۵۰۷۸۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمازون مجبور است پول والدین بچه‌ها را پس دهد

نزدیک به یک سال پس از آنکه آمازون در دادگاه به اتهام صدور غیرقانونی صورت حساب برای خریدهای درون‌برنامه‌ای غیرمجاز گناه‌کار شناخته شد، خبردار شده‌ایم که این شرکت تصمیم گرفته تقاضای تجدیدنظر خود را پس بگیرد و برای بازپرداخت هزینه‌ها به کاربران، شرایط را مهیا کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: نزدیک به یک سال پس از آنکه آمازون در دادگاه به اتهام صدور غیرقانونی صورت حساب برای خریدهای درون‌برنامه‌ای غیرمجاز گناه‌کار شناخته شد، خبردار شده‌ایم که این شرکت تصمیم گرفته تقاضای تجدیدنظر خود را پس بگیرد و برای بازپرداخت هزینه‌ها به کاربران، شرایط را مهیا کند.
آمازون مجبور است پول والدین بچه‌ها را پس دهد

هزینه‌های خریدهای درون‌برنامه‌ای به دلیل خریدهایی بوجود آمده بود که کودکان هنگام بازی با اپ‌های مجانی انجام داده بودند. در سال ۲۰۱۶، یک قاضی فدرال تشخیص داد که آمازون نتوانسته به شکلی شفاف به والدین آگاهی دهد که اپ‌های مجانی ممکن است خریدهای درون‌برنامه‌ای داشته باشند و اخطارها و رمزعبورهای لازم را برای جلوگیری از خریدهای ناخواسته را به کار نگرفته است. کمیسیون تجارت فدرال تخمین زده است که ظرف سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶، از همین طریق حدود ۷۰ میلیون‌دلار خسارت به والدین وارد شده است.

گفته می‌شود که شرکت آمازون به زودی برنامه بازپرداخت خسارت‌ها را آغاز می‌کند. در ماه میلادی نوامبر، تلاش آمازون برای بازپرداخت این خسارت‌ها در قالب کارت‌های هدیه توسط دادگاه رد شد، بنابراین انتظار داریم این شرکت به مشتریان آسیب دیده به شکل مستقیم پول پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج