adexo3
۵۵۵۰۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لپ تاپ جدید ایسوس عرضه شد

ایسوس از ویووبوک اس (اس ۵۱۰) رونمایی کرد. این لپ تاپ به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و سیستم عامل ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن اجرا می‌شود. از جمله نکات جالب ویووبوک اس طراحی زیبا آن می‌باشد که شباهت زیادی به مک بوک ایر دارد. وزن این بپ تاپ تنها ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۷.۸ میلی‌متر است.

وب سایت دیجی رو - وحید کاوسی: ایسوس از ویووبوک اس (اس ۵۱۰) رونمایی کرد. این لپ تاپ به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و سیستم عامل ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن اجرا می‌شود. از جمله نکات جالب ویووبوک اس طراحی زیبا آن می‌باشد که شباهت زیادی به مک بوک ایر دارد. وزن این بپ تاپ تنها ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۷.۸ میلی‌متر است.
لپ تاپ جدید ایسوس عرضه شد

در جدول زیر مشخصات کامل ویووبوک اس را مشاهده نمایید:
لپ تاپ جدید ایسوس عرضه شد

نازک بودن حاشیه‌های صفحه نمایش نیز نکته دیگری است که باعث زیبایی در طراحی این لپ تاپ ایسوس شده است. از طرفی وزن و ضخامت کم آن نیز، ویوویوک را تبدیل به لپ تاپی کرده که به آسانی قابل حمل بوده و می‌تواند برای بسیاری انتخاب مناسبی باشد.

قیمت ویووبوک اس از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و کامل‌ترین نسخه آن ۷۹۹ دلار قیمت دارد. این لپ تاپ از هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان است.

سری ویووبوک اس لپ تاپ‌‌های ایسوس از رویداد کامپوتکس امسال معرفی و عرضه شده‌اند. پیش‌تر یکی از محصولات سری اس لپ تاپ‌‎های ایسوس را بررسی کرده بودیم، علی‌رغم اینکه صفحه نمایش از کیفیت عالی برخوردار نبود ولی قیمت آن با توجه به سایر مشخصاتش، کاملا مقرون به صرفه و مناسب بود. حال باید منتظر ورود ویووبوک اس به داخل کشور باشیم و ببینیم چه استقبالی از آن به عمل خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج