اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۵۷۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرپرست وزارت علوم، اولویت هایش را اعلام کرد

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تلاش می‌کنم پاسخگوی مطالبات دانشگاهیان باشم، گفت: رشد و توسعه علمی کشور در اولویت برنامه هایم است.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تلاش می‌کنم پاسخگوی مطالبات دانشگاهیان باشم، گفت: رشد و توسعه علمی کشور در اولویت برنامه هایم است.

دکتر سید ضیاء هاشمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی ها و حساسیت های موجود در مجموعه آموزش عالی و مطالبات و انتظارات دانشگاهیان، در فرصت قانونی با تشخیص رئیس جمهوری، اینجانب عهده دار سرپرستی وزارت تحقیقات و فناوری شده ام.

وی گفت: از اولویت های اصلی من در مدت زمان مسئولیت، پیگیری امور جاری وزارت علوم به منظور حفظ رشد و توسعه علمی کشور و آماده سازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تامین نیازها و امکانات لازم در آستانه آغاز سال تحصیلی همراه با آرامش، امید و نشاط است.

دکترهاشمی افزود: در مدتی که سرپرستی وزارت علوم را عهده دار هستم، تلاش خواهم کرد تا صدای دانشگاهیان باشم و مطالبات دانشگاهیان را با تمام توان پیگیری کنم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دکتر فرهادی، دکتر فرجی دانا، دکتر نجفی، دکتر توفیقی و مجموعه معاونین وزارت علوم و روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در دولت یازدهم با وجود همه موانع و محدودیت ها، زحمات زیادی متقبل شده اند و اکنون وظیفه ما ادامه راه آنها و تعالی آموزش عالی با حفظ همزمان آرامش و نشاط در این محیط پویا است.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: بی شک ایجاد رابطه متوازن و پویا بین چهار ضلع، جامعه، صنعت، دانشگاه و دولت فقط در این شرایط ممکن می شود تا بتوانیم از طریق جلب اعتماد و مشارکت دانشگاهیان، جایگاه دانشگاه را به عنوان مسیر حل مسائل اساسی کشور تثبیت کنیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، رئیس جمهوری عصر یکشنبه و بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و در حکمی، دکتر سیدضیاء هاشمی را به سمت سرپرستی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج