adexo3
۵۹۲۰۹۷
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

برخورد با مقصران واژگونی اتوبوس دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به انتقادات و ابهامات پیرامون حادثه داراب پاسخ داد و گفت: عزیزان جان باخته و مصدومان حادثه همانند فرزندان ما هستند، همکاران ما در آموزش و پرورش و مقام عالی وزارت به نمایندگی از خانواده‌های جان باختگان تا آخرین مراحل پیگیر خواهند بود تا مقصر شناسایی شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به انتقادات و ابهامات پیرامون حادثه داراب پاسخ داد و گفت: عزیزان جان باخته و مصدومان حادثه همانند فرزندان ما هستند، همکاران ما در آموزش و پرورش و مقام عالی وزارت به نمایندگی از خانواده‌های جان باختگان تا آخرین مراحل پیگیر خواهند بود تا مقصر شناسایی شود.

مهدی فیض ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان فرزانه در داراب و همچنین آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مصدومین اظهار کرد:‌ اکنون به همراه وزیر آموزش و پرورش در حال عزیمت به محل وقوع حادثه هستیم.

وی در پاسخ به برخی انتقادات از جمله نبودن آیین‌نامه‌ای محکم و متقن برای اردوهای دانش آموزی گفت:‌ آیین‌نامه اردوهای دانش آموزی از قدمتی بالا برخوردار است و در این سال‌ها نیز بارها مورد بازنگری قرار گرفته است. آیین‌نامه فعلی آیین نامه پخته‌ای است که بسیاری از موارد اعم از مسائل بهداشتی، ایمنی، امنیتی و حوادث غیرمنتظره در آن دیده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با باین اینکه هر آیین نامه‌ای توسط عده‌ای اجرا می‌شود گفت: ممکن است آیین نامه کامل باشد، اما اجرا ناقص باشد یا ممکن است آیین نامه کامل و اجرا هم بی نقص باشد اما همه چیز قابل پیش بینی و کنترل نباشد. در هر صورت بی انصافی است که بگوییم آیین نامه دقیق نیست زیرا چند بار بازنگری شده و آنچه اکنون در حال اجراست حاصل سال‌ها کار مطالعاتی و کارشناسی است و از پختگی لازم برخوردار است.

فیض در پاسخ به اینکه آیا حرکت شبانه اتوبوس حامل دانش آموزان منع قانونی داشته است گفت: حرکت در شب در یک دوره ای تخلف بوده، اما در آیین نامه جدید که حدود پنج سالی است اجرا می‌شود حرکت در شب هم بلامانع اعلام شده، منتها با رعایت ضوابطی چون تعداد رانندگان و مسائل فنی اتوبوس چون چراغ و امکانات لازم که جوانب آن بر عهده دستگاه‌های ذیربط است. بررسی مسائل فنی وسیله حمل و نقل بر عهده دستگاه‌های ذیربط است.

وی ادامه داد: آنچه بر عهده ماست این است که با شرکت‌های مجاز جاده‌ای طرف قرارداد شویم. مسائل فنی و کارشناسی و همچنین رعایت ضوابط بر عهده سایر دستگاه‌ها و شرکت هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه عزیزان جان باخته و مصدومان حادثه همانند فرزندان ما هستند و ما پیگیر موضوع هستیم عنوان کرد: اگر مقصر دستگاه یا فردی باشد باید با وی برخورد قانونی صورت گیرد. ما به نمایندگی از خانواده‌های محترم پیگیر هستیم و آن را به سرانجام می‌رسانیم. همکاران ما در آموزش و پرورش و مقام عالی وزارت به نمایندگی از خانواده‌های جان باختگان تا آخرین مراحل پیگیر خواهند بود تا مقصر شناسایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      راننده دستگیر شده

      پاسخ ها

      • علی

        نه راننده هم کشته شده

    • سحر

      چه فایده دیگه الان

    • بدون نام

      با حیوانات هم اینجوری برخورد نمیکنند

    • بدون نام

      فقط مسئولین مقصر هستن.نه راننده .نه دانش آموزان .نه جاده

    • ابوولی

      قابل توجه اقای اخوندی..قطعاجادهای مامشکل داره..
      ای دادبیداد

    • بدون نام

      چرا باهواپیما از بندرعباس به شیراز نرفتن .چرا جون مردم برا مسئولین بی ارزشه .مثل اتوبوس حمل سربازهای بی گناه که کشته شدن.خدا ازتون نگذره .شما کی کجا شنیدین که فرزند ئه مسئول کشته شده باشه چون همه امکانات دراختیارشون هست

    • بدون نام

      بچه های شماها که ژن برترن و قطعا با اتوبوس تردد نمیکنن. اغلب مسئولان محترم هم که فرزندان ژن برترشونو برای تعالی کشور فرستادن اونور آب

    • رضا ماندگار

      این اولین واخرین حادثه دراین مسیر‌ نیست بی توجه ای راه و شهرسازی وپلیس راهور را نباید نادیده گرفت

    • علی

      خدابه خانواده هاشون صبر بده ...
      متاسفانه مصدومان وقطع عضو و قطع نخاعی ها میرن کنار دانش آموزان شین آبادی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج