اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۸۲۳۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

در دیدار با کهنه سربازان آمریکایی

ترامپ: می‌خواهم بدانم ۱۷سال در افغانستان چه کردیم!

رئیس‌جمهوری آمریکا که در کاخ سفید میزبان چهار کهنه‌سرباز جنگ افغانستان بود، تاکید کرد، می‌خواهد از نظرات نیروهای میدانی همزمان با بحث‌ها در رابطه با اعزام سربازان بیشتر به افغانستان مطلع شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا که در کاخ سفید میزبان چهار کهنه‌سرباز جنگ افغانستان بود، تاکید کرد، می‌خواهد از نظرات نیروهای میدانی همزمان با بحث‌ها در رابطه با اعزام سربازان بیشتر به افغانستان مطلع شود.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: نزدیک به ۱۷ سال است که آنجا هستیم و می‌خواهم این موضوع را بفهمم که علت این حضور ۱۷ ساله چه بوده است و اوضاع چطور پیش رفته و باید اکنون درباره ایده‌های جدید چه کاری انجام داد. ایده‌های مختلفی را از افراد مختلف شنیده‌ام اما می‌خواهم نظر نیروهای میدانی را بدانم.

ترامپ در این دیدار که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری و هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید حضور داشت، گفت: نیروهای وجود دارند که احتمالا بهتر از هر کس دیگری از اوضاع اطلاع دارند و ما تلاش داریم برخی از آن ایده‌ها را به دست آوریم چرا که ما مدت زمان بسیاری آنجا بودیم و این یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های ما بوده است.

دونالد ترامپ به وزیر دفاع آمریکا اجازه داده است تا سطح نیروها در افغانستان را تعیین کند. این اقدام، احتمالا راه را برای افزایش میزان نیروهای درخواستی فرماندهان آمریکایی هموار می‌کند. با این حال هنوز هیچ‌گونه تصمیمی درباره تعداد نیروها که اکنون حدود ۸۴۰۰ تن هستند، گرفته نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      ترامپ از ایران و عراق و سوریه و روسیه یاد بگیر چطو ر داعش و انصره و جیش شام و القاعده وووووووو را بزانو دراوردن چون ضد تروریست هستن و شما به میش میگین بدو به گرگ میگین بگیرش ام الفساد خودتون هستین شیطان اکبر بقول امام

    • مهدئ

      حالاخوبه توسوریه وعراق نیروهای آمریکایی هم هستن جناب شستشوی مغزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج