۵۹۱۷۳۵
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

کاهش آمار طلاق در بسیاری از استان ها

وزیر ورزش وجوانان با استناد بر آمارهای وزارتخانه متبوعش گفت که عملکرد و آمار و ارقام حکایت از این می کند، مسائل جوانان تحت شعاع ورزش قرار نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ورزش وجوانان با استناد بر آمارهای وزارتخانه متبوعش گفت که عملکرد و آمار و ارقام حکایت از این می کند، مسائل جوانان تحت شعاع ورزش قرار نگرفته است.

دکتر سلطانی فر در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما ضمن تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران و همکارانش افزود: وام ازدواج از ۲۸۰۰ میلیارد در سال ۹۲ به ۹۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ افزایش یافت.

به گفته وی خانه‌های جوان از صفر به ۴۶ ، سمن ها از ۵۰ به ۲۰۰۰ و دفاتر مشاوره ازدواج به ۲۰۰ مرکز افزایش داشته است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با همین قدرت و رویکرد و با توجه به تاکیدات رییس جمهور به حل مسائل جوانان گام های خوبی برای حل مسائل این قشر برخواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسایل جوانان از طریق همگرایی و مشارکت دستگاه ها در ستادهای ساماندهی جوانان در سراسر کشور انجام می شود. فعلا لایحه تفکیک وزارت خانه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان با توجه به نکات خوبی که نمایندگان مجلس مطرح کردند تصویب نشده ولی ما پیگیر این لایحه هستیم اگر هم تصویب نشد با همین قدرت و همه توان پیگیر مسائل جوانان خواهیم بود.

دکتر سلطانی فر در ادامه با تاکید به این که در مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخش های مربوط به وزارت ورزش و جوانان اجرایی شده است گفت: با افزایش دفاتر مشاوره ازدواج، آمار طلاق در بسیاری از استان ها کاهش یافته و امیدواریم با افزایش تسهیلات بانکی نیز به افزایش آمار ازدواج کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی افزود: بسیاری از طرح های جوانان مراحل پایانی را می گذراند. چه جوانان در وزارت ورزش بماند و چه جدا و سازمان ملی جوانان تشکیل شود در هر دو صورت برای حل مشکلات جوانان مصمم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ.ازدواجی دیگه نیسته

    • بدون نام

      ازدواجی وجود ندارد تا طلاقی باشد

    • بدون نام

      کی دیگه زن میگیره که بره طلاق بده

    • بدون نام

      طلاق توافقی اگر برقرار بشه آمار بالا میره.....جدایی ها برقراره ولی چون حکم طلاق ، صادر نمی شه مردم ، بلاتکلیف و آمار طلاق ، پایینه....پدیده ی طلاق باید بنیادی و باتدوین قوانین جدید و حمایت از زنان در دادگاه ، حل بشه فرم عقدنامه ها هم باید به نفع زنان ، تعدیل بشه....این جوری آمار طلاق پایین خواهد آمد قانون به نفع زنان نیست ...

    • بدون نام

      دروغه،،افزایش پیدا کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج