جاباما
۵۰۹۹۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اکبر عبدی مهمان «شام ایرانی» شد

همانطور که می دانید و پیش از این در گزارشی اشاره کردیم ساخت سری جدید «شام ایرانی» ادامه دارد. سری دوم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد شایسته است.

اکبر عبدی مهمان «شام ایرانی» شد

روزنامه تماشا: همانطور که می دانید و پیش از این در گزارشی اشاره کردیم ساخت سری جدید «شام ایرانی» ادامه دارد. سری دوم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد شایسته است.

شایسته در آستانه پخش قسمت اول این مجموعه در شبکه نمایش خانگی در گفت و گو با «تماشا» درباره تفاوت های این سری با سری گذشته به کارگردانی بیژن بیرنگ می گوید: «ما تمام تلاشمان را کردیم که همه چیز به شکل واقعی اتفاق بیفتد. چیزی که شما می بینید صرفا یک «شو» نیست بلکه کاملا کنش و واکنش های افراد به صورت طبیعی و ناخودآگاه است نه از پیش برنامه ریزی شده.»

شایسته می گوید این مجموعه اصلا زیر نظر «هدایت فیلم» نیست و کاملا مستقل تولید شده و درباره اولین قسمت این سری می گوید: «امیر حسین رستمی یکی از انتخاب های اصلی ما بود که خیلی پسر طناز و دوست داشتنی است. خب از آنجایی که او ارتباط صمیمانه ای با حمید عسکری (خواننده) دارد به این واسطه این خواننده محبوب را هم دعوت کردیم که خیلی لطف کرد و دعوت ما را پذیرفت. آن دو نفر دیگر (کامبیز دیرباز و مهران غفوریان) نیاز به معرفی ندارند.»

از او می پرسیم که آیا مشابه سری قبل کسی روی تصویر حرف می زندکه او در پاسخ به «تماشا» می گوید: «نه ما اصلا این کار را انجام نمی دهیم. چون 4 تا آدم بزرگ نیاز به مدیری ندارند که سر سفره به آنها بگوید چه کار بکنند یا نکنند. ما حتی به آنها کات ندادیم تا کاملا راحت باشند و واقعی، یک نکته ای که حتما باید به آن اشاره کنم این است که ما با 6 دوربین فیلمبرداری همزمان کار را جلو بردیم تا لحظه ای از دستمان نرود.»

آنطور که شایسته می گوید شب اول میزبان امیرحسین رستمی است و گویا در آن روز بازی پرسپولیس - استقلال هم بوده: «اتفاق بامزه ای که شب اول و در خانه امیرحسین رستمی افتاد این بود که دربی پایتخت بود و تمام این افراد برای هم کری می خواندند. مهران غفوریان که به شدت پرسپولیسی است و از آن طرف حمید عسکری هم یک استقلالی تمام عیار است. این تقابل خیلی جالب از آب درآمده است.»

اما شایسته برای اولین بار به «تماشا» درباره مهمان های سری دوم هم می گوید: «فقط این را بدانید که اکبر عبدی مهمان بعدی ماست.» در پایان باید اضافه کنیم که قسمت اول سری جدید «شام ایرانی» دوشنبه پخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MohammadMTZ

      فکر نمیکنم اینکه یه کارگردان بیاد این همه کری بخونه واسه یه کارگردان دیگه کار درستی باشه!!
      فکر میکنم هدف اصلی شام ایرانی باید ترویج دوستی و صمیمیتهایی باشه که داره فراموش میشه که فکر میکنم آقای بیرنگ خوب از پسش بر اومده بود.
      حالا منتظریم ببینیم این سری چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج