اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اخم میهمانان جشن ثبت جهانی کاخ گلستان

برخی از اعضای هیات دولت که در مراسم جشن ثبت جهانی کاخ گلستان حضور پیدا کرده بودند در حالی در فضای باز این کاخ به همراه سفرای کشورهای خارجی و کارکنان میراث فرهنگی استانها نشسته بودندکه آفتاب بعدازظهر دیروز (یکشنبه) چشم ها را تنگ و ابروها را در هم کشیده بود.

خبرگزاری مهر: برخی از اعضای هیات دولت که در مراسم جشن ثبت جهانی کاخ گلستان حضور پیدا کرده بودند در حالی در فضای باز این کاخ به همراه سفرای کشورهای خارجی و کارکنان میراث فرهنگی استانها نشسته بودندکه آفتاب بعدازظهر دیروز (یکشنبه) چشم ها را تنگ و ابروها را در هم کشیده بود.

مراسم جشن ثبت جهانی کاخ گلستان با حضور جمع گسترده ای از کارکنان ادارات کل میراث فرهنگی استانهای کشور، هنرمندان سینما ، سفرای کشورهای خارجی و برخی از اعضای هیات دولت مانند سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین الهام سخنگوی دولت، ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، نامجو و اسفندیار رحیم مشایی و ... به همراه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در محوطه باز کاخ گلستان برگزار شد این در حالی بود که آفتاب بعدازظهر دیروز (یکشنبه) حاضران در این مراسم را دچار مشکل کرده بود حتی رئیس جمهور هم در ابتدای سخنرانی خود به این موضوع اشاره کردو گفت: معاون میراث فرهنگی کشور در این مراسم اعلام کردندکه مقتدرانه کاخ گلستان را به ثبت جهانی رساندیم ما یک ساعتی که در آفتاب نشسته ایم و از ساعت ۱۸ ما را به این مراسم دعوت کرده اند متوجه شدیم که چقدر مقتدرانه بوده است! این هم از عدالت دولت نهم و دهم ما است.

احمدی نژاد پس از آنکه لوح یادبودی را از سوی دو تن از مدیران سازمان میراث فرهنگی دریافت کرد دوباره پشت تریبون رفت و گفت: احمدی نژاد به عنوان آخرین میراث فرهنگی ایران ثبت جهانی شد.

در حاشیه این مراسم علیرضا قربانی یکی چند ترانه سنتی اجرا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میناخانم

      حالا خودشون هیچی سفرای خارجی رو زیر آفتاب گرم تابستون نشوندن که چی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج