اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۳۷۹۸
۷ نظر
۵۰۲۰
۷ نظر
۵۰۲۰
پ

محمود بهمنی: از آرمان های انقلاب منحرف شده‌ایم

بهمنی در پاسخ به این سوال که امروز کشور چقدر هماهنگ با آرمان های اولیه انقلاب اداره می شود؟، گفت: ما باید به اصل برگردیم. امروز انحراف هایی را مشاهده می کنیم که لازم است به ستون اصلی انقلاب تکیه کنیم و به اصول اصلی بازگردیم تا بتوانیم یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

خبرآنلاین: محمود بهمنی گفت: وقتی افراد با ادعای انقلابی‏‎گری می‎خواهند مسوولیتی را به عهده بگیرند باید دید عقبه و پیشینه آنها چیست؟ آیا سابقا این کار را انجام داده‎اند یا خیر؟

نماینده مردم ساوجبلاغ در خصوص آرمان های بنیان‌گذار انقلاب و تحقق آنها به خبر آنلاین گفت: سالگردی که ما هر سال به مناسبت ارتحال امام(ره) برگزار می کنیم بسیار سودمند است و نوعی آگاهی بخشی است. آگاهی بخشی در زمینه آرمان‎ها و اهدافی که به خاطر آنها این انقلاب شکل گرفت. در واقع هرگاه احساس می‎شود میان اهداف و آرمان‎های اولیه انقلاب و امام و رویکرد امروز فاصله ایجاد شده است، برگزاری چنین مراسم هایی یک یادآوری است.

بهمنی با بیان اینکه امروز دنیا قدرت مقابله با ایران را ندارد، گفت: دلیل این ناتوانی یکپارچگی مردم است. هرگاه احساس خطر کرده‌ایم، مردم در میدان حاضر می شود. نمونه آن را در انتخابات دیدیم، همانطور که در جنگ هم حاضر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که مدعیان امروز انقلابی گری همان انقلابی گری مد نظر امام راحل برا دنبال می کنند؟، گفت: ادعاها را باید فراموش کرد. اگر کسی مدعی انقلابی گری است باید آن را در حوزه عمل نشان دهد. با شعار و تبلیغات نمی توان قضاوتی در مورد انقلابی بودنش داشت.

او تاکید کرد: وقتی افراد با ادعای انقلابی گری می خواهند مسوولیتی را به عهده بگیرند باید دید عقبه و پیشینه آنها چیست؟ آیا سابقا این کار را انجام داده اند یا خیر؟ آیا افراد از پشت میز مدرسه می توانند مسوولیت بزرگ به عهده بگیرند؟

بهمنی در پاسخ به این سوال که امروز کشور چقدر هماهنگ با آرمان های اولیه انقلاب اداره می شود؟، گفت: ما باید به اصل برگردیم. امروز انحراف هایی را مشاهده می کنیم که لازم است به ستون اصلی انقلاب تکیه کنیم و به اصول اصلی بازگردیم تا بتوانیم یکپارچگی خود را حفظ کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباکجای کاری خاک ناموس حیثت کشوردارن میفروشن شماصحبت ازارمانهای انقلاب میکنید بروببین اقایون چه زندگی اشرافی واسه خودشون ردیف کردن ... اونوقت این همه بیکارفقر مستاجرتو کشورداریم همین دولت جدیدجزوعده پوشالی چه گلی به سرمردم بیچاره زده الان من دربه دردنبال خونه با15میلیون پول واسه اجاره میگردم ..... لطفاجواب بدیدلااقل واسه خون شهداارزش قائل بشید ....برترینها لطفاپخش کن اجرت باخدا

    • بدون نام

      آقای بهمنی افتضاحاتی که امثال شما در دوران مدیریتتون در کشور بوجود آوردید یادمون نرفته , نرخ ارز در دوران مدیریت بانک مرکزی شما از 800 تومان به 3800 تومان رسید. , حالا مدعی هستید ؟؟؟؟

    • بدون نام

      كسي كه انقلابي باشه و پيشينه اي داشته باشه زمان انقلاب سي سال داشته و الان هفتاد سال بايد باز نشسته شده باشه از خدا بترسيد بزاريد كار دست جوانها بي افته .

    • بدون نام

      آقای بهمنی تازه متوجه شدی ای بابا

    • بدون نام

      بدبختی کشور از وجود مدیران نالایقی مثل شماهاست

    • بدون نام

      بابا تو خودت GPS انحرافی مملکت رو با رونق اقتصادی و دلار ۸۵۰ تومان تحویلت دادن ویرانه رها کردی همون بساطی که تو بانک ملی و بانک مرکزی داشتی حالا تو حوزه انتخاباتی پهن کردی بیچاره رای دهنده های فریب خورده ....

    • ملت

      با سلام ، جناب بهمنی ، من کوچیک اقای روحانی هستم ، چرا شما به کسی که به فکر مردم هست میگین انحرافی ، و به کسانی که سکوی نفتی ، رو غیب میکنن می گین انقلابی ، لطفا ... بشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج