adexo3
۶۲۴۷۰۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر کشور: از قدرت دفاعی مان کوتاه نمی‌آییم

وزیر کشور گفت: استکبار جهانی بداند که ما ذره ای از قدرت دفاعی مان کوتاه نمی آئیم چرا که در تامین امنیت خود دستیابی به تجهیزات، علوم، فنون و تکنولوژی های جدید نظامی را حق مسلم خود می دانیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور گفت: استکبار جهانی بداند که ما ذره ای از قدرت دفاعی مان کوتاه نمی آئیم چرا که در تامین امنیت خود دستیابی به تجهیزات، علوم، فنون و تکنولوژی های جدید نظامی را حق مسلم خود می دانیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد: ما در کشور در حوزه آسیب های اجتماعی با برخی نارسائی ها روبرو هستیم به طوری که یکی از اولویت های دولت دوازدهم ساماندهی، کاهش و مقابله با این آسیب ها به ویژه در حوزه اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی است.

وی با بیان اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی تنها با روش سلبی امکانپذیر نیست، گفت: ما باید به روش های ایجابی نظیر ایجاد نشاط و سرزندگی در بین افراد جامعه و مشارکت دادن جوانان در همه عرصه ها توجه کنیم تا اسباب بالندگی فراهم آید.

وزیر کشور تصریح کرد: ملت ایران ۳۹ سال است که سهمگین ترین طوفان ها را پشت سر گذاشتند و در این ۳۹ سال روزی نبوده است که استکبار جهانی علیه این ملت تبلیغ نکند و ما از این بابت مدیون صبوری و استقامت مردم هستیم و باید قدر این مردم قدرشناس را بدانیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه عده ای با طرح مسایل حاشیه ای سعی می کنند در جامعه تزریق یاس، ناامیدی و انفعال داشته باشند، بیان کرد: دولت و مجلس به تنهایی قادر به حل مشکلات مردم نیستند و باید به مانند بسیاری از کشورها و بالاتر از آنها سعی کنیم کار را به دست مردم بسپاریم تا با حفظ عزت و کرامت آنها روند کار شتاب گیرد.

وزیر کشور گفت: در حوزه سیاست ما به نشاط سیاسی در سایه تقویت مشارکت مردم، صیانت از آزادی مشروع آنها، برگزاری انتخابات سالم و قانونی، تعمیق بینش سیاسی، حمایت از احزاب و گروه ها در چهار سال گذشته دست یافتیم و همچنان سعی داریم با ایجاد فضای آزاد در چارچوب قانون از رسانه ها و گروه ها و احزاب حمایت کرده و هیچگونه مداخله و محدودیتی را در فعالیت آنها به وجود نیاوریم.

رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد: تشخیص مردم ما در رفع موانع، تهدیدها و تحریم ها و گذر از مشکلات عالی است و ما به راحتی می توانیم در سایه وحدت و همگرایی به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی مرکزیت و محور تامین امنیت پایدار را مردم دانست و افزود: استکبار جهانی با حربه های مختلف تلاش می کند تا توان نظامی ما را در تولید سلاح های متعارف جهانی زیر سوال ببرد در حالی که ما طبق شریعت و قانونمان دستیابی به سلاح هسته ای را حرام می دانیم اما به هیچ کس اجازه نمی دهیم در افزایش توان نظامی ما مداخله کرده و مانع به وجود آورد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در حالی که استکبار و همدستان آنها در منطقه با تولید سلاح هسته ای از رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیستی حمایت کرده و به تجهیز او می پردازند به دنبال توانمندی نظامی ما به شکل مشروع و قانونی سر و صدا به راه انداخته و صحبت از حقوق بشر می کنند در حالی که این حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است تا توان نظامی و دفاعی خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ نیز ما همچنان با تاکید بر اصول و مبانی دین اسلام و همچنین قرآن کریم سعی داریم تا زمینه رشد و بالندگی افراد جامعه را فراهم کنیم، اظهار کرد: ما امروز میراث دار حکومت ناب محمدی (ص) هستیم که قطعا در این مکتب بر اهمیت کار و تلاش، صرفه جویی، سرمایه گذاری، آگاهی و بصیرت مردم و تقویت تولید تاکید شده است.

وزیر کشور در ادامه گفت: در کنار تقویت فرهنگ مردم به دور از نگاه محدود سعی داریم تا در همه بخش های فرهنگی و هنری به تقویت فعالان این عرصه همت کنیم که قطعا با نگاه واقع بینانه بسیاری از اختلاف نظرها برطرف خواهد شد.

رحمانی فضلی در پایان تصریح کرد: ما اگر در حکومت اسلامی بر محور خدمت رسانی صادقانه به دور از نگاه حزبی، جناحی و سیاسی مخلصانه عمل کنیم قطعا همراهی مردم را نیز شاهد خواهیم بود و به آرمان انقلاب اسلامی دست پیدا خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      در کشور مسابقه اختلاس وفرار گذاشته اند بعد شما سخن از چه میگویید؟ سران کشور خانواده هایشان را به خارج از کشور فرستاده اند میماند مردم بدبخت وتحریم و.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج