۶۳۱۷۷۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر ارشاد: ۲۰۰ شهر بدون کتابخانه در کشور داریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین هنوز در کشور ما بالغ بر ۲۰۰ شهر بدون کتابخانه وجود دارد، خیلی بد است که یک شهر در تمدن اسلامی که بر مبنای کتاب شکل گرفته در آن شهر کتابخانه نباشد.

خبرگزاری فارس: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه تقدیر از کتابداران نمونه کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی را در دولت یازدهم در بحث کتابخانه‌های عمومی داشتیم، بیش از ۲۰۰ کتابخانه افتتاح شده و هم در تجهیز کتابخانه‌ها کارهایی به جهت زیر ساختی و منابع صورت گرفته است.

به گفته وزیر ارشاد، به نظر می‌‌رسد نسبت به آنچه باید باشد فاصله بسیاری داریم، پروژه‌های متعدد نیمه تمام کتابخانه‌ها در کل کشور وجود دارد، پروژه‌هایی که بین ۲۰درصد یا بالاتر کارهایی صورت گرفته و مراحل بعدی فرض بر این است که حمایت‌های بیشتری صورت گیرد تا این پروژه‌های چند صد گانه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین هنوز در کشور ما بالغ بر ۲۰۰ شهر بدون کتابخانه وجود دارد، خیلی بد است که یک شهر در تمدن اسلامی که بر مبنای کتاب شکل گرفته در آن شهر کتابخانه نباشد.

وزیر ارشاد در ادامه سخنان خود به اهتمام ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها بر تکمیل پروژه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: اتمام پروژهایی که به شدت محل نیاز مردم است باید به نتیجه برسد، ایجاد کتابخانه در شهرهایی که کتابخانه ندارند حتما مورد توجه جدی وزارت ارشاد و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، امیدواریم هم دولت، مجلس و شهرداری‌ها که با تامین منابع می‌توانند به این مسیر کمک کنند به نحوی عمل کنند که ما در افق دولت دوازدهم هم این پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم تا شهر بی کتابخانه نداشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین قلی

      آدم گشنه کتاب میخواد چکار ... صبح تا شب سگ دو میزنیم همیشه کمبود داریم اون وقت وزیر عزیز از شهر بی کتاب میگه ... همون شهرها را برید تحقیق کنید ببینید چند تا از جوان هاش از بیکاری سر از تهران دراوردن برید به فکر معاش مردم باشید خودشون هر وقت حوصله کتاب را داشتن میرن میخرن

    • داود

      خدا کنه کتابخانه بزنن خیلی محتاج این کتابخانه ها هستیم.مثلا میتونیم بریم کتاب بیاریم بدیم زنو بچه هامون بخونن گرسنگیشون برطرف بشه،میتونیم این کتابها رو بدیم صاحبخونه بخونه بجای کرایه خونه و شایدم بخونیم بیکاری و بی پولیمون برطرف بشه خدا رو چه دیدین.آقا هر چه سریعتر این کتابخانه ها رو بزنید دمتون گرم.

    • عسل

      اون شهرها مدرسه و درمانگاه و بیمارستان دارن که حالا شما فقط نگران کتابخونه هستی ؟

    • بدون نام

      مردم نان ندارند که بخورند کتابخانه براچیشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج