۵۸۹۰۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار به اتحادیه اروپا درباره تعلل در بریگزیت

در آستانه برگزاری دور جدیدی از مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، یکی از منابع دولت لندن هشدار داد که اتحادیه اروپا نباید در مذاکرات مربوط به بریگزیت تعلل کند.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه برگزاری دور جدیدی از مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، یکی از منابع دولت لندن هشدار داد که اتحادیه اروپا نباید در مذاکرات مربوط به بریگزیت تعلل کند.

این منبع گفت: درخصوص حل مسائلی که درمورد آنها اختلاف نظر داریم هر دو طرف باید انعطاف پذیر باشند و تمایل خود را برای دستیابی به مصالحه دوطرفه و سازش نشان دهند. همانطور که اتحادیه اروپا پیشتر گفته زمان در حال سپری شدن است در نتیجه هیچ یک از طرفین نباید تعلل کنند.

همزمان با اینکه مذاکره کنندگان انگلیسی برای مذاکرات درباره روابط تجاری پس از بریگزیت آماده می‌شوند، وزارت بریگزیت این کشور نیز در بیانیه‌ای از کمیسیون اروپا خواست تا انعطاف پذیرتر باشند.

در این بیانیه آمده است: مذاکرات درباره خروج ما از اتحادیه اروپا و همکاری عمیق و ویژه‌ای که می‌خواهیم در آینده با این بلوک داشته باشیم، به شدت با یکدیگر مرتبط هستند.

با این حال اتحادیه اروپا می‌گوید که ابتدا باید پیشرفت قابل توجهی درخصوص سه موضوع مهم یعنی وضعیت اتباع اروپایی در انگلیس، هزینه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و آینده مرز ایرلند شمالی با جمهوری ایرلند صورت گیرد.

یکی از مقامات اتحادیه اروپا روز جمعه در کنفرانسی خبری گفته بود: در حال حاضر بین جایی که هستیم و جایی که باید باشیم فاصله بسیار زیادی وجود دارد. بعید است که در مذاکرات قریب الوقوع گام‌های مهمی برداشته شود.

وزارت بریگزیت انگلیس اعلام کرده که مذاکرات میان دیوید دیویس، وزیر بریگزیت و میشل بارنیر، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا روز دوشنبه آغاز می‌شود و روز پنجشنبه خاتمه می‌یابد.

از آنجایی که دوشنبه در انگلیس تعطیل عمومی است تاریخ دقیق آغاز این مذاکرات شبهه‌هایی را به وجود آورده است.

انگلیس تاکید دارد که در هفته‌های اخیر رویکرد عمل‌گرایانه‌ای را درخصوص روابط تجاری آتی، آینده مرز ایرلند و مکانیزم‌های جنجالی پس از بریگزیت نشان داده است. با ین حال مقامات اتحادیه اروپا به شدت از پیشنهادات انگلیس انتقاد کرده‌اند.

منابع دولتی انگلیس می‌گویند: مذاکرات روز دوشنبه فنی خواهد بود و قدمی مهم برای مذاکرات اساسی‌تر در سپتامبر محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج