اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۶۷۹
۱۰ نظر
۵۰۲۳
۱۰ نظر
۵۰۲۳
پ

دیه دانش‌ آموزان هرمزگانی؛ ۲۸۰ میلیون تومان

مدیرعامل بیمه دانا با اعلام اینکه دیه هر فوتی در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در استان فارس ۲۸۰ میلیون تومان است، از اعزام نماینده‌ای برای بررسی حادثه خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل بیمه دانا با اعلام اینکه دیه هر فوتی در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در استان فارس ۲۸۰ میلیون تومان است، از اعزام نماینده‌ای برای بررسی حادثه خبر داد.

بیژن صادق ضمن اظهار تاسف از حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری دانش آموزان هرمزگانی در استان فارس و کشته شدن جمعی از دانش آموزان، گفت: پوشش بیمه شخص ثالث و سرنشین این حادثه توسط بیمه دانا صورت گرفته بود.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا با اشاره به اینکه این شرکت خود را موظف به رسیدگی ویژه و فوری این حادثه می‌داند، اظهارداشت: نماینده‌ای از سوی شرکت بیمه دانا برای بررسی موضوع به فارس اعزام شده است.

صادق افزود: بیمه دانا موظف است در اولین فرصت، مسئولیت بیمه ای خود را در قبال حادثه دیدگان و کشته های این سانحه انجام دهد.

وی میزان دیه هر نفر فوتی در این حاثه را با توجه به قرار داشتن در ماه حرام، ۲۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در مورد افراد حادثه دیده و یا کسانی که دچار نقص عضو و مانند آن شده اند، پس از طی مراحل کارشناسی، دیه پرداخت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی هر دختر نوجوان ایرانی 140 میلیون تومان ارزش داره؟ خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارای روحانیه دیگه

    • امینی

      واقعا خجالت بکشید....هر جا کم اوردید بگید پولشو میدیم....بچه های خودتون ژن برتر..بچه های مردم برگ چغندر...پولتون بخوره تو سرتون....انشاا... خداوند مسببین اصلیش سیاه پوش کنه

    • بدون نام

      کاش در هر پیامی این خخخ را نمی نوشتیم وشریک غم هم وطنانمان بودیم.

    • بدون نام

      همین پول میدن پول برا پدر و مادرش بچش میشه خودشون بچه هاشو با بهترین وسیله رفت و امد میکننن حالا یه مشت دختر جوان رو اینجوری اینم مملکت ما داریم یعنی اونایی ک دم از مسلمونی میزنن جوابی برا اخرتشون دارن

    • بختیار

      شرمتان باد لااقل بگذارید کفنشون خشک بشه بعد حرف از پول و دیه بزنید .خانوادها یه چشمشون اشک و یه چسمشون خونه شما با چه رویی تو این وضعیت صحبت از دیه میکنید .ننگ بر شما

    • mohajer

      خخخخ وای چقدر خندیدیم

    • بدون نام

      نشراین خبراصلادرست نیست،زیرابسیاری از فقر زدگان نمیدانستنددیه چقدراست وحالاباآگاهی ازاین علم،بعیدنیست دست به جنایات شبیه سازی شده بزنند!

    • بدون نام

      بعضی خانوادها بی پولن این قسمت بود..همین پول باعث رونق اون خانواده ها میشه بایک مشکل مشکل بزرگتری حل میکنن..قسمتشون بود برن کشور ما هشتاد میلیونه..این دولت به بیست وپنج میلیون تا سی میلیون میتونه امکانات بده یا ازشون بر بیاد..باون پنجاه میلیون کارشناسانه برا ایران اظاف هستن

    • بی نام

      ننگ بر شما پول پدر مادر اون طفلکی ها رو آروم میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج