adexo3
۵۲۰۵۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه در کمتر از سه ساعت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه در کمتر از سه ساعت خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی به سرعت راهی منطقه شده و برای دستگیری عاملان نزاع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی پیش از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود، افزود: سه نفر از عاملان این درگیری خانوادگی که دچار جراحت شده بودند، تحت نظر ماموران به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم فراری در دستور کار اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و عوامل انتظامی شهرستان توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در کمتر از سه ساعت او را دستگیر کنند.

شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد.

این مقام انتظامی در رابطه با سلاح‌های مجوز دار گفت: سلاح‌های مجوز دار باید تنها باید در مکان‌ها و موارد ذکر شده در مجوز استفاده شوند، در غیر اینصورت هرگونه استفاده از آن‌ها غیر قانونی محسوب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج