۵۱۱۱۸۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه جداگانه رییس جمهور به جهانگیری، نعمت زاده، نوبخت، ظریف، ربیعی و طیب نیا

رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها برای ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه ای به معاون اول رییس جمهور، از وی خواست در چارچوب سازماندهی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مستقیم بر انجام دقیق و به موقع این ماموریت‌ها نظارت نموده و در فواصل زمانی یکماهه گزارش پیشرفت کارها را ارائه دهد.

خبرگزاری ایلنا: رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها برای ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه ای به معاون اول رییس جمهور، از وی خواست در چارچوب سازماندهی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مستقیم بر انجام دقیق و به موقع این ماموریت‌ها نظارت نموده و در فواصل زمانی یکماهه گزارش پیشرفت کارها را ارائه دهد.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به معاون اول رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسحاق جهانگیری

معاون اول محترم رییس جمهور

همانطور که استحضار دارید، در اجرای مطلوب برنامه "اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال" که به عنوان شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام شده است، ماموریتهای ویژه ای برای تعدادی از وزرا، معاونین و مشاوران محترم رییس جمهور تعیین و ابلاغ شده است. شایسته است جنابعالی در چارچوب سازماندهی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مستقیم بر انجام دقیق و به موقع این ماموریتها نظارت نموده و در فواصل زمانی یکماهه گزارش پیشرفت کارها را به اینجانب اعلام فرمایید.

ضمنا ضروری است موارد زیر به طور ویژه با مسئولیت جنابعالی مورد بررسی قرار گیرد و برنامه و پیشنهادهای اجرایی در خصوص هر یک از آنها تدوین و ارائه گردد؛

۱- ایجاد هماهنگی و پیگیری تا حصول نتیجه کامل با سایر قوا و نهادهای کشور برای تحقق الزامات امنیتی، قضایی و قانونی در زمینه تحقق شعار سال.

۲- پیشنهاد ساز و کارهای مناسب برای ساماندهی فعالیت بنگاههای بزرگ غیرخصوصی کشور (تولیدی و پیمانکاری) شامل بازتعریف ماموریتها و حیطه های موضوعی و جغرافیایی با هدف:

الف- برقراری ارتباط میان بنگاههای کوچک و متوسط با بنگاههای بزرگ

ب‌- به حداقل رسانیدن تداخلهای غیرسازنده بین بنگاههای خصوصی و غیرخصوصی در مسیر رقابتی کردن فعالیتهای اقتصادی

ج‌- استفاده حداکثری از ظرفیتها و توانمندیهای بنگاههای بزرگ

۳- اعمال نظارت بر برنامه ریزی دقیق بودجه ای و مالی (بانکی و بازار سرمایه) با حداکثر پیش بینی پذیری برای سال ۱۳۹۶

۴- برنامه اجرایی کاهش محسوس و در نهایت جلوگیری کامل از ورود کالای قاچاق با تاکید بر مبارزه با عوامل اصلی و مهم این عرصه

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال؛ در نامه جداگانه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدرضا نعمت زاده

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" ، بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید.

۱- با توجه به نقش سرمایه گذاری و تولید صادرات محور در توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل جدید در مقیاس بزرگ بالاخص برای فارغ التحصیلان جوان و همچنین ضرورت پیوستن به زنجیره تولید جهانی، برنامه اجرایی مربوط به تحقق این موارد را با همکاری وزیر محترم امور خارجه و وزرای ذیربط حداکثر ظرف مدت ۴ ماه از تاریخ این ابلاغ.

۲- برنامه ایجاد دگرگونی در نظام توزیع و واسطه گری با هدف بهره گیری حداکثر از فعالیتهای دانش بنیان به ویژه فناوری اطلاعات با همکاری وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور، ظرف مدت سه ماه از تاریخ این ابلاغ.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران



رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این سازمان، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های سازمان برنامه و بودجه در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدباقر نوبخت

معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن سازمان را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:

۱- برنامه اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه مناسب خدمات و انجام سرمایه گذاریهای زیربنایی و حفظ توازن بودجه مبتنی بر ارقام قابل تحقق منابع و با اعلام اعتبارات قابل تخصیص به دستگاههای اجرایی، با همکاری وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، رییس کل محترم بانک مرکزی و مشاور محترم رییس جمهور در امور اقتصادی، ظرف مدت یک ماه از تاریخ این ابلاغ.

۲- برنامه جامع صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش چشمگیر آلودگی هوا به ویژه در کلان شهرها با محوریت ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی داخلی و سرمایه گذار خارجی در صرفه جویی انرژی، با همکاری وزرای محترم نفت، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، رییس کل محترم بانک مرکزی و رییس محترم سازمان حفاظت محیط زیست، ظرف مدت ۴ ماه از تاریخ این ابلاغ.

۳- برنامه اجرایی تولید و اشتغال در هر یک از استانهای کشور با تعیین ماموریتهای محوری برای هر یک از استانها با همکاری وزیر محترم کشور و سایر وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط، ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ این ابلاغ.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به وزیر امور خارجه ، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته،همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت امور خارجه در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به وزیر امور خارجه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد جواد ظریف

وزیر محترم امور خارجه

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:

"تدوین برنامه اجرایی نحوه شکل دهی دیپلماسی پایدار در حوزه اقتصاد با هدف توسعه تعامل با جهان و منطقه و در راستای جذب سرمایه، فناوری و گردشگر و گشایش بازارهای صادراتی برای محصولات ایرانی و خدمات فنی و مهندسی با همکاری وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و سایر وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط حداکثر ظرف مدت ۴ ماه از تاریخ این ابلاغ".

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایرن

رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی:" تولید - اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی ربیعی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:

"تدوین برنامه اجرایی افزایش اشتغالزایی فعالیتهای تولیدی با همکاری وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ این ابلاغ".

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته،همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت امور اقتصادی و دارایی در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی طیب نیا

وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید.

۱- برنامه اصلاح نظام بنگاه داری صندوقهای بازنشستگی و تامین اجتماعی با هدف باثبات تر کردن ترکیب داراییها و کاهش سهم بنگاه داری، با هماهنگی وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط، ظرف مدت سه ماه از تاریخ این ابلاغ.

۲- برنامه اجرایی برای رفع موانع حقوقی تولید و سرمایه گذاری به نحوی که متضمن به حداقل رسانیدن طرح دعاوی اقتصادی در محاکم قضایی باشد و با همکاری وزیر محترم دادگستری ظرف مدت ۴ ماه از تاریخ این ابلاغ.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو یک ماه دیگه سر کار نیستی .گزارش چی را بده این 4 سال خواب بودی گزارش بخوای .ساعت خواب .

    • بدون نام

      چه زود دیر می شود

    • هموطن

      درود بی پایان باتوجه به اینکه بعنوان مثال فازهای عسلویه را به تعطیلی کشیده اند و باعث بیکاری دهها هزار نیرو کار شده اند طی چهارسال رکود چطور میخواهند این یکماه اخر جبران کنند .؟؟؟

    • منوچهر شمسی

      اقا نامه نگاری خیلی خوبه ما دوست داریم ولی این بنده خدا ها چی باید جواب بدن یعنی تو چهار سال نمیدونستند که باید اینکارهارا انجام بدهند بعد تو یه ماه ؟خیلی بده خیلی بد

    • بدون نام

      نه زحمت نکشید دیگر فایده ندارد این چهار سال گذشته چرا دستور ندادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج