۵۲۸۲۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ارتباط «مهدویان» با مستند تبلیغاتی روحانی

عصر شنبه مستند تبلیغاتی دکتر حسن روحانی، یکی از شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان از شبکه یک و شبکه مستند صدا و سیما پخش شد.

روزنامه تماشاگران امروز - فاطمه پاقلعه نژاد: عصر شنبه مستند تبلیغاتی دکتر حسن روحانی، یکی از شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان از شبکه یک و شبکه مستند صدا و سیما پخش شد. مستندی که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت. این مستند که چیدمانی زیبا از سخنرانی های مختلف دکتر روحانی در جمع های مختلف در سال های اخیر بود، حسابی فضای هیجانی انتخابات را به نفع دکتر روحانی تغییر داد و به عقیده منتقدین تا اینجا، بهترین مستند تبلیغاتی شش کاندیدا بوده است. بخش های زیادی از این مستند بارها و بارها در فضای مجازی منتشر شد.

از سوی دیگر قسمت هایی از این مستند که توسط صدا و سیما سانسور شده بود، مثل تصویر رییس دولت اصلاحات و شعارهایی که برای رفع حصر در آن داده می شد، در فضای مجازی پخش شد و واکنش های زیادی را در پی داشت. پس از پخش این مستند اما یک سوال مدام تکرار می شود که چه کسی آن را کارگردانی کرده است؟ سوالی که پاسخش در خبرهای منتشر شده درباره این مستند پیدا نمی شد و تنها عبارت «جمعی از مستندسازان و کارگردانان مستقل» برای آن ذکر میشد.

طبق شنیده های خبرنگار «تماشاگران امروز» یکی از کسانی که ادیت و تدوین نهایی این مستند با همفکری او صورت گرفته است کارگردان جوانی است که پیش از این بارها ساخت کلیپ تبلیغاتی دکتر روحانی را تکذیب کرده بود. محمدحسین مهدویان که این روزها به نوعی مهمترین کارگردان سینمای ایران محسوب می شود و در روزهای اخیر، از ستادهای مختلف کاندیداها خیلی سعی کرده بودند او را برای خود یارگیری کنند و حمایت و تایید او را داشته باشند این روزها حسابی در ستاد دکتر روحانی مشغول است و در ساخت کلیپ تبلیغاتی این کاندیدا نقشی اساسی داشته است.

کارگردان «ماجرای نیمروز» و «ایستاده در غبار» در حالی برای ساخت مستند تبلیغاتی رییس جمهور در کنار تیم سازنده قرار گرفته است که چند روز پیش امضای او پای بیانیه حمایت از دکتر روحانی باعث شد برخی سایت ها برایش تیترهای متفاوت و خاصی بزنند. و حمایت او از دکتر روحانی را در تقابل با حضور سیدمحمود رضوی، تهیه کننده «ماجرای نیمروز» در ستاد تبلیغاتی رقیب، یعنی دکتر قالیباف بدانند. با این وجود مهدویان از همان ابتدا هم ساخت مستند تبلیغاتی رییس جمهور را تکذیب کرده و گفته بود به شدت گرفتار نوشتن فیلم نامه جدیدش که یک درام اجتماعی است، شده و هیچ فیلمی برای هیچ کاندیدایی نمی سازد.

از ما نشنیده بگیرید که در نهایت هم او خیلی دلش نمی خواسته ساخت این کلیپ به نامش تمام شود چون کلا خیلی آدم سیاسی نیست و سعی می کند در این زمینه محتاط تر برخورد کند. اما حمایت از روحانی و احساس مسئولیت کار خودش را کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج