۵۱۸۹۳۰
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

زن جوان قربانی سوءظن شوهر شد

مرد جوانی که پس از مشاجره شدید خانوادگی، همسرش را با کابل رایانه خفه کرده بود، صبح دیروز به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت در شعبه دهم دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفت.

روزنامه ایران: مرد جوانی که پس از مشاجره شدید خانوادگی، همسرش را با کابل رایانه خفه کرده بود، صبح دیروز به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت در شعبه دهم دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفت.
این مرد که بخاطر سوءظن به همسرش او را به قتل رسانده بود پس از جنایت، جسد زن را داخل یک گونی قرار داد و در سطل زباله خیابان انداخت.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دی سال ۹۳ در پی کشف جسد زن ۲۰ ساله به‌نام نرگس، بازپرس کشیک قتل شهرستان پاکدشت ورامین، در محل حادثه حضور یافت و همراه کارآگاهان جنایی تحقیقاتی برای شناسایی خانواده این زن آغاز شد.یک روز بعد از این ماجرا، شوهر مقتول به اداره آگاهی رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. ولی کارآگاهان به خود او ظنین شدند.
بنابراین فریبرز ۲۲ ساله تحت بازجویی‌های فنی مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و سرانجام پرده از راز جنایتش برداشت و گفت: «شب حادثه «نرگس» می‌خواست برای پیدا کردن مادر گم‌ شده‌اش از خانه بیرون برد که من مانع شدم چون دیروقت بود. بخاطر همین موضوع با هم درگیر شدیم و درحالی که بشدت عصبانی بودم موهایش را گرفتم، او را به سمت میز کامپیوتر کشاندم و کابل کامپیوتر را دور گردنش پیچیدم.
بعد جسدش را به داخل حمام کشاندم و رهایش کردم. ولی بعد از چند دقیقه صدای ناله‌اش را شنیدم و سراغش رفتم و این بار با تیغ شاهرگ دست و پایش را زدم، شیر آب را باز کردم و از خانه بیرون رفتم. ساعتی بعد که برگشتم جسد نرگس را داخل کیسه گونی گذاشتم و آن را مخفیانه در سطل زباله سر خیابان انداختم.»
پس از اعتراف‌های هولناک شوهر جنایتکار، صبح دیروز او را از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری انتقال دادند. او در جلسه دادگاه به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور ملکی و غفاری - مستشاران دادگاه - محاکمه شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست علیه متهم را بیان کرد و برای فریبرز به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت خواستار اشد مجازات شد.
سپس پدرزنش خواستار قصاص دامادش شد و گفت: ناجوانمردانه دخترم را کشته است و باید قصاص شود.
آنگاه فریبرز با چهره‌ای رنگ پریده به قضات گفت: «چند وقتی بود که به نرگس مشکوک شده بودم و احساس می‌کردم او با مرد غریبه‌ای رابطه دارد. شب حادثه وقتی دیدم که با آرایش تند و لباس‌های پر زرق و برق، به بهانه پیدا کردن مادرش می‌خواهد از منزل بیرون برود بیشتر شک کردم. درحالی که بسیار عصبانی شده بودم و خونم به جوش آمده بود به طرفش حمله کردم.
قاضی قربانزاده: همسرت با چه کسی رابطه داشت؟
متهم: چند ماهی بود که به رابطه او با دوستم ظنین شده بودم.در همین هنگام به دستور رئیس دادگاه دوست متهم به نام «ناصر» وارد جلسه شد و به قضات گفت: «من قبل از ازدواج نرگس، با او دوست بودم ولی این دوستی مدت زیادی ادامه نداشت.
وقتی دیدم که او ازدواج کرده برای همیشه رهایش کردم. دوستی من با نرگس در حد چند بار مکالمه تلفنی بود و همین!»سپس متهم در آخرین دفاع با پذیرفتن اتهاماتش گفت: این خشم ناگهانی‌ام بود که باعث مرگ نرگس شد. اما نمی‌خواستم او را بکشم. کینه‌هایی که در دلم جمع شده بود باعث شد مرتکب این جنایت شوم اما به شدت پشیمانم!

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا حکم شان را درباره عامل جنایت صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      هر دم از این باغ بری می رسد
      حالا اگه این اتفاق تو کشورهای دیگه افتاده بود در تمام ساعتهای اخبار سراسری کشور به مدت 1هفته پوشش میدادن و دنبال ریشه یابی بودن. ولی اصلا جنایتهای داخل کشور رو نه تنها ریشه یابی که نمی کنن بماند، اصلا صداش هم در نمیارن. انگار نه انگار. واقعا جای تاسفه....

    • بدون نام

      بهترین کارو کرد این اقا رو نباید اعدام کرد

    • بدون نام

      چي بهترين كار كرد خب طلاقش مي داد .
      جالبه نمي خواسته بكشش اول با كابل خفه اش كرده وقتي عملي نشده رفته با تيغ رگهايش را زده جنايتي از اين بدتر

    • بدون نام

      آخر شب با آرایش تند،دنبال مادر؟
      خدا بیامرزدش

    • بدون نام

      عجب آدم داغونی
      به خاطر یه شک با سنگدلی تمام یه نفر رو کشته

    • امیر

      لعنت بهت چجوری دلت اومده؟!!خیلی وحشیانه بوده

    • بدون نام

      پسر۲۲ساله روچه به زن گرفتن؟مردبایدبه کمال وپختگی برسه بعدازدواج کنه تابتونه بدرستی وباعقل ودرایت ازحریمش محافظت کنه متاسفانه ازدواج روکردن بچه بازی

    • بدون نام

      زنه مشکل داشته، یارو هم خوب فهمیده، دمش گرم.. خوب کرده کشتش...
      روزو ازت گرفته بودن؟؟؟ شب میخواستی بری دنبال ننت...
      تازه چه جور مادری بوده که......

    • طوطی

      بعضی ها واقعا میدونن طلاق چیه ؟؟؟!!!

    • داوود

      این مردک نادان رابایدسروته به تیرچراغ برق ببندندوبگذارندذره ذره جان پلیدش ازجسم کثیفش بیرون بیاید!!

    • بدون نام

      اخه از کجا معلوم که مرده داره راست میگه یانه شاید شوهر این خانم داره دروغ میگه که به زنش شک داشته و کشتتش اگه وقعا به زنش شک داشته خب ثابت کنه ولی دوست خودش که ناصر باشه هم اومده ولی انم با خانم این اقا کاری نداشته به نظرم من شوهره زنشو کشته حالا به دروغ داره به زنش تهمت میزنه که قاضی بهش زیاد سخت نگیره من که حرفای شوهر رو زیاد قبول ندارم

    • بدون نام

      خفه کردن با روسری و فرار کردن کجا و این جنایت به این هولناکی کجا این که دیگه افغانی نبوده که ایرانی بوده
      نفرت انگیزه که برای نجات خودشون میگن زنشون بدکاره بوده

    • بدون نام

      واقعا چرا مرد و زن به جان هم افتادن و به بهانه شک قتل میکنن جدا اشکال از کجاست چرا اینقدر به هم ید بین شدیم

    • بدون نام

      اگه از روی خشم لحظه ای بود چرا دختره رو زجر کش کرد؟ چرا نتونست تو دادگاه ثابت کنه ک خانم اهل کاری بوده؟ جدیدا یاد گرفتن تا کم میارن میگن زنم فلان جور بود اون بیچاره هم ک مرده چیزی نمیتونه بگه

    • بی دل

      بنده با کاربر 14/13 موافقم، اصلاً مردی که حتی اگر زنش ایراد هم داشت و اونو درهرصورت کشت!! اگر تهمت یا افترایی به زنش ببنده، باور بفرمایید اصلا مرد نیست و فقط بخاطر فرار از مرگ یا همون قصاص این چرت و پرت ها را میگه، اگه ظنین بودی اول اثبات بعد مؤاخذه، یا طلاق!! این هم دیگه کلیشه ای و رسمی شده که بعد از قتل هم پشیمون هستن و در یک لحظه عصبانی شدن یا شیشه و موادمخدر مصرف کردن الان هم مثل سگ پشیمون هستن،!! پدر بیامرز زنت بود این همه ستم و شقاوت!! زجر کشش کردی، خدا ازت نگذره،

    • نادر

      حق بامرداست زنک نادان بارفتارس زمینه شک راایجاد کرده احمق بااون ارایش .....

    • بدون نام

      ی مرد خیلی باید پست باشه ک همچین کاری رو بکنه

    • بدون نام

      کاربران محترم انصاف داشته باشید خیلی ناجوانمردانه مقتول وکشته !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج