۵۹۶۱۸۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

محمد ولد فال: به جای حمله به ایران، به ملحدین حمله کنید

رئیس حزب رفاه موریتانیا که ریاست گروه دوستی موریتانی ایرانی را نیز بر عهده دارد گفت: از امام جماعت مسجد نواکشوت می خوام که به جای حمله به ایران و ایجاد تفرقه میان مسلمانان به وضعیت الحاد که در حال انتشار در کشور است حمله کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس حزب رفاه موریتانیا که ریاست گروه دوستی موریتانی ایرانی را نیز بر عهده دارد گفت: از امام جماعت مسجد نواکشوت می خوام که به جای حمله به ایران و ایجاد تفرقه میان مسلمانان به وضعیت الحاد که در حال انتشار در کشور است حمله کند.

محمد ولد فال، رئیس حزب رفاه موریتانیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد لبنان در پاسخ به این سوال که امام جماعت مسجد جامع نواکشوت در هر مناسبت دینی موجب تحریکات فرقه‌ای و هر بار خواستار قطع روابط موریتانیا با ایران می‌شود ، موضع شما در این رابطه چیست؟ گفت: بسیار متاسفم که یک عالم بزرگ مانند امام احمد به جای ایجاد وحدت و نزدیکی میان مسلمانان با صرف نظر از هر مذهب و فرقه‌ای، خواستار ایجاد تفرقه میان آنان است . من معتقدم که بدون شک دین ، اخلاق و ارزش های اسلامی خواستار فتنه و شکاف میان مسلمانان نیستند .

وی افزود: اما در رابطه با دعوتش برای قطع روابط با ایران باید این را بداند که کشورها بر اساس منافع خود روابطی را ایجاد می کنند نه براساس مذهب و فرقه ، ما روابطی با چین کمونیسم ، روسیه ، آمریکای کافر و دیگر کشورها داریم و از او می خواهم که به جای حمله به فرقه ای از مسلمانان که دین و پیامبر و قرآن‌شان با ما یکی است به وضعیت الحاد که درحال انتشار در کشور است حمله کند.

محمد ولد فال در ادامه گفت : عجیب است که او در خطبه قبلی‌اش می گوید که قضایای اسلام متعلق به تمام مسلمانان است سپس از عربستان می‌خواهد که سفارتش را از تهران بردارد علی رغم اینکه می داند عربستان در نزدیکی اقامتگاه کاردار ما در تهران سفارتخانه بزرگی دارد. هرکدام از کشورهای کویت ، امارات ،عمان و قطر سفارتخانه و سفیر دارند ، چرا از آن‌ها نمی خواهد که با ایران قطع رابطه کنند .همچنین یک هیات سعودی ویزا گرفته است تا به تهران برود و درحال زمینه سازی برای بازگرداندن سفیرشان به تهران هستند ، یک هیات ایرانی نیز ویزا دریافت کرده است تا به ریاض سفر کند و درحال زمینه سازی برای بازگشایی سفارتش در عربستان است. روابط دیپلماتیک امری مربوط به کشورهای مختلف و منافع آنان است و کسی که از آن سردر نمی‌آورد بهتر است که از آن دور شود.

رئیس حزب رفاه موریتانیا در پاسخ به این سوال که عاملان حمله کلامی به ایران چه کسانی هستند، آیا آنها مذاهب و یا ایدئولوژی های خاصی دارند و یا مرتبط با سازمان هایی هستند که با جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند؟ گفت: برخی از مجموعه ها که مذاهب و ایدئولوژی متعددی دارند عامل این حملات هستند که مهمترین آنها تفکرات غربی است که دشمن دیدگاه های پیشرفته انقلابی است ،همچنین برخی مجموعه های صهیونیستی که پیرو جنبش‌های ماسونی هستند و برخی از سازمان های غربی که تحت عنوان سازمان های انسانی و حقوقی فعالیت می کنند و هدف آنها تضعیف کشورهای جهان سوم است و برخی ازمجموعه های مسلمان شده و نه اسلامی ،مجموعه هایی که دچار کوته فکری سیاسی هستند . علاوه بر این ها عامل مهم و اصلی این حملات جریان وهابی تکفیری است .

وی در رابطه با پیروزی های اخیری که محور مقاومت در مرزهای لبنان و سوریه محقق کرد گفت :این پیروزی های بزرگ پیروزی های ما به شمار می روند . این پیروزی ، پیروزی نیروهای ملی در مقابل مثلث ملعون عربی-صهیونیستی -استکباری است ؛ مثلثی که به منظور براندازی سوریه ،حزب الله لبنان وجمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی این حرفای اخری رو همون گفته خخخ

    • بدون نام

      حرفهاش چقدر شبیه مسئولان خودمونه!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج