تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ایران نگاه می کنند و این حضور برای حمایت از نظام و اسلام است و نه حمایت از تخلفاتی که احتمال دارد برخی مسئولان انجام دهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت :شرکت حداکثری مردم در انتخابات مطلوب امام(ره) و رهبری انقلاب است.
وی ضمن توصیه به رقابت رفاقتی بین نامزدهای انتخابات آینده افزود: نامزدها به جای تخریب رقیبان، قابلیت ها و توانائیهای خود را به مردم نشان دهند تا جامعه ضمن مقایسه بین نامزدها انتخاب درست و اصلح را انجام داده و خاطره شیرینی برای نظام ایجاد کنند.
آیت الله مهدوی ضمن اشاره به وقایع انتخابات سال 88 اظهار داشت: مواظب باشیم خاطره تلخ سال 88 که در آن حضور 40 میلیونی مردم پای صندوق های رای به خاطر زیاده خواهی برخی افراد زیر سوال رفت تکرار نشود چرا که هنوز خسارات آن انتخابات جبران نشده است.
امام جمعه موقت اصفهان در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با بیان اینکه، نقض برجام توسط آمریکاییها در بعد خارجی و حقوق های نامتعارف در بعد داخلی مهمترین مطالب سال 95 بوده افزود: آمریکا و هم پیمانانش آمدند سند و تعهدی که خود امضا کردند را زیر سوال می برند .
وی گفت: در قرآن آمده اگر کفار نقض عهد کردند مسلمانان نیز باید معاهده را نقض کنند اما هوشمندانه باید عمل کرد بدین معنا که شروع کننده نقض عهد ما نباشیم .
خطیب نماز جمعه این هفته شهر اصفهان ادامه داد: به مسئولان دستگاه دیپلماسی توصیه می کنم در جلسات خود با گروه پنج به علاوه یک نقض برجام را از سوی آمریکا بصورت مکتوب دریافت کنند تا سپس اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به مسئله حقوق های نامتعارف در سال گذشته گفت:حقوق های نامتعارف برخی مسئولان غرور مردم را جریحه دار کرد و این مسئله هنوز حل نشده است.
وی اظهار داشت: وقتی حقوق چند میلیونی برخی مدیران بر ملا شد حتما حقوق بالا دستان بیشتر از ارقام ذکر شده است .
مهدوی همچنین با انتقاد از پیشنهاد مجلس گفت : چرا باید در مجلس شورای اسلامی سقف حقوق 24 میلیونی برای مدیران پیشنهاد شود.
نماینده مردم اصفهان در خبرگان رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید اظهار داشت: این اولین بار است که مقام معظم رهبری دو سال را با یک نام نامگذاری میکنند و اگر در سال گذشته اقتصاد مقاومتی موفق عمل می کرد نیاز نبود امسال نیز به همین نام عنوان شود.
وی افزود: البته در سال گذشته اقدام های خوبی از جانب مجلس شورای اسلامی و دولت صورت گرفت که باید تشکر کنیم اما این اقدامات کافی نبوده است.
آیت الله مهدوی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر مطالبه گری مردم نسبت به مسئولان افزود: نیمی از مراکز صنعتی کوچک یا تعطیل و یا نیمه تعطیل است این آمار بسیار تکان دهنده و باید پیشگیری کنیم.
وی افزود: البته دولت پول هایی را به این واحدهای صنعتی از طریق وام تزریق می کند اما باید دقت داشت که این وام ها با سودهای ربوی و کلان نمی تواند کمکی به این واحدها کند.
امام جمعه موقت اصفهان قاچاق کالا و واردات بی رویه را از دیگر مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: باید جلوی این مسائل را گرفت تا واحدهای تولیدی بتوانند به تولید بپردازند و حقوق کارگر خود را پرداخت کنند..
امام جمعه موقت اصفهان افزود: ما مسئولانی را می خواهیم که اگر حتی برادرشان جلوی آنها تخلف کرد مانند حضرت علی(ع) که با عقیل رفتار کرد با آنها برخورد کنند. مردم در تصمیم خود در انتخابات آینده به این نکات دقت خواهند کرد.
آیت الله مهدوی همچنین در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهر اصفهان ضمن انتقاد از برخی مراسم ایام نوروز در میدان امام(ره) شهر اصفهان گفت: برخی شادی انسان را محصور به شادی نفسانی می دانند مثلا در میدان امام(ره) آهنگ هایی با صدای بلند گذاشته و مردم را تحریک به کف زدن و اعمال گناه آلود می کنند و شاید هم به ظاهر مسابقه ای هم گذاشتند که چه بشود؟
وی افزود: شادی منحصر به شادی های آلوده ای که باعث مزاحمت و ایجاد گناه شود نیست و باید به سمت شادی های معنوی برویم، شادی های که در راه خدمت به خلق ایجاد می شود.
امام جمعه موقت اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) گقت: ائمه ما به هیچ عنوان سر سازش با مستکبرین و غاصبین خلافت را نداشته و هر کدام بنوعی با آنها مبارزه داشته اند که همین مبارزه ها باعث حفظ دین اسلام در برابر تحریف خلفای بنی امیه و بنی عباس شد.
آیت الله مهدوی در خصوص اهمیت 12 فروردین فروردین گفت: این روز، اولین عید بعد از استقرار انقلاب اسلامی ایران است و روزی است که مردم با رای بیش از 98 درصد حاکمیت خدا بر ایران را در برابر طاغوت انتخاب کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج