۵۲۶۰۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش نویس طرح واشنگتن برای مقابله با تروریسم

خبرگزاری رویترز با اشاره به تدوین استراتژی جدید آمریکا برای مقابله با تروریسم گزارش داد که در طرح جدید آمریکا از تعهدات نظامی بی حد و مرز دوری خواهد کرد و متحدان این کشور باید سهم بیشتری برای آن بپردازند.

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، دولت جدید آمریکا طرحی تازه برای مقابله با تروریسم تدوین کرده است که پیش نویس آن آماده شده است.

در پیش نویس طرح رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با تروریسم آمده است که متحدان آمریکا از این به بعد باید بار بیشتری را در مبارزه با شبه نظامیان تندرو و گروههای تروریستی برعهده بگیرند.

براساس گزارش رویترز، این طرح که ۱۱ صفحه‌ است تاکید می‌کند که آمریکا باید از هزینه‌های گزاف و تعهدات بی حد و مرز نظامی دوری کند.

در این طرح همچنین آمده است که آمریکا نیاز دارد تلاشهایش برای مقابله با گروههای تکفیری را افزایش دهد در عین حال از هزینه‌های گزاف مالی و تلفات انسانی بکاهد.

این طرح همچنین می‌گوید که آمریکا برای دستیابی به اهدافش در مبارزه با تروریسم قویا از مداخلات نظامی در مقیاس گسترده و هزینه‌های گزاف خودداری خواهد کرد و در عوض به دنبال افزایش مسئولیت پذیری و افزایش سهم متحدانش در مقابله با گروههای تروریستی خواهد بود.

دونالد ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود تاکید کرده بود که متحدان این کشور به ویژه در خاورمیانه باید سهم بیشتری برای حمایت آمریکا از آنها در مقابله با تهدیدات پرداخت کنند.

رویترز اضافه می‌کند که هنوز هیچ یک از مقامات کاخ سفید درباره این طرح اظهار نظر نکرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آمریکا چگونه می‌تواند حضور نظامی خود در کشورهایی مثل افغانستان، عراق، یمن و سوریه را با این طرح ۱۱ صفحه‌ای و اقدامات جدید مدیریت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج