adexo3
۶۱۰۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دردسر تشابه اسمی با نزدیکان روحانی

پس از انتشار خبری در رسانه به نقل از محمدرضا صادق یکی از نزدیکان دکتر حسن روحانی، مشخص شد فرد مذکور تشابه اسمی با این فرد نزدیک به رئیس جمهور منتخب داشته است.

انتخاب: پس از انتشار خبری در رسانه به نقل از محمدرضا صادق یکی از نزدیکان دکتر حسن روحانی، مشخص شد فرد مذکور تشابه اسمی با این فرد نزدیک به رئیس جمهور منتخب داشته است.

صبح امروز مصاحبه‌ای به نقل از یکی نزدیکان به رئیس‌جمهور منتخب، بر روی خروجی برخی از سایت‌های خبری قرار گرفت که در آن در خصوص موضوعات مختلف از جمله اینکه ممکن است لیست نهایی کابینه روز تحلیف اعلام نشود و یا اینکه حضور خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تحلیف منعی ندارد، منتشر شده بود.

نکته جالب این است که در این مصاحبه تشابه اسمی باعث شده بود تا سایت‌های خبری متن مصاحبه را به محمدرضا صادق از نزدیکان رئیس‌جمهورمنتخب نسبت دهند که در تماس خبرگزاری تسنیم به آقای صادق این متن مصاحبه تکذیب شد.

بر اساس این گزارش، ظاهرا این رسانه‌ ها به اشتباه شماره تماس سید مهدی صادق مشاور کنونی کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی گرفته بود.

خبرگزاری منتشر کننده خبر، عذرخواهی کرد

باشگاه خبرنگاران که منتشر کننده این خبر است، در این مورد توضیح داد: صبح امروز خبری با کد (۴۴۸۷۱۶۵) و تیتر (معرفي کابينه در مراسم تحليف بعيد است/ حضور خاتمي در مراسم منعي ندارد) بر روی خروجی سایت باشگاه خبرنگاران از قول آقای محمدرضا صادق عضو دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب قرار گرفت که در آن مطالبی در خصوص مراسم تحلیف و معرفی کابینه یازدهم عنوان شده بود.

باشگاه خبرنگاران بدین وسیله اعلام مي‌دارد که انتشار خبر مذکور از قول آقای صادق حاصل توليد اشتباه يک خبر بوده و اصولا ايشان مصاحبه‌اي در اين خصوص نداشته‌اند. لذا ضمن عذر خواهي از ايشان و حذف این خبر به کاربران اعلام مي‌شود این خبر قابلیت استفاده در هیچ خبرگزاری و جریده‌ای را ندارد.

سید مهدی صادق: اشتباه از من نبود، اما عذرخواهی می کنم

پس از این اتفاق، خبرگزاری که اقدام به انتشار این خبر کرده بود، با انتشار خبری رسماً از "محمدرضا صادق" عذرخواهی کرد.

همچنین سید مهدی صادق نماینده سابق مجلس نیز در گفت و گو با «انتخاب» گفت که خبرنگاری که با او تماس گرفته بود، فقط از من خواست که در مورد مسائل مربوط به تحلیف صحبت شود که من هم صحبت کردم.

وی افزود: خبرنگار ذکور در تماس با مت، نگفت که با دکتر محمدرضا صادق می خواهد مصاحبه کند و عنوان ایشان را نیز نگفت.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش از صادق عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج