۵۷۲۴۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دبکا فایل: پوتین به اظهارات نتانیاهو بی توجه است

پایگاه دبکافایل در مطلبی در واکنش به استقرار نیروهای ناظر در مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه نوشت: روسیه طی روزهای گذشته و با وجود اعلام مخالفت اسرائیل به دولت آمریکا، نیروهای خود را در جنوب سوریه مستقر کرده‌ است.

خبرگزاری میزان: دبکافایل با اشاره به اینکه روسیه از بحران کنونی در قدس اشغالی و همچنین تنش بین اسرائیل و اردن استفاده کرده و نیروهای خود را در مرزهای سوریه با اسرائیل و اردن مستقر کرد به نقل از منابع نظامی و امنیتی خود می‎نویسد: روسیه طی روزهای گذشته نزدیک به ۸۰۰ نیروی نظامی در مناطق مرزی سوریه با اسرائیل و ۴۰۰ نیروی دیگر را در منطقه مرزی سوریه با اردن مستقر کرده‌ است.

این پایگاه ضمن اعلام مکان دقیق استقرار نیروهای روسیه در مناطق جنوبی سوریه و میزان فاصله آنها با مرزها و پاسگاه‌های مرزی سرزمین‎های اشغالی نوشت: اکثر این نیروهای روس از جمهوری‎های اینگوشتیا، چچن، و داغستان هستند .

دبکا فایل در ادامه می‌نویسد: علی‌رغم اینکه مقامات اسرائیل بارها مخالفت شدید خود را به حضور نیروهای روسیه در مناطق جنوبی سوریه به دولت آمریکا اعلام کرده‌اند اما مسکو و واشنگتن بدون توجه به این مخالفت‎ها توافق ایجاد منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه را ادامه می‌دهند.

به نظر می‌رسد که توافق ایجاد مناطق کاهش‌تنش در جنوب سوریه بین مسکو و واشنگتن عنصر اصلی همکاری نظامی آنها در سوریه و مبارزه علیه گروه داعش باشد.

این پایگاه صهیونیستی با تأکید بر اینکه روسیه اوایل ماه جاری نخستین منطقه کاهش‌تشن در منطقه «درعا» جنوب‌غربی سوریه ایجاد کرده بدون اینکه نیروهای حزب‌الله را اخراج کند می‌نویسد: نگرانی اصلی اسرائیل این است که نیروهای حزب‌الله درمنطقه کاهش تنش بعدی در مناطق جنوب‌غربی سوریه و بلندی‎های جولان نیز حضور داشته باشند.بدون اینکه روسیه مخالفتی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • teymour

      بودن نیروهای روسیه درسوریه ونزدیک مرزهای اسرائیل. مشروط به خواست واجازه دولت سوریه است. وربطی به آمریکا ندارد. وناراحتی اسرائیل ازاین است که با وجود نظامیان روسیه دراین دونقطه. دیگر نمیتواند تکفیریهای داعش را حمایت کند وزخمیهای آنها راازاین دو معبر برای مداوا به داخل اسرائیل ببرد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج