adexo3
۵۹۰۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در پي جريان سازي رسانه يي غرب اعلام شد

ايران نامزد عضويت در شوراي حقوق بشر نيست

بخش مطبوعاتي نمايندگي جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان ملل در نيويورك با ابراز تاسف از رويكرد برخي كشورهاي غربي براي سوءاستفاده از رسانه هاي بين المللي در جهت حمله به كشورهاي مستقل، طرح موضوع نامزدي ايران براي عضويت در شوراي حقوق بشر و موضع گيري هاي متعاقب آن از سوي امريكا و رژيم صهيونيستي را سناريوي رسانه يي از پيش طراحي شده خواند.

روزنامه اعتماد: بخش مطبوعاتي نمايندگي جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان ملل در نيويورك با ابراز تاسف از رويكرد برخي كشورهاي غربي براي سوءاستفاده از رسانه هاي بين المللي در جهت حمله به كشورهاي مستقل، طرح موضوع نامزدي ايران براي عضويت در شوراي حقوق بشر و موضع گيري هاي متعاقب آن از سوي امريكا و رژيم صهيونيستي را سناريوي رسانه يي از پيش طراحي شده خواند.

بخش مطبوعاتي نمايندگي كشورمان با تاكيد بر اينكه «جمهوري اسلامي ايران نامزد عضويت در شوراي حقوق بشر نيست»، افزود: متاسفانه برخي رسانه هاي غربي با دستمايه قرار دادن موضوعي قديمي كه در ماه فوريه گذشته (بهمن ماه سال گذشته) منتفي شده بود، زمينه موضع گيري و جوسازي نمايندگان امريكا و رژيم صهيونيستي در سازمان ملل عليه كشورمان را فراهم كردند.

بخش مطبوعاتي نمايندگي كشورمان ادامه داد: امريكا و رژيم صهيونيستي در شرايطي به تكرار اتهام زني هاي بي اساس خود عليه جمهوري اسلامي ايران ادامه مي دهند كه كارنامه منفي آنها در زمينه نقض حقوق بشر و عدم رعايت حقوق شهروندان در معرض ديد افكار عمومي بين المللي قرار دارد و هر روز موارد تازه يي به اين پرونده قطور اضافه مي شود. اما در همين حال آنها با باطل شدن بسياري از تبليغات مسموم عليه كشورمان پس از تحقق حماسه سياسي و مشاركت بالاي مردم در انتخابات اخير رياست جمهوري كشورمان، چاره يي جز طرح اتهامات تكراري و قديمي ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج