۵۲۱۹۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ظرف ۳ روز آینده؛

اختلال در تلفن مشترکان ۷ مرکز مخابراتی تهران

ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان تهرانی در ۷ مرکز مخابراتی به دلیل عملیات کابل برگردان از فردا حداکثر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه خواهد شد.

خبرگزاری مهر: ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان تهرانی در ۷ مرکز مخابراتی به دلیل عملیات کابل برگردان از فردا حداکثر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه خواهد شد.

اختلال در تلفن مشترکان 7 مرکز مخابراتی تهران
مخابرات منطقه تهران از فردا عملیات کابل برگردان را با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر، شهید نصرالهی، شهدای چیتگر، دکتر حسابی، شهید کاظمیان، شهید بخششی و آلارد آغاز می کند.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۴۳، ۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای خاوران، طیب، شهید نظامی، ۱۷ شهریور و در مرکز مخابرات شهید نصرالهی با پیش شماره های ۸۸۲۴ الی ۸۸۲۸، ۸۶۰۱، ۸۸۴۸ در محدوده خیابانهای جلال آل احمد، کاروان، پاتریس لومومبا و بزرگراه چمران به مدت ۳ روز با اختلال همراه خواهد بود.

در همین حال با اجرای عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات شهدای چیتگر، ارتباط مشترکان با پیش شماره های ۴۴۱۸، ۴۴۱۹، ۴۴۷۸، ۴۴۷۹ در محدوده جاده مخصوص کرج، چهارراه ایران خودرو، چیتگر جنوبی،گلستان هشتم و بلوار ایران خودرو به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.

ارتباط مشترکان مرکز مخابرات دکتر حسابی ( مارلیک) نیز با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۳۹۶۱ در محدوده این مرکز و در پی عملیات کابل برگردان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی و دیتای مشترکین مرکز مخابرات شهید کاظمیان و شهید بخششی از ساعت ۲ بامداد روز ۱۰ اردیبهشت به مدت ۴ ساعت و در مرکز مخابرات آلارد از ساعت ۲۴ به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج