جاباما
۵۹۲۶۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سونی اسپیکر هوشمند معرفی کرد

سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ یک اسپیکر هوشمند معرفی کرد شباهت زیادی به اسپیکر هوشمند هوم‌پاد شرکت اپل دارد. این محصول فعلا با اسم LF-S۵۰G شناخته می‌شود که البته با Google Assistant کار می‌کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ یک اسپیکر هوشمند معرفی کرد شباهت زیادی به اسپیکر هوشمند هوم‌پاد شرکت اپل دارد. این محصول فعلا با اسم LF-S۵۰G شناخته می‌شود که البته با Google Assistant کار می‌کند.
سونی اسپیکر هوشمند معرفی کرد

این محصول جدید سونی از بلندگو و سابووفر بهره می‌برد می‌تواند برای پخش موسیقی و سایر کارها گزینه مناسبی باشد. سونی به این موضوع اشاره کرده که این اسپیکر هوشمند با بلوتوث، NFC و وای-فای راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که این دستگاه در برابر قطرات آب هم مقام است و در رنگ‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود.

اسپیکر هوشمند سونی از فرمان‌های لمسی برای پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن‌ها می‌شود موسیقی پخش موسیقی را متوقف کرد یا موسیقی‌ها را رد کرد تا به قطعه مورد نظر برسید. سونی به این موضوع اشاره کرد که این بلندگوی هوشمند با قیمت ۱۹۹ دلار در اواخر مهر ماه راهی بازار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج