اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۸۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غرضی: روزنامه را می‌خواندیم تا پاره می شد

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که امروز شنبه در خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد گفت: زمانی که ما وارد جریان اجتماعی شدیم یک روزنامه را ده بار می خواندیم آنقدر روزنامه را می خواندیم تا پاره می شد. رسانه یک طرفه قطعا ظرف ۲۰ سال آینده به رسانه ۲ طرفه تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری مهر: محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که امروز شنبه در خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد گفت: زمانی که ما وارد جریان اجتماعی شدیم یک روزنامه را ده بار می خواندیم آنقدر روزنامه را می خواندیم تا پاره می شد. رسانه یک طرفه قطعا ظرف ۲۰ سال آینده به رسانه ۲ طرفه تبدیل خواهد شد.

من در رادیو در یادداشتی نوشتم دوره ما رسانه یک طرفه شکل پیدا کرده ولی شماها حتما با رسانه ۲ طرفه روبرو خواهید شد.

غرضی در ادامه نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد اولین مناظره تلویزیونی چیست، گفت: من وقتی در مورد مناظره با آقای حیدری صحبت کردم وی گفت ما ۲۰۰۰ ساعت وقت صرف کردیم و کارشناسان را آوردیم به این نتیجه رسیدیم این روشی را که به کار گرفته ایم درست است.

وی ادامه داد: من گفتم آقای حیدری کار کارشناسی شما محترم آیا شما با این روش بستر اجتماعی را آماده می کنید تا ۵۵ میلیون بیایند پای صندوق رای؟

این کاندیدای انتخابات گفت: مشکلی که من با صدا و سیما این است که صدا و سیما حرف های یک طرفه می زند معمولا کارهای یک طرفه به توسعه اجتماعی نمی انجامد ولی امروز صدا و سیما از ما خواستند تا نماینده بفرستیم ولی کلا عرضم این است که تاثیر گذاری رسانه یک طرفه بسیار محدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج