جاباما
۶۲۵۴۱۱
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

خدمات دیالیز و دندانپزشکی برای زائران در مرزها

سرپرست سازمان اورژانس کشور تمهیدات ویژه اورژانس کشور برای برگزاری مراسم اربعین را تشریح کرد و گفت: ۸۰۰ دستگاه آمبولانس در مرزها مستقر شده است.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان اورژانس کشور تمهیدات ویژه اورژانس کشور برای برگزاری مراسم اربعین را تشریح کرد و گفت: ۸۰۰ دستگاه آمبولانس در مرزها مستقر شده است.

دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، به تمهیدات اورژانس برای برگزاری مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: برای اربعین ۸۰۰ دستگاه آمبولانس در مرزها مستقر شده‌اند.

وی افزود: از شهرهای اصلی تا نزدیک مرز هر ۱۰ کیلومتر یک آمبولانس و هر ۱۵ کیلومتر یک اتوبوس آمبولانس مستقر شده و از ۲۰ کیلومتری هر دو کیلومتر یک آمبولانس مستقر است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در خود مرزها بیمارستان سیار ویژه عمومی و درمانگاه داریم، گفت: متخصصان بهداشت و بیماری‌های واگیردار در این درمانگاه‌ها حضور دارند و امسال خدمات اورژانس دندانپزشکی را اضافه کردیم و خدمات اورژانس دیالیز هم ارائه می‌شود.

کولیوند افزود: بیمارستان‌های ثابت مرزی هم تجهیز و توسعه پیدا کرده‌اند و به علاوه آن پزشکان متخصص و فوق تخصص به این بیمارستان‌ها تزریق شده است. شش هزار نیرو به چهار دانشگاه اضافه کردیم که از جمله آنها می‌توان به پزشک، تکنسین، پرستار، پیراپزشک، رادیولوژیست و متخصص آزمایشگاه اشاره کرد. علاوه بر این متخصصان و فوق تخصص‌های ما در سایت‌های مرزی علاوه بر خدمت به زائرین، به اهالی آن منطقه نیز خدمت رایگان ارائه می‌دهند و این از برکت حرکت اربعین و طرح تحول سلامت است.

وی با بیان اینکه متخصصان ما در بیمارستان‌های کربلا و نجف نیز مستقر هستند، گفت: چهار قرارگاه بهداشت و درمان در عراق داریم و ۴۰ نفر از تیم بهداشت و متخصصان بیماری‌های واگیردار برای کنترل امور بهداشتی در آنجا حضور دارند و ۱۰۰ نفر از متخصصان فوریت‌های پزشکی نیز در عراق مستقر هستند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: یک بیمارستان مدرن سیار در مرز مهران مستقر شده که دارای اتاق عمل، سی تی اسکن و بخش ویژه است. در کنار همه اقدامات اورژانس، هلال احمر نیز در مسیر حضور دارد.

وی در پایان گفت: متاسفانه بودجه‌ای برای این امر در نظر گرفته نشده است و اعتبار لازم از محل سایر منابع تامین شده است. از مجلس و دولت می خواهیم برای افزایش بودجه اورژانس به ویژه در ایام اربعین مساعدت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      کاش این خدمات به مردم ایران همیشگی بود

    • ایرانی

      صواب داره اگردندان پزشکی هم به ما بخاطرنداشتن پول مجبور به کشیدن دندان هستیم سرویس رایگان بدهند

    • بدون نام

      واقعا

    • zoheyr

      بازهم نظر ما تایید نشد! ادمین جان انصاف داشته باش عزیزم،چیزی نگفتم که.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج