اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۸۹۷۲
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

برنامه دولت برای اشتغال دختران تحصیل کرده

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای دختران تحصیل کرده در مراکز دانشگاهی برنامه ویژه ای طراحی کرده و به زودی آن را اجرایی می کند.

خبرگزاری ایرنا: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای دختران تحصیل کرده در مراکز دانشگاهی برنامه ویژه ای طراحی کرده و به زودی آن را اجرایی می کند.

معصومه ابتکار شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در ورامین در جمع خبرنگاران گفت: دولت بر اساس قانون اساسی و اعتقاد عملی به برخورداری بانوان از امکانات برابر جامعه ، برنامه های ویژه ای طراحی کرده که در این طرح ، دختران تحصیل کرده در اولویت توجه قرار دارند.
وی افزود: دولت در ادامه فعالیت چهار سال قبل در دوره یازدهم ، به منظور حمایت از فعالیت های اقتصادی ، تسهیلات ویژه ای درنظر گرفته و سیاست های مناسبی درحمایت از صنایع و تولید در نظر گرفته است.
ابتکار افزود: در حمایت از بخش تولید و صنعت ، بانوان از توجه ویژه تری برخوردار شده اند که این امر می تواند در توانمند سازی این قشر عظیم در جامعه نقش به سزایی ایفا کند.
وی تصریح کرد: حمایت دولت و ارائه تسهیلات ویژه به حوزه صنعت و تولید در راستای کارآفرینی و رونق بنگاه های موثر در تولید و شکوفایی اقتصاد زنان و خانواده ها صورت می گیرد و یقینا می تواند کارکردهای بانوان در اقتصاد را ارتقا بخشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : مناطقی مانند ورامین که از شهرک های صنعتی متعددی برخوردار است می تواند توجه ویژه ای به توانمندی اقتصادی بانوان داشته باشند و فعالیت های آنان را توسعه و رونق بخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بخدا من طرفدار مرد سالاری نیستم ولی مملکتی چرا زمانی که ما تو شرایط بحرانیذهستیم میخواهیم عادی برخورد کنیم اینهمه بیکار مرد داریم. که اینا باید خانواده تشکیل بدن نکنید این کار رو غرور هر چی مرد با این کار شکستین جند نفر رو رو از لحاط اماری بگم که شوهرشون کار معمولی دارن یا اصلا کاری ندارن همسر شون کارمنده ماهیانه پم شش میایون دستمزد میگیره نه خرجی خونه میده نه بالطبع دستش تو جیبشه تمکین نمیکن ینا همه حرفه که زن و مرد جیبشون یکیه با هم یکی هستن اینا مال زمانیه که زنه از مرده سر نباشه. فقط یه نظر نظر بود .

    • امینی

      دمتون گرم...پسرا همه شاغل شدن...نوبت دخترا هست....خداقوت قهرمان خسته نباشی پهلوان

    • سعید

      انگار چه گلی به سر پسرا مالیدن که حالا نوبت دخترا شده

    • تینا

      هر انسانی حق طبیعیش اینه که درس بخونه و شغلی داشته باشه
      بیکاری مونث باعث میشه به جنس مذکر وابسته باشه
      در واقع تبلیغ برای خانه دار شدن زنها
      به نفعشون نیست
      باعث ضعیف شدنشون میشه
      مردا چون از ضعیف بودن زن ،خوشحال میشن
      طرفدار بیکار شدن زنها هستن

      پاسخ ها

      • رامیت

        شاید حرفت درست باشه پلی نه براساختار اجتماعی و فرهنک ما ایرانی تبارها .
        ببینید یکم تحقیق نشون میده که ذو در حامع ما مسول مرد هست نه زن .درضمن مرد شغل نداشته باشه ازدپاج نمیکنه،پس زوجی نیست زج نباشه دیکه کدوم خانه داری؟؟؟
        دیدیم که مردها دیکه ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج