۵۲۳۰۴۴
۲۷ نظر
۵۰۰۸
۲۷ نظر
۵۰۰۸
پ

آقای کرباسچی، کاش اندازه ضدانقلاب غیرت داشتی!

در روزگاری که حتی ضدانقلاب هم نسبت به رشادت مدافعان حرم سر تعظیم فرود می‌آورد، این قبیل سخنان، پرده از ماهیت وی برمی‌دارد. کاش کرباسچی غیرت را از ضدانقلاب می‌آموخت.

کیهان نوشت: سخنان کرباسچی در اصفهان، دقیقا زدن خط مرکزی سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. او در اصفهان و در آئین گشایش ستاد انتخاباتی روحانی، با زیر سؤال بردن فداکاری مدافعان حرم، ادعا کرده بود برای دفاع از حرم اهل بیت و شیعیان و مسلمانان، نیازی به اعزام نیرو به سوریه نیست و باید با تروریست‌ها مذاکره کرد!

این تکرار، ماجرای فتنه ۸۸ است که به بهانه انتخابات، سیاست خارجی نظام را با شعار «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» مورد هجمه قرار دادند.
اما یک تفاوت مهم بین سخنان امروز کرباسچی و فتنه‌گران دیروز وجود دارد. آن روز، شروع آشوب‌های منطقه‌ای بود و جریان مقاومت در ضعف قرار داشت و فتنه‌گران امید داشتند با زدن ریشه حمایت ایران، اندک امید جریان مقاومت را ناامید کنند و تروریست‌ها را در سوریه به پیروزی برسانند.
اما امروز مقاومت مقتدر و سرافراز، بر هجوم تروریست‌ها فائق آمده و نفس آنها را بند آورده. در این شرایط، سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی منطقه به ویژه سازمان جاسوسی ترکیه(میت) با انواع حیله‌ها و فتنه‌ها، با خرید سران خائن منطقه و... در پی شکستن قدرت مقاومت در سوریه هستند. سخنان اخیر کرباسچی، بدون کمترین تردیدی همراهی با این الگوی میت و در راستای آرزوی آنهاست.
فارغ از اینکه اصل سخن شخصی مثل کرباسچی چه به لحاظ خودش و چه به لحاظ محتوا، آنقدر بی‌ارزش و سخیف است که ارزش توجه و پرداختن ندارد، این همنوایی و هم‌الگویی با دشمن، موضوع ساده‌ای نیست که مورد توجه قرار نگیرد وگرنه کیست که نداند شخصی مثل ایشان که پرونده مفتوح فساد مالی و... در کارنامه داشته و در نظام اسلامی محکوم به حبس و زندان شده است، وقتی بدیهی‌ترین گزاره عقلی یعنی لزوم مقاومت در برابر تروریست‌ها را رد می‌کند و کار ارزشمند شهدای مدافع حرم را بی‌ارزش و بی‌وجه می‌شمارد، نه حرفش و نه خودش اهمیتی ندارد.
ظاهرا کرباسچی به یاد نمی‌آورد که در سال‌های نخست جنگ سوریه، آمریکا و نوکران منطقه‌ای او اصلا ایران را به مذاکرات مربوط به جنگ سوریه راه نمی‌دادند! آن سال‌ها کنفرانس‌هایی موسوم به «دوستان سوریه»! تشکیل می‌شد که عربستان، قطر، ترکیه و... برای تعیین سرنوشت مردم سوریه دور هم جمع می‌شدند اما ایران را به آن اجلاس راهی نبود. اما اکنون و در اثر فداکاری مدافعان حرم، ایران اسلامی است که اجلاس برگزار می‌کند و تعیین می‌کند چه کشوری در آن اجلاس شرکت کند.
کاش کرباسچی این بدیهیات ساده عقلی را می‌فهمید. چه خوب است افرادی مثل کرباسچی، به جای تئوری‌پردازی و همنوایی با دشمن، برای اجرای راهکار خودش، مدتی به سوریه یا موصل عراق برود، با تروریست‌ها مذاکره کند و به هر شکل ممکن، تیغ آنها را از گلوی مردم بی‌گناه عراق و سوریه بردارد. در روزگاری که حتی ضدانقلاب هم نسبت به رشادت مدافعان حرم سر تعظیم فرود می‌آورد، این قبیل سخنان، پرده از ماهیت وی برمی‌دارد. کاش کرباسچی غیرت را از ضدانقلاب می‌آموخت.
گفتنی است چند روز قبل و باز هم در جریان افتتاح ستاد آقای روحانی در ایلام که با حضور دکتر پزشکیان یکی دیگر از حامیان سینه‌چاک دولت برگزار شده بود، مجری برنامه متن طنزگونه و اهانت‌آمیزی را علیه ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه‌السلام قرائت کرد و دکتر پزشکیان که انتظار می‌رفت غیرت دینی‌اش به جوش آمده و زبان به اعتراض بگشاید نه فقط کمترین اعتراضی نکرد بلکه با سکوت خود بر این اقدام شرم‌آور و ننگین صحه گذاشت.
راستی در ستادهای آقای روحانی چه خبر است؟! و فرستادگان ایشان در پی جلب آراء چه قماشی هستند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز کیهان شروع کرد

    • بدون نام

      چرا میسوزه

    • بدون نام

      غیرت کیلویی چند

    • بدون نام

      واقعا مطالب روزنامه کیهان بخصوص است. یک بار هم نشد خبر مثبت منتشر کند . همه لش سیان نمایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیاه نمایی برای یکدقیقه اشه... این کلمات چرک و دنبال هم ردیف کردن والا کار هر کسی نیست

    • شهرام

      ایشون هنوز زنده است؟ خدا ... که پایه گذار نابودی تهران شخص شخیص ایشون بود. چنان الگویی نحسی از خودش بجا گذاشت که هنوزم دارن راهشو ادامه میدن و تا تهرون رو به آمل نچسبونن ول کن نیستن. ضمنا ایشون...ن که راجب مدافعین حرم حرف زدن. یکی نیست بگه که اصلا امثال داعش اوباش قابل مذاکره هستن؟ اگه مدافعین عزیزمون نبودن، الان جناب کرباسچی...

    • بدون نام

      به نظرم این ادمو بندازین مرز یکم داعشی ها حالشو بگیرن
      ما خانواده های مدافع حرم دلمون خون شد
      بعد از هکاکی به امام رضا,وامام زمان نوبت مدافعان حرم شد
      از این جماعت بدور نیست قبلن هم اینا به مساجد وامام حسین هم بی احترامی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا دروغ می گی؟ خانواده کدوم مدافعی؟؟؟

      • رسول

        از حکاکیت معلومه

    • حسن

      از اقای پزشکیان انتظار ندارم باید از حرف کرباسچی موضع گیری کن اکر نکند ایشان هم مثل کرباسچی تو یه گروه قرارمیگیر بدان به ضرر آقا روحانی است اکر هرروز از این حرفها زده شود هرروز صد رای کم میشود

    • بدون نام

      بابا فیلمش موجوده چرا دروغ میگید البته از کیهان فقط راست گفتن بعیده کرباسچی کی گفته با تروریستها باید مذاکره کرد اون میگه این همه پول و جنگ افزار رو خرج سوریه نکنید راه بهتری برای حفظ منافع و پیشبرد اهداف کشور در سوریه است چرا فقط برطبل جنگ میکوبیم.

    • ولی

      هیچ خانواده ای دلش نمی خواد بچه اش تو یه کشور غرببه بجنگه وشهید بشه چرا خودشون از کشورشون دفاع نمی کنن تو هست سال جنگ ایران سوریه کجا بود ما خیری از این کشورا دیدیم ؟؟ که حالا جونای گل ما دارن برا کشور سوریه کشته میشن در صورتی که خودشون کشور شونو رها می کنن ودر اروپا رندگی میکنن

    • بدون نام

      باز شروع کرد بقول ریستون ابو بریز......................

    • بدون نام

      کیهان درست میگه واقعا،حرف حق جواب نداره.

    • عقیل

      حرف حق تلخه دمش گرم عجب کلامی کفته زنده باد کرباسچی

    • بدون نام

      زنده باد افرین به این شجاعت

    • جواد

      بذاراون زمانی که یه شب ازترس اینکه مبادا بریزن خونمون سر از بدنمون جداکنن وبه ناموسمون جسارت کنند اونوقت میفهمید این مدافعان حرم چه گلایی هستند اونا خانوادشون ول کردن رفتن بخاطر ما واعتقادات ما که اسلام حرم حضرت زینب تویه کشور دیگه میجنگند بعد ما تواین آرامش فقط بلدیم حرف مفت بزنیم بعدشم شما اگه تاریخ بخونید وبدونید میفهمید که سوریه توجنگ چقدر به ما کمک کرد وموشک تجهیزات جنگی میداد خیلی از نیروهای ما میرفتن اونجا آموزش میدیدن اما شما بدون اطلاع از این حرفا فقط چشم بسته حرف میزنید اگه دین ندارید آزادمرد باشید !! واقعا که ،خواهشا به این چیزا ایراد نگیرید شما نمیدونید چه خبر که فقط حرف میزنید

    • بدون نام

      دوستان ماداریم توزمین دیگران برعلیه دشمنانمون میجنگیم توروخدا دیگه این مسائل وارد این مسخره بازیا نکنید

    • ایران دوست

      ڪاش مردان ایران مانندزمان جنڱ ایران وعراق غیرت داشتند
      داعش وطالبان ودیڱرڱروههای تروریستی وهابی
      فقط برای ایران اومدندوعراق وسوریه بهانه است
      نمیدانم غیرت ایرانی ڪجارفته ڪه برای سیاست وجناح بازی آن رافراموش ڪرده یاخودرابه خواب زده اند
      وای برآدم بی غیرت

    • محمد

      برای کرباسچی و همفکراش متاسفم. کاش عقلش به اندازه یه دختر 9 ساله شهیدمدافع حرم بود که از شهید شدن باباش نه تنها ناراحت نبود، بلکه افتخار هم می کرد.
      دفاع از اسلام وحریم اهل بیت و شهادت تو راهشون برای ماافتخاره. جناب کرباسچی تو چه فکری هستی؟ تا من و امثال من و تفکر انقلابی تو این کشور هست، هیچ کاری، نمیتونی بکنی.حالا هر چی می خوای شعار بده.
      در آخر سخن رهبر عزیزم: اگر مدافعان حرم نبودند، ماالان توی همدان و کرمانشاه باید می جنگیدیم.

    • محمد حسین

      اگر کسی یک ته مونده اعتقادی حتی به خدا و اخرت داشته باشه نمیتونه اینطوری دروغ بگه. اتفاقا کرباسچی تو اون سخنان که تلگرام ستاد انتخاباتی روحانی هم صوتش را منتشر کرد با اظهار ناراحتی از شهادت جوانان کشور گفت (چرا نمیذارید به جای این که جوانانمون را به کشتن بدیم از دیپلماسی استفاده کنیم) و همه هم الان میدونن که یک سری قدرت جهانی و منطقه ای در تعیین تکلیف سوریه نقش دارن و تروریست ها ابزار اند فقط!

    • بدون نام

      کرباسچی را برای مذاکره با ابویکر بغدادی بفرستید.شاید جواب گرفت!!!$$$$$

    • بدون نام

      کیهان بی تربیت دوباره نظر داد اگه راست میگی بیا برو خودت جلوی داعش بجنگ چرا مردم را جلو میفرستی .

    • بدون نام

      دوستانی که میگن برای چی میریم سوریه جدا از اون هدف ارزشی که داریم یادتون نره تو جنگ ایران و عراق , سوریه چقدر به ما کمک کرد. موقعی که دنیا به ما سیم خاردار نمیداد همین سوریه و کره شمالی موشک و سلاح میدادن. سوریه بهمون اجازه استفاده از حریم هواییش رو میداد نمونه حمله به اچ سه!!و خیلی مورد های دیگه که مجال تایپ کردن نیست

    • arian

      بنظر من کل ملت ایران عزیزمون انسان دوست و مھربان و صلح طلب ھستند بخدا رئوف تر و مومن تر از ایرانی جماعت پیدا نمیشہ و من ھم در صحبت ھای جناب کرباسچی ھیچ توھین و تھمتے نشنیدم امیدوارم ھمیشہ در صلح و ارامش زندگی کنیم و براے کل جھان طلب صلح و ارامش بدون جنگ و دعوا بدون دخالت کشورھاے دیگہ در کشوری دیگہ را بخواھیم دنیایی را بخواھیم کہ نہ خون انسانے ریختہ بشہ و نہ حیوانی...

    • محمد

      از مجله برترین ها بعید هست که مطالب چرت کیهان را نشون بده. مردم از همه این دلوابسان متنفرند.

    • آشيل

      اونا ميرن تو سوريه ميجنگن تا جنگ نياد تو كشورمون
      واقعا اينرو هم نميفهمين
      خدايا ملت چرا اينجورى شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج