adexo3
۶۲۱۶۷۰
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

مردم آلودگی های زیست محیطی را گزارش کنند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۴۴ مشکلات و مسائل محیط زیستی، هرگونه تخریب زیست محیطی ، آلودگی محیط زیست، نگهداری یا خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش را گزارش کنند.

خبرگزاری تسنیم: کیومرث کلانتری درباره سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۴۴ برای ارتباط مستقیم و بیشتر شهروندان با محیط زیست استان تهران اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف ما در مدیریت محیط زیست استان تهران مشارکت مستقیم مردم و استفاده از نظر آنها در حفظ محیط زیست به منظور بهره برداری از شرایط زیستی مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه امروزه در بیشتر کشورها به خصوص کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، مشارکت دادن مردم در سرنوشت خود در حوزه‌های مختلف، مورد توجه مسئولین و مدیران شهری قرار دارد، گفت: در این کشورها سازمانهای موفق و رو به جلو، سازمانهایی هستند که مدل و برنامه‌های خود را بر اساس نیازها و بازخوردهای اجتماعی تعیین کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: بر این اساس مردم به عنوان جامعه هدف تعیین و مشارکت مردمی الگوی کار قرار می‌گیرد.

کلانتری با بیان اینکه حل مشکلات و مسائل مختلف در حوزه محیط زیست استان تهران نیازمند تعامل دو سویه مردم و مسئولین است، تصریح کرد: ما باید اطلاعات به‌روز و مستمر از وضعیت محیط زیست را در اختیار مردم قرار دهیم و باید برای گوش دادن به گزارشها و مطالبات مردمی آماده باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای این منظور بهره برداری از یک سامانه پیامکی ارتباط مستقیم در دستور کار این اداره کل قرار گرفت، افزود: با آغاز به‌کار سامانه ۵۰۰۰۴۰۴۴ مردم استان تهران می‌توانند از امروز مشکلات و مسائل محیط زیستی که با آن روبرو بوده و بر اساس قانون، رسیدگی و نظارت بر حل آن جزو وظایف سازمانی دستگاه محیط زیست است را بطور پیامکی گزارش کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین گفت: مردم می‌توانند از این طریق گزارش هر گونه تخریب، آلودگی محیط زیست، نگهداری ویا خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش و موارد مشابه را سریعاً با ذکر محل وقوع و یا هر گونه اطلاعات بیشتر به طور خلاصه به این سامانه پیامک کنند.

کلانتری با بیان اینکه شخصاً بر گزارش‌های دریافتی نظارت دارم، ادامه داد: گزارش‌های دریافتی از مردم سریعا بررسی و به مبادی مربوطه جهت رسیدگی ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هرماه یک زبار گزارشی از تعداد پیامکهای دریافتی و اقدامات محیط زیست در ارتباط با این پیامکها از طریق سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران به نشانی www.tehran-doe.ir اعلام خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد از طریق این سامانه تنها به اعلام معضلات و جرایم زیست محیطی بپردازند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از آنجایی که بر اساس قانون، دستگاههای مختلفی در حوزه محیط زیست مسئولیت اجرایی دارند، وظیفه همه دستگاهها توجه به موضوعات مربوط به محیط زیست و سلامت مردم است و همه باید به مطالبات مردم احترام بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه ی مسولان می دانند....مثلا حاشیه ی کشف روددر مشهد و کشت صیفی جات فاضلابی.....روزنامه ی خراسان ، سالها داره مینویسه و پی گیری کرده هنوزم مشکل وجود داره..............اینا زیست محیطی نیست اما رسیدگی می خواد وجود نمک فراوان
      و رنگ شیمیایی و جوهر قند در نانهای مشهد.....میگن دیالیز زیاد شده خوب از همین نمک فراوان نانهای مشهده.......اینا اقدام میخواد نه شعار....از بس نامهربونی دیدیم ناامیدیم لطفا مردم رو اذیت نکنین...

    • بدون نام

      ایران فقط تهران نیست .ما بجای طبیعت فقط زباله میبینیم بهر حال این مشکلی است که باید حل شود.اگر بلد نیستید فراخوان دهید چکار باید بشود. من خودم طرح دارم

    • همشهری

      خدا اجرتان بده واقعا بهترین کاری که میشه حفظ سلامتی مردم کرد امیدوارم همه ملت همکاری کنند وهر آلاینده ای را گزارش بدن

    • بدون نام

      چرا یک موضوعی بیان میکنند که انجام نمیدند ؟ اگه راست میگند اولین جاییکه باید مشکل زیست محیطی باید حل بشه اتوبوسهای داخل شهری میباشد, نه اینکه از رده که خارج میشه واگذار به شخصی میشه!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج