adexo3
۵۹۶۶۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

راه‌ اندازی تراموای تهران تا ۴ سال آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به توسعه حمل و نقل ریلی در ۴ سال آینده گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در دوره جدید راه‌اندازی خط تراموا است.

خبرگزاری مهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به توسعه حمل و نقل ریلی در ۴ سال آینده گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در دوره جدید راه‌اندازی خط تراموا است.

محسن پورسیدآقایی پس از پایان ششمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ترافیک و آلودگی هوا برای شهر تهران معضلی شده است و ان‌شاءالله طی ۴ سال آینده در رفع آن خواهیم کوشید.

وی تصریح کرد: مدیریت ترافیک در شهر و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش سرفاصله‌ زمانی قطارها و ارائه خدمات در ۴ سال آینده مدنظر قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در تهران با مقوله تراموا غریبه هستیم و یکی از راه‌های کاهش ترافیک و گسترش حمل و نقل عمومی از این بخش است؛ راه‌اندازی خط تراموا از برنامه‌های مدیریت شهری است.

پورسیدآقایی گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش ترافیک، برنامه‌هایی برای کاهش ترافیک با همکاری پلیس خواهیم داشت؛ بخشی از پرسنل شهرداری با پلیس راهور در خصوص کاهش ترافیک همکاری خواهند داشت.

وی اظهار کرد: توزیع اقلام غذایی توسط کامیون بارها که موجب ترافیک بیشتر می‌شود، از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ در محدوده زوج و فرد محدود خواهیم کرد.

پورسیدآقایی در ادامه با اشاره به برنامه‌های کاهش ترافیک در شهر تهران در آستانه مهرماه گفت: این کار با همکاری شهروندان، شدنی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: خواهشم این است که خانواده‌ها در ابتدای مهرماه در جلوی مدارس تجمع نکنند و وسایل نقلیه خود در فاصله‌های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متر پارک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی معاونت‌های شهرداری باید یک همکاری نزدیکی را با یکدیگر داشته باشند و دو معاونت به خصوص معاونت شهرسازی و حمل و نقل همکاری‌شان باید بیش از سایر معاونت‌ها باشد و ما در دوره جدید تلاش خواهیم کرد این همکاری بیش از گذشته باشد.

پورسیدآقایی در خصوص ساماندهی سرویس مدارس شهر تهران توضیح داد: ایده ما این است که سرویس‌های مدارس استاندارد باشد و در حال حاضر نیز در سطح محدودی، ماشین‌های ونی به سرویس‌های مدارس اضافه خواهد شد که با آرم خاصی مشخص شده‌اند.

وی بیان داشت: ماشین‌هایی که ایمنی کافی برخوردار نیستند از سرویس مدارس حذف می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: به دنبال این هستیم که اردوهای دانش‌آموزی نیز از طریق ماشین‌های استاندارد انجام شود و این در حالی است که به صورت نمونه شرکتی اقدام به وارد کردن تعدادی خودروهای ون به صورت استاندارد کرده است.

پورسیدآقایی ضمن اشاره به توسعه حمل و نقل ریلی در ۴ سال آینده گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در دوره جدید راه‌اندازی خط تراموا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج