adexo3
۵۲۶۸۷۰
۶۰ نظر
۵۰۱۶
۶۰ نظر
۵۰۱۶
پ

دلخوری بدن سازها از استندآپ مهران مدیری

مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با انتقاد از برنامه "دورهمى" با عنوان "خودآزاری" که مهران مدیری ورزشکاران بدنسازی را با اراذل و اوباش مقایسه کرده است، به فواید علمی تناسب اندام پرداخت و گفت: آقاى مدیرى، مصرف سیگار "خودآزارى" است.

خبرگزاری تسنیم: مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با انتقاد از برنامه "دورهمى" با عنوان "خودآزاری" که مهران مدیری ورزشکاران بدنسازی را با اراذل و اوباش مقایسه کرده است، به فواید علمی تناسب اندام پرداخت و گفت: آقاى مدیرى، مصرف سیگار "خودآزارى" است.

اکبر خزایی اظهار داشت: یکى از برنامه‌هاى اخیر "دورهمى" آقای مهران مدیرى با عنوان خودآزارى، اختصاص داشت به ورزش بدنسازى و مدیرى در آن اشاره داشت که در هنگام اجراى وزنه ۳۰۰کیلویى چنان عربده‌اى کشیده می‌شود که خرس‌هاى کانادا فرار می‌کنند ولى سایرین که به‌فاصله یک‌مترى این شخص با رکابى نشسته‌اند و در حال خوردن تخم‌مرغ و سیب‌زمینى هستند می‌گویند "ماشاءالله، داداش!".
دلخوری بدن سازها از استندآپ مهران مدیری

این مربى و داور بین المللى فدراسیون جهانى بدنسازی ادامه داد: همچنین در این برنامه مدیری عنوان کرد که بازوى این افراد بزرگ است و هنگام انجام کارهاى روزمره دچار مشکل و عرق‌سوز شدن و... می‌شود.

خزایی عنوان کرد: در اینکه "مهران مدیرى" به‌بهانه ساخت یک برنامه طنز و به‌دنبال آن شاد کردن دل مردم، رشته بدنسازى را سوژه قرار داده شخصأ مشکلى نمی‌بینم ولى وی از حد و حدود طنز خارج شده و نمی‌دانیم چرا این برنامه با عنوان "خودآزارى" تهیه و پخش شده است، زیرا ورزش کردن از دیرباز تا به حال براى سلامتى و طول عمر بین مردم شناخته شده است نه خودآزارى!

وی تصریح کرد: آقاى مدیرى، اى‌کاش از این عنوان بى‌ربط براى رشته ورزشى بدنسازى که یک خانواده بزرگ و میلیونى است استفاده نمی‌کرد، آیا شما می‌دانید با پیروى و انجام تمرینات بدنسازى از پوکى و نرمى استخوان جلوگیرى می‌شود یا پیرى زودرس سالها به تعویق می‌افتد، همچنین مشکلات استرس و بیماریهاى روانى از انسان دور می‌شود و در ادامه سیستم قلبى تنفسى تقویت می‌شود، و همه این فواید با تناسب اندام ایجاد می‌شود.

این مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB بیان داشت: همچنین تناسب اندام از افزایش کلسترول و دیابت جلوگیرى می‌کند و هورمون‌هاى بدن بالانس می‌شود و صدها خواص شگفت‌انگیز دیگر که در این بحث نمی‌گنجد.

خزایى بیان داشت: بنابراین از اصطلاح عربده‌کشى و نعره که آقاى مدیرى در برنامه مورد نظر استفاده کرد، معمولاً براى اراذل و اوباش استفاده می‌کنند و استفاده از این کلمات براى ورزشکاران جلوى دوربین رسانه ملى به‌نظر کار عاقلانه و مردم‌پسندى نیست.

این مربى ایرانی و داور بین المللى فدراسیون جهانى بدنسازی عنوان کرد: آقاى مدیرى باید بداند "خودآزارى" مصرف سیگار و دخانیات است و لطفاً هنگام ساخت برنامه‌هاى خود کمى بیشتر دقت کنید زیرا در مواقعى خود مصداق آن سوژه هستید ولى با اعتماد به نفس آن را به ورزشکاران می‌چسبانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دراكولا تا به تا

      تهديدش كجا بود؟ دقيقا كجا بود؟

    • بدون نام

      دقيقا بازيگر ها تو جامعه ما خودشونو گل بي عيب ميدونن و بقيه مردم رو سطحي و نفهم كه همه كاراشون غلط

      پاسخ ها

      • مانی

        خب مگه دروغ گفته مدیری؟ این بازوهای حجیم به چه کار میاد تو زندگی. ورزش برای سلامتی با حجیم کردن
        عضلات بدن خیلی فرق داره. اینجوری که بیشتر سلامتیشون به خطر میفته اون عضلاتو با دستگاههای .سنگین و مواد تزریقی بیش از حد بزرگ میکنن .

      • مورتی

        اصلا از طرز حرف زدن مربی باصطلاح بین المللی مشخصه تو چه سطح از فرهنگی هستند ایشون! استفاده از جملات و عبارت هایی مثل "میچسبانند" و یا "هورمون های بدن بالانس می شوند" و ...همه نشون میدن که ایشون از چه تیپی هستند و ما هممون این تیپیا رو میشناسیم! خخخخ کدوم هورمونارو میگی مشتی؟ وجدانن اگه بتونی یه پاراگراف راجب هورمونا حرف بزنی! احتمالا اطلاعات علمی و عمومیت رو هم از کانالای تلگرامی گیز میزو، ویز ویزو یا سایتایی مثل پارس نازو، بیتوته گرفتی! خخخ! هورمونای بدن بالانس می شوند! بالاااانس، خدایی چقدر بهت فشار میومد به جای بالانس بگی متعادل؟! برو بینیم بابا

    • بدون نام

      چقدر ما ایرانی ها بی جنبه ایم آخه؟!
      بابا شوخی بوده شووخی چرا نمیفهپین؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته آقای مدیری نشون دادن شوخیاشون اصلا یب منظور نیست وخیلی هم موقعیت سنجن و از نرخ روز نان هم مطلع هستند . استاد پیش کسوت سالها سکوت کرد یهو دم انتخابات یادش افتاد چند تا متلک هم به دولت روحانی بندازیم بد نیست . حداقل باید دل مسولین صدا و سیما رو شاد کنن که بازم فرصت برنامهی این چنینی و اسپانسر های پولدار رو داشته باشند

    • بدون نام

      خودمونیم خیلی از بدن سازها هوا برشون میداره و میشن اوباش زورگو. هر چند وقت یه بار هم که کشته میدن

    • حامد

      بابا در برنامه های طنز رو گل بگیرید که هر چی بگید به یکی برمیخوره . من مطمئنم چن روز دیگه خرسهای کانادا هم یه جوابیه میدن بیرون که با ترسو خطاب کردن ما کل جامعه خرسها رو زیر سوال برده اید. ..

    • بدون نام

      دقیقا حرف حق و زده آقای مدیری. 99 درصد بدنسازها افراد کم سواد و بی فرهنگ و مشکل ساز هستند که عشق موتور و قهوه خونه دارن.

      پاسخ ها

      • ad

        دیگه شما که رسما داری توهین میکنی.

      • بدون نام

        بیراه نمیگه شما چند تا فوق لیسانس توشون دیدی؟
        اینا اکثرا یا جاهل و خود نا هستند یا .......

    • هم میهن

      ای بابا هنوز خوبه مدیری ادامه نداد تا تهش بگه ..... چقدرم به تیلیش قباشون بر می خوره .... والا ما که می بینیمشون از اون ور خیابون رد میشیم. ورزش هم که برای همه خوبه همه نوع ورزشی خوبه.... نه برای عرض اندام کردن و ترساندن مردم و ....

    • بدون نام

      خودش باهاش شوخی میکنن قهر میکنه دیگه نمیاد تلویزیون

    • بدون نام

      وای نه بعد وکیل ها حالا نوبت میرسه به ورزشکارا و بدنسازا شکایت کنن. آقای مدیری سیگار می کشن؟!!!!!!! در کل از جهاتی من شخصیت ایشون رو قبول ندارم آدم هر قدرم پولدار باشه نباید تو کشوری که اینهمه کودک کار هست ماشین چند صد ملیونی سوار شه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنرمندای ما اداشون زیاده

        و جلوی دوربین همیشه فیلم بازی میکنن

    • بدون نام

      آقا یه برنامه بذاریم تووش کلن هیچی نگن و هیچ کاری نکنن یه وقت پر شال کسی بر نخوره
      واقعیت ها رو هم میگن یارو ناراحت میشه
      طرف میشه قد الوار درخت فکر میکنه قشنگ هم هست، داداچ اگه الوار درخت قشنگ بود هرکی یه دونشو میاورد از جنگل میذاشت توو پذیراییه خونش

    • بدون نام

      بدنسازی یعنی استرویید دارو مکمل و مرگ زود رس ناشی از مصرف بی رویه داروهای مضر شیمیایی

    • بدون نام

      حرف های مدیری کاملاً درست بود و اصلاً رسالت هنرمند همینه که باید مسائل مختلف رو ببینه و به صورت هنرمندانه بهشون انتقاد کنه و ما هم باید جنبمون رو ببریم بالاتر و انتقادات رو بپذیریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        . رسالت ؟ رسالت نمیخوره به مسیرشون از قبل انتخابات فقط دربستی میرن

    • بدون نام

      یعنی ملتی داریم که به هر چیزی گیر میدن.این آقای سخن گوی بدنسازم مجلی پیدا کرده خودشو نشون بده.آقا طنزه.تو طنز میتونی درشت نمایی کنی.میتونی .....شماها که برای خود نمایی بدنسازی می کنین .الان دیگه واستون مفتی تبلیغ شد.میشه بدونم بدنسازا دقیقا واسه چی بدنسازی میکنن؟ واسه اینکه زمستون تابستون یه تیشرت کوتاه کوتاه بپوشن دیگه.تنها جایی که خودنمایی توش غوغا میکنه و مردم توهم میزنن همین جاس دیگه

    • behzad

      یه روز یکی به آرنولد میگه من اصلا دوست ندارم بدنم مثل تو حجیم و عضلانی بشه آرنولد بهش میگه خیالت راحت باشه تو هیچوقت نمیتونی مثل من بشی.کلا جو منفی نسبت به بدنسازها ناشی از حس حسادته و گرنه بدن متناسب و عضلانی آرزوی همه ست.

      پاسخ ها

      • مانی

        برادر خودت داری میگی بدن متناسب. کجای اون بازوها متناسبه آخه؟

      • behzad

        اگه منظور شما آرنولده که یکی از متناسب ترین بدنهای
        تاریخ رو داره.من منظورم از این حرف این بود که ورزش کردن کار مفیدیه و حساب استروییدی ها و اوباش رو به حساب همه جامعه بدنسازی نباید گذاشت

      • بدون نام

        حسادت ؟ به گوریل حسادت کنم ؟

      • بدون نام

        آرزوهای جالبی دارین

    • بدون نام

      اعلب افراد لات و بیکار و سطح پایین به بدنسازی مشغول هستند و صرفا جنبه نمایشی داشته چرا که در سایر موارد بخصوص علمی حرفی برای گفتن نداشته و اینگونه کمبودهای خود را جبران می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمبود شخصیت و میل به خود نمایی

    • بدون نام

      آخه تو کی هستی که مشکلی ببینی.اکثر بدنسازهایی که بدن عجیب و غریبی دارن از استروید استفاده می کنند و روح جوانمردی رو از بین بردین.مدیری هم چیزی نگفت جز حقیقت.

    • بدون نام

      جمعش کن باو همین مونده صنف شماها بهشون بربخوره شورشو دراوردید دیگه

    • بدون نام

      درتمام دنیادرموردشخص اول مملکت که همان رئیس جمهورهست فیلم میسازن یه عده شدن کاسه داغ ترازآش بهشون برمیخوره ازرئیس جمهورکه بالاترنیستین .

    • مربی بین المللی

      اقای مدیری از طرفی مشکلات ورزش بدنسازی که امروزه واقعا وجود داره رو در حالت طنز بیان کردن و متاسفانه در این ورزش در ایران بیشتر به اندام اهمیت داده میشه تا فکر و روح و روان . اما بدونید که بدنسازی برای بهبود کیفیت زندگی و بهتر زندگی کردنه بدنسازی خودش یک سبک زندگیه و دنیایی متفاوت از افراد عادی هستش و مطمعنن اگر هر کودوم از شماها اقایان و خانومها وارد این ورزش بشید عاشقش میشید ، قابل به ذکره که خود فدراسیون جهانی iFBB متوجه مشکلات بوجود امده در بدنسازهایی که به سمت داروهای هورمونی وساختن بدنهای مصنوعی و غیر عادی میرن شده و مقامات بالای فدراسیون جهانی میدونن که اقبال عمومی مردم دنیا به پرورش اندام کارهای غول پیکر و هورمونی کم شده به همین جهت برای رشد و ارتقا بیشتر این ورزش سبکهای بادی کلاسیک و فیتنس و فیزیک که شامل داشتن بدنی طبیعی تر نسبت به رشته پرورش اندام هستش رو اهمیت بیشتری داده که این ورزش رو بصورت سالم در دنیا اشاعه بدهند اما متاسفانه باز هم سودجویان که مافیای بزرگ داروفروشان بسیاری در این مابین هستند که باز هم اجازه نمیدن که این ورزش سالم بمونه و برای سود بیشتر خودشون مردم رو به سوی هورمونها تشویق میکنن و باعث مشکلات عدیده ای در این ورزش شدند

    • ایرانی

      اتفاقاآقای مدیری کاملا درست گفتند
      لطفا جنبه برنامه طنز رو داشته باشید
      بسه دیگه این دلخوری ها
      شوررش رو در آوردین دیگه
      همون بهتره که همیشه عزاداری از تلویزیون پخش کنن تا حالتون جا بیاد

      پاسخ ها

      • علی

        واقعااا

    • بدون نام

      درسته مهران کمدین هستش،ولی از بیماری سادیسم رنج می بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره مگه نمیبین چقدر برنامه ضد دکترا ساخته؟؟
        دوست داشته دکتر شه نتونسته حالا هم تلافی میکنه

      • بدون نام

        از اینهمه برنامه ی ضد پزشکان ساختنش معلومه

      • بدون نام

        اون رنج نمیبره ما از بیماریش رنج میبریم

      • بدون نام

        مدیری اگه یه خدمت به ملت کرده باشه همین اعتراض به جامعه پزشکی بود،
        همین جماعت فردا میگن چرا تو جامعه حق اعتراض و انتقاد نیست....

      • بدون نام

        بزرگترین خدمت رو از نظر اهمیت پزشکان انجام میدن نجات جان انسانها تعداد آدمایی که پزشکا از مرگ نجات میدنچندین برابر مثلا آتشنشانهای عزیزه اما اونا قهرماننند و پزشکا مضحکه امثال مدیری

    • بدون نام

      تا حالا دیدن یه بدنساز لباس معموولی یا گشاد بپوشه ؟؟؟!
      بلاسای چسب و استین کوتاه داره پرپر میزنه که نگاش کنی اگه بهش بگی ایول که ممکنه از ذوق بمیره
      اینا اکثرا نیاز به جلب توجه دارن

    • بدون نام

      اکثر بدنساز ها دنبال جلب توجه جنس مخالف هستند فقط

    • علی

      چقدر ادم باید بیکار باشه که به همچین چیزایی گیر بده://

    • اکبر

      یه مشت عقده ای میرن بدنسازی. پهلوان پنبه های بی خاصیت . راست میگن برن مدافع حرم بشن . باب اسفنجی های
      به زورت نناز که به یک تب بند است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت میزنی برای اهیمت به سلامتیشون میرن ورزش میکنند بهتر از اونایی هستن که شکمشون اومده جلو و سیگار دود میکنن و فقط تلویزیون میبینن

    • محمدرضا بختیار

      آخه اگه مربی چیز حالیش بود می فهمید که زبان طنز یعنی بازی با کاستی های برونی و درونی و محیطی بعدش هم مگه دروغ گفتش عین داقعیت رو گفت گفت که یک سال تمرین کردن و به خود سختی دادن تخم مرغ آب پز خور کردن با سیب زمینی برای چی برای اینکه دور بازو هات بشه اندازه دور کمر و نتونی پشتت را ببینی و تازه از هیجانشون همراه با اون آهنگهای مسخره که معلوم نیست باشگاه هستش یا دیسکو

    • Amirali

      اول اینکه این آقای بدنساز باید بفهمه تو یه جامعه سالم و آزاد هنرمند با هرچیزی حق داره شوخی کنه و میزان برداشت و فهم ما از کلمه شوخی خیلی پایین و بی ظرفیتانس و همش فکر میکنیم هتک حرمت شده در صورتی که اینجوری نیست ، دوم اینکه مهران مدیری درک و فهمش از خیلی از عوام بالاتره و اشارش از این حرفا اون زیاده روی و خودنمایی و افراط بدنسازاس که هممون دیدیم ، اون سیگار کشیدنش تو نشست خبری هم یه نشونس که توی فیلم جوابش رو میبینیم ، مهران مدیری رو هنوز خیلی مونده تا بشناسیم چه آدم عمیقیه.

    • حامد

      باعث تاسف هست كه هنرمند ما بجاي اينكه با استفاده از هنرش و خلاقيت سعي در پرورش هنر و بالابردن سطح فرهنگ جامعه باشه، متاسفانه جديدا انگاري شده كاسبي، پرورش اندام و زيرشاخه هاش در همه جاي دنيا جزء محبوب ترين و پرطرفدارترين ورزش ها محسوب ميشه و جناب مديري اگه به دنبال اين هستند كه با اين رفتارهاي سبك و ساختار شكن در جامعه كاسبي كنند به خودشون مربوط ميشه، اما مطرح شدن همچين شوخي ها و يا متلك هايي واقعا صحيح و مودبانه نيست

    • بدون نام

      جمع کنید بابا این مزخرفاتو فکر نون باش که خربزه اب است

    • بدون نام

      بیکارا واقعا بحث چی میکنین برین سراغ زندگیتون

    • بدون نام

      انصافا اگر در رشته بدنسازی از دارو دوری بشه ورزش خوبیه، ولی متاسفانه غولهای این ورزش در سطح حرفه ای فقط به عنوان نماد این ورزش در نظر گرفته میشه
      اصلا از سی سالگی به بعد ،بدنسازی و تغذیه مناسب لازمه

    • مهدی

      مهران مدیری کلا هیشکی رو قبول نداره. یکی پیدا شه بهش بگه اقای به اصطلاح هنرمند خوبه که طنزپردازی وگرنه اگه یکی بودی مث بازیگرای بزرگ ایران اونوقت چیکا میکردی..

    • بدون نام

      لبته آقای مدیری نشون دادن شوخیاشون اصلا یب منظور نیست وخیلی هم موقعیت سنجن و از نرخ روز نان هم مطلع هستند . استاد پیش کسوت سالها سکوت کرد یهو دم انتخابات یادش افتاد چند تا متلک هم به دولت روحانی بندازیم بد نیست . حداقل باید دل مسولین صدا و سیما رو شاد کنن که بازم فرصت برنامهی این چنینی و اسپانسر های پولدار رو داشته باشند

    • بدون نام

      همین هنرمندا که امروز بدنسازا رو سوژه میکنن فردا شریک وتبلیغاتچیه باشگاه ها و موسسات زیبایی و آرایش میشن. این حرف ها واسه پوله

    • محسن

      کاملا با مدیری موافقم. هرچیزی حدی داره.

    • بدون نام

      هرچی باشه ورزشه بهتر از اون . . . . هست که از صبح پشت میز میشینه میادم کنترل تلویزیون دستشه تا فردا ، کسی که به بدنش اهمیت میده به سلامتیش اهمیت میده برای خودش ارزش قائله

    • عباس

      به نظر من درست گفته . بعضی تو باشگاه انچنان وزنه های سنگین میزنن که من وقتی نگاه میکنم کمرم درد میگیره چه برسه به اون . خوب این کارا کجاش سلامتی داره !!! تو ایران بیشتر مربی ها علم چندانی ندارن . تازه بعضی ها اونقدر پودر می خورن و امپول میزنن که کاری هم نکنن بدنشون بیاد . به نظرم تو ایران کسی برا سلامتی به باشگاه نمیره .

    • بدون نام

      خانواده بزرگ و میلیونی پس فوتبال و بقیه رشته ها باید خانواده چند میلیاردی باشند .(طنز زبان تلخی است که همیشه به یک عده بر می خورد)

    • یه شهروند

      مگه دروغ گفته،خیلیاشون دنبال زورگیری از مردم هستن،یا با پودر و مکمل فقط بازو گنده میکنن و تیشرت آستین کوتاه میپوشن تو خیابون راه میرن

    • علی علی اوغلو

      درباره اعتراض بدنساز ها به برنامه دورهمی
      این انتقاد ناپذیری ما ملت ریشه در برخی اعتقادات وعادات تاریخی و باورهای مذهبی وبه تبع ان دررفتارهای اجتماعی دارد کافیست کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم وجنگلی ازخطوط قرمز نبینیم که ازهر4طرف مارا محاصره کرده اند ازخانواده وداداش بزرگ وخان دائی بگیر تا الی اخر بخاطر همین محدودیت وبخاطر فرار ازخطر برخوردها ناچار رفتارها شیب انقباضی بخود گرفته وبهمین علت کوچکترین شوخی بویژه بین الاقوام خمیر مایه بحران والتهاب منطقه ای میگردد برای مقایسه لازم است چند سکانس ازدوربین مخفی وسربسر گذاشتن مردم درجوامع دیگر رجوع بکنیم که برخی ازانها خدای نکره درایران اتفاق بیافتد چندین کشته وزخمی درکیسه دارد برخی ازاین خط قرمزها دیگر تابو وریشه دار شده مستلزم بازنگری وبازپروری است متاسفانه انها هم دست کسانی است که خود مروج ان رفتار ها بوده روزبروز هم برغلظت وضخامت ان افزوده میگردد برای رقیق کردن این مسئله همین روشهای برنامه دورهمی که توسط استاد مهران مدیری وبرخی دیگر ازهنرمندان مانند جناب اقای رضا رشید پور ورامبد جوان وامثالهم انجام میگیرد انهم با چه تانی واحتیاط وپاورچین پاورچین باوجود این همین اندک مقدار بدون تنش ودردسر سپری نمیشود لذا تنها راه برای این هنرمندان برای ساخت برنامه های ایچنینی شوخی با حیوانات وحیات وحش باقی میماند که دوباره به کلیله ودمنه مراجعه کرده سوژه پیداکنند بشرطیکه ازحمله ددمنشانه انجمنهای طرفدارا حیوانات درامان باشند با این حساب بیخود نبوده برخی ازنویسندگان وشاعران مطالب خودرا اززبان نخود وعدس وسوزن ونخ ویا گرگ ورباه بیا ن داشته اند مانند زنده یاد پروین اعتصامی وصابرطاهرزاده شاعر روشنفکر ومبارزومنتقد اذری صاحب دیوان هوپ هوپ که میفرماید = من نه بیلیم قارقا خوش اوازیمیش – بایقوشقا بایقوش دئمک اولمازیمیش )من ازکجامی دانستم که کلاغ خوش اوازبوده ویا نمیشده به جغد جغد گفته شود )

    • بدون نام

      بابا شوخی کرده بی جنبه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج