۶۳۱۶۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گوشی‌های تاشو هوشمند، شاید سال دیگر!

حالا که گوشی‌های پرچم‌دار بیشتر شرکت‌های معروف به سمت صفحه‌نمایش‌های کم‌حاشیه و بی‌حاشیه پیش رفته‌اند، شایعه‌هایی درمورد عرضه‌ی گوشی‌های تاشو می‌شنویم. این بار تاشو به معنی گوشی‌ها درب‌دار نیست، بلکه گوشی واقعا تا می‌شود!

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: حالا که گوشی‌های پرچم‌دار بیشتر شرکت‌های معروف به سمت صفحه‌نمایش‌های کم‌حاشیه و بی‌حاشیه پیش رفته‌اند، شایعه‌هایی درمورد عرضه‌ی گوشی‌های تاشو می‌شنویم. این بار تاشو به معنی گوشی‌ها درب‌دار نیست، بلکه گوشی واقعا تا می‌شود!
گوشی‌های تاشو هوشمند، شاید سال دیگر!

سال‌ها پیش، اکثر گوشی‌ها ساده، کشویی و تاشو بودند. بدین صورت که دسته‌ی دوم گوشی‌های درب‌داری شمرده می‌شدند که داخل یکی از درب‌ها، نمایشگر و روی درب دیگر کیبورد قرار داشت. با پیشرفت فناوری، تلفن‌های همراه هوشمند به نمایشگرهای لمسی مجهز شدند. امروز روزی است که شرکت‌های معروفی مثل اپل، سامسونگ و شیائومی روی صفحه‌نمایش‌های کم‌حاشیه کار می‌کنند تا نمایشگر سهم بیشتری از سطح گوشی را دربربگیرد. این درحالی است که گزارش‌های اخیر به ساخت گوشی‌های تاشو واقعی تحت عنوان Foldable Smartphones اشاره می‌کنند.
گوشی‌های تاشو هوشمند، شاید سال دیگر!

در این گوشی‌ها دیگر خبر از کیبورد نیست و هر دو طرف گوشی به صفحه نمایش مجهز می‌شود. چند سالی می‌شود که می‌شنویم سامسونگ روی ساخت این مدل گوشی‌ها کار می‌کنند. حالا خبر رسیده که شرکت ZTE هم گوشی تاشو خودش را ماه پیش لانچ کرده است. این گوشی که ZTE Axon M نام دارد، از صفحه‌نمایش دوتایی بهره می‌برد. ZTE Axon M احتمالا فقط در آمریکا و آن هم توسط سرویس AT&T ارائه می‌شود.
گوشی‌های تاشو هوشمند، شاید سال دیگر!

ZTE تنها یکی از شرکت‌هایی است که این مدل گوشی را می‌سازد. در گزارش‌های اخیر به چند شرکت مختلف اشاره شده که تا سال ۲۰۱۸ گوشی‌های تاشو به بازار عرضه می‌کنند.

یکی از شرکت‌های این لیست، سامسونگ است. سامسونگ هنوز درمورد تولید چنین تلفن همراه هوشمندی واکنشی نشان نداده اما اخیر گزارش‌های متعددی منتشر شده که به عرضه‌ی مدل ویژه‌ی این شرکت کره‌ای تا سال دیگر خبر می‌دهند.

هوآوی نیز یکی دیگر از شرکت‌های احتمالی این لیست است. به نظر می‌رسد که این شرکت چینی تصمیم دارد تا یک گوشی تاشو مجهز به نمایشگر دوتایی را تا آخر سال میلادی آینده رونمایی و معرفی کند.
گوشی‌های تاشو هوشمند، شاید سال دیگر!

در این لیست دیدن نام شرکت Oppo هم در نوع خود جالب است. این شرکت چینی که چندان شهرت جهانی ندارد، درنظر دارد یک گوشی تاشو با صفحه‌نمایش دوگانه بسازد که احتمالا محصول شرکت LG است. ال‌جی به عنوان شرکت توسعه‌دهنده‌ی صفحه‌نمایش دوتایی شناخته می‌شود. بنابراین احتمال دارد که گوشی‌های تاشو آینده، صفحه‌نمایش خود را وام‌دار این شرکت‌ کره‌ای باشند.

تا روشن شدن این موضوع و انتشار اخبار تکمیلی باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج