اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دلیل جالب تغییر زمان پخش یک سریال‌

در حالی که نخستین قسمت از سریال "خاطرات نیمه تمام" شب گذشته از شبکه شما پخش شد، مدیران این شبکه به دلیل حضور امید زندگانی در انتخابات شورای شهر پخش آن را به زمان دیگری موکول و سریال "منظومه آتش" را جایگزین کردند.

خبرگزاری مهر: در حالی که نخستین قسمت از سریال "خاطرات نیمه تمام" شب گذشته از شبکه شما پخش شد، مدیران این شبکه به دلیل حضور امید زندگانی در انتخابات شورای شهر پخش آن را به زمان دیگری موکول و سریال "منظومه آتش" را جایگزین کردند.

پخش سریال "خاطرات نیمه تمام" شبکه شما که قرار بود به جای مجموعه "گلریزان" از شب گذشته شنبه چهارم خرداد روی آنتن برود، به دلیل حضور برادران امین و امید زندگانی در بین نامزدهای کاندیداتوری شورای شهر تهران، از سوی شبکه شما متوقف و پخش این سریال به زمان پایان انتخابات موکول شد و مجموعه تلویزیونی "منظومه آتش" با توجه به موضوع ملی میهنی آن، بعنوان جایگزین از امشب روی آنتن این شبکه می‌رود.

این مجموعه با نمایش رنج‌ها و تلاش‌هاي صنعتگران با محوريت درام، بخشي از فعاليت‌های تلاشگران این عرصه با توجه به شرايط اقليمي مناطق صنعتي- تجاري و سختي‌ها و مصيبت‌هاي گوناگوني که در راه توليد و گاه اكتشاف فرآورده و محصول صنعتي براي فعالان این عرصه رقم مي‌خورد را در معرض قضاوت بيننده تلويزيوني قرار می‌دهد.

"منظومه آتش" یکی از تولیدات و آثار صدا و سیمای مرکز بوشهر و داستان مهندسي جوان است كه در منطقه عسلويه در دو جبهه كار و زندگي شخصي با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي‌كند. "منظومه آتش" از يك سو، به مسايل خانوادگي مي‌پردازد، مثل اختلافات خانوادگي سياوش و سيامك، دو شخصيتي كه محورهاي اصلي روايت‌اند. سياوش، افزون بر چالش‌هايي كه با نامزدش و پدر او دارد، با برادر خود نيز دچار مشكلاتي است. سيامك هم از اين منظر، دچار دست‌انداز‌ و تنگناهايي بوده، به‌گونه‌اي كه همين موقعيت را به صورتي شديدتر، در ارتباط با برادر خود، همسر سابق و پدر وي دارد.

حسين سيدزاده، تهيه‌كننده این سريال است که برای ساخت آن از نيروهاي بومی جنوب استفاده کرده است. به عنوان نمونه موسيقي سريال را ستار اوركي ساخته كه اهوازي است.

اتفاقات "منظومه آتش" در دو جغرافياي جنوب و تهران رخ داده، به این ترتیب که حدود ۷۵ درصد از رخدادهاي داستان در بوشهر مي‌گذرد و ۲۵ درصد در تهران بوده است.

در اين سريال حدود ۲۰۵ بازيگر سينما و تلويزيون از جمله ثريا قاسمي، حسن جوهرچي، مهدي اميني‌خواه، آرام جعفري، نسرين غلامي، شهنام شهابي، اسفنديار مهرتاش، محمدرضا نوروزي و... بازی داشته و همچنين حدود ۵۰ بازيگر بوشهري در يك تا ۱۵۰ سكانس نقش‌آفريني كرده‌اند.

تصویربردار این سریال مرتضی غفوری، صدابردار شهرام متولی، طراح گریم محمد قومی، طراح صحنه و لباس پیام سوری و برنامه‌ریز و دستیار کارگردان رضا درگزی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه در شبکه یک هم واقعا نیمه تمام ماند معلوم نشد که چی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج