۶۲۴۵۳۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

استیضاح وزیر کشور کلید خورد

نماینده اصلاح طلب مردم بوشهر با تاکید بر عملکرد ضعیف وزارت کشور در بحث ساماندهی مشکل سهام‌گذاران پدیده شاندیز از تهیه طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی در ۱۴ محور خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده اصلاح طلب مردم بوشهر با تاکید بر عملکرد ضعیف وزارت کشور در بحث ساماندهی مشکل سهام‌گذاران پدیده شاندیز از تهیه طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی در ۱۴ محور خبر داد.

عبدالحمید خدری با اشاره به تهیه طرح استیضاح وزیر کشور درمحورهای چهاردگانه اعلام کرد: به دلیل مشکلات متعدد در حوزه وزارت کشور طرح استیضاح آقای رحمانی فضلی در ۱۴ محور تهیه و تنظیم کرده و هم اکنون در حال جمع‌آوری امضاهای این طرح توسط نمایندگان هستیم.

وی در تشریح محورهای چهارد‌ه‌گانه این طرح استیضاح اعلام کرد: شاید مهمترین محور استیضاح رحمانی فضلی و‌ آنچه نمایندگان را به این نتیجه رسیده که وزیر کشور را استیضاح کنند مشکلات مردم در بحث پدیده شاندیز باشد و هم اکنون ۱۳۴ هزار نفر درگیر این مشکل هستند اما این طرح محورهای دیگری نیز در حوزه‌های مختلف دارد و نمایندگان به دلایل متعدد خواستار انجام این استیضاح هستند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون بحث پدیده شاندیز به عنوان محور اصلی، مسائل دیگری از جمله عدم نظارت بر شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور، بی‌توجهی این وزارتخانه به هزینه‌های سنگینی که در جریان مراسم اربعین به مردم تحمیل می‌شود و عملکرد ضعیف این وزارتخانه از جمله دیگر محورهای این اسیضاح است.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: نحوه انتصاب‌ استاندارها و عدم نظارت بر عملکرد استانداری‌ها، عدم ارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس و همچنین عدم اجرای قانون احزاب از جمله دیگر محورهای این طرح استیضاح است.

خدری در پایان با تاکید بر اینکه روند امضای این طرح استیضاح همچنمان ادامه دارد، یادآور شد: در حال حاضر تعداد امضاهای استیضاح رحمانی فضلی از ۲۵ امضا گذشته و همچنان در حال افزایش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیضاح کنید چرا اینقدرافغانی به راحتی قاچاقی میان توکششوروباعث فقروبیکاری میشن هرروز۲۰۰۰نفرچه وضعش این چه قاچاقیه که راحت میان

    • بدون نام

      شوخی مثل همیشه برای مطرح شدن و اینکه نماینده ها تلاش می کنند ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینطور ه باز با لابی گری های معمول و وعده های رانتی با هم کنار میان و امضاهاشون و پس میگیرند!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج