adexo3
۵۳۷۹۶۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اعلام عزای عمومی در بحرین

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای در پی تعرض و یورش به منطقه الدراز و منزل رهبر شیعیان این کشور و بازداشت نزدیک به ۳۰۰ نفر به دست رژیم آل خلیفه اعلام عزای عمومی کردند.

خبرگزاری مهر: به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای در پی تعرض و یورش به منطقه الدراز و منزل رهبر شیعیان این کشور و بازداشت نزدیک به ۳۰۰ نفر به دست رژیم آل خلیفه اعلام عزای عمومی کردند.

علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که بعد از حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و قطع تمام ارتباطات با منزل وی، هیچ خبری از وضعیت ایشان در دست نیست و رژیم آل خلیفه و شخص پادشاه، مسئول سرنوشت آیت‌الله قاسم هستند.

علمای بحرین افزودند: همانگونه که بارها هشدار داده بودیم، وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که هرگونه احتمالی را می‌توان برای آن در نظر گرفت. از مردم درخواست می کنیم که بازارها و اماکن تجاری را طی روز چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل و چراغ‌ها را در شب خاموش کنند. همچنین از شهروندان می خواهیم که به دفاع قهرمانانه از دین و رهبرشان ادامه دهند.

در عین حال منابع بحرینی اعلام کردند که کلیه راه های ارتباطی با منزل حضرت آیت الله عیسی قاسم قطع گردیده است. راه های ورود و خروج به منزل ایشان در محاصره نیروهای امنیتی و پلیس میباشد. از حضور یا عدم حضور ایشان و خانواده شان در منزل و وضعیت سلامت و حیات ایشان تا بدین لحظه هیچ گونه اطلاعی در دست نیست.

پیش از این وزارت کشور بحرین اعلام کرد: در عملیات امنیتی در منطقه الدراز ۵ تن کشته شدند​ و ۲۸۵ نفر بازداشت گشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      اگر سیری گذری در تاریخ داشتید به این نتیجه میرسیدکه تا زمانی که حاکمان شرعی در راس باشند یا رابطه با دولت و حکومت مطبوع داشته باشند مشکلی نیست ولی به محض تیرگی روابط فرق نداره از طرف کدام باشد سریع به میدان های کشتار انسان ها تبدیل میشود و در مورد تمام ادیان این موضوع صدق می کند همانطور که پاپ از ترامپ انتقاد کرد و حتی القابی به او داد ولی مردم بر خلاف نظر پاپ به ترامپ رای دادند به نظرم باید این مسئله ریشه ای اختلاف بین شرع و حاکمیت بررسی شود و سریع انگ سکولار و لایک و هزارتا واژه کوفت دیگه را به کسی نزد و فقط عینک انصاف و داوری به کار گرفت تا جهانی امن داشته باشیم جهان متحد در قبال دشمنانی که به زودی از سیارات دیگر به ما هجوم می آورند موجوداتی که نسبت ایکیو و تکنولوژی موجودات کره زمین 1به 1000هست و شاید بیشتر اینها نه دروغ است نه رویا بلکه واقعیاتی بیش نیستند

    • بدون نام

      درود بر آل خلیفه وپادشاه بحرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج