۵۲۵۷۲۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب شایعه عمدی بودن حادثه معدن گلستان

معاون استاندار گلستان عمدی و ساختگی بودن حادثه معدن زغال سنگ را قویا تکذیب کرد.

خبرگزاری ایلنا: معاون استاندار گلستان عمدی و ساختگی بودن حادثه معدن زغال سنگ را قویا تکذیب کرد و گفت: به هیچ وجه عنوان نه آقای صادقلو و نه من این موضوع را مطرح نکرده‌ایم فقط این سوال مطرح شد که آیا قضیه باتری به باتری کردن لوکوموتیو صحت دارد که ما گفتیم شنیده‌ایم، اما هیچ چیز نه بررسی شده و نه صحت‌سنجی. تحت هیچ شرایطی نه کسی را مقصر دانستیم و نه الان می‌توانیم اظهارنظر کنیم.

رضا مروتی (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان) در واکنش به اظهارات نادر قاضی پور که به نقل از استاندار گلستان عمدی و ساختگی بودن حادثه معدن گلستان را بیان کرده است، گفت: از ابتدای حادثه تا این لحظه بنده در کنار آقای صادقلو استاندار گلستان و نمایندگان مجلس بودم؛ به هیچ وجه عنوان نه آقای صادقلو و نه من این موضوع را مطرح نکرده‌ایم فقط این سوال مطرح شد که آیا قضیه باتری به باتری کردن لوکوموتیو صحت دارد که ما گفتیم شنیده‌ایم، اما هیچ چیز نه بررسی شده و نه صحت‌سنجی. تحت هیچ شرایطی نه کسی را مقصر دانستیم و نه الان می‌توانیم اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: گاز متان در تونل بسیار زیاد بوده و هر جرقه‌ای می‌تواند باعث انفجار شود؛ این انفجار می‌تواند ناشی از باتری یا ناشی از کلنگ زدن و یا حتی برخورد دو سنگ باشد. در معادن زغال سنگ به هیج عنوان نمی‌شود، در وحله اول نمی‌توان علت حادثه‌ای را مشخص کرد.

معاون استاندار گلستان با بیان اینکه ۳۵ نفر در داخل معدن بودند، گفت: تاکنون پیکر ۲۱ نفر را از معدن خارج کرده‌ایم و مابقی در قسمت انتهایی کارگاه هستند که در این قسمت سه مرحله آوار داریم و دسترسی به آنجا بسیار سخت است. تونل‌های معادن زغال سنگ بسیار باریک و آدم‌روست و برای بیرون آوردن، باید عملیات فنی دقیق و به صورت دستی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یک آزادشهریم...درحالیکه شهرمن در عزای عزیزترین و زحمت کش ترین فرزندان خود است ....مسولین با آمدن به معدن و گرفتن چند عکس و وعده های سرخرمن....درد ما راصدچندان میکنند.دوستان عمق فاجعه رو زمانی میتوان درک کرد که اگر یک کپسول اکسیژن وجود داشت حداقل بیست نفری که برای کمک به معدن کارهای گرفتار،به معدن وارد شدند نجات پیدا میکردند...خانواده ای در این جمع است که4عزیزخود را از دست داده(پدر-2پسر وداماد)....تسلیت به آزادشهر-تسلیت به مردمان زحمت کشی که نان دست پینه بسته شان رو می خورند نه پیشانی پینه بسته شان ......

    • بدون نام

      اگر چه کارگران معدن بخاطر چرخیدن اقتصاد بیمار این مملکت رویشان سیاه است ولی پیش خدا رو سفیدن...آقایونی که روی صندلیهای نرم نشسته اید برای خانواده ومادران و پدرانی که رو خاکهای سخت زمستان یورت نشسته اند و منتظر جنازه عزیزانشون هستن نسخه نپیچید....پاینده ایران و ایرانی

    • بدون نام

      گاز متان در تونل بسیار زیاد بوده !.......یعنی یک معدن برای چنین مواقعی چه راهکارهایی داره ؟؟ ایا هیچ راهکار وبرنامه عملیاتی وبحران ندارن اینا؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج