adexo3
۶۳۳۲۷۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تل‌ آویو به اعراب: با اسرائیل صلح کنید

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیام‌هایی در فضای مجازی از کشورهای عربی خواست با این رژیم صلح کرده و علیه ایران متحد شوند.

خبرگزاری تسنیم: «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیام‌هایی در شبکه اجتماعی توئیتر از کشورهای عربی خواست به منظور مقابله با ایران با این رژیم صلح کنند.

وی همچنین از کشورهای اصطلاحاً «میانه‌رو» جهان عرب خواست با پیروی از راه «انور سادات»، رئیس‌‌جمهور اسبق مصر، به فلسطین اشغالی سفر کنند.

لیبرمن در توئیتر نوشت: «انور سادات، رهبری شجاع بود که خلاف جهت آب شنا کرد و مسیر را برای درک اهمیت روابط راهبردی با اسرائیل هموار کرد.»

او در ادامه تصریح کرد: «چهل سال بعد از سفر تاریخی او به اسرائیل، من سران کشورهای منطقه را به پیروی از راه رئیس‌جمهور سادات دعوت می‌کنم. به قدس بیایید و فصلی نو باز کنید، نه فقط از حیث روابط اسرائیل با جهان عربی، بلکه برای کل منطقه.»

لیبرمن اضافه کرد: «خاورمیانه امروز بیش از هر چیز به ائتلافی متشکل از کشورهای میانه‌رو علیه ایران نیاز دارد. ائتلاف علیه داعش کارش را به پایان رسانده است. بعد از داعش نوبت ایران است.»

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نوشته مخاطب اصلی پیام‌های لیبرمن، عربستان سعودی است.

پیش از این، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اولین مصاحبه خود با روزنامه عربی-سعودی «ایلاف» آمادگی تل‌آویو را برای همکاری اطلاعاتی با ریاض اعلام کرده بود.

روابط مخفیانه عربستان و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این روابط با گذشت زمان، شکل آشکارتری به خود گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن اسدی

      به نظر من ،اعراب با اسرائیل هم پیمان می شوند، هیچگاه اعراب طرف مورد اعتمادی برای ایران نبودند، همانطور که در گذشته شاهد بودیم اعراب به دنبال منافع خودشان هستند، بنابر این ایران باید موقعیت خودش رو در منطقه محکمتر و با ثبات تر کنه و اقتصاد قوی تری داشته باشه و امیدی به اعراب نداشته باشه .

    • بدون نام

      لیبرمن ،خودت خری ،مردم منطقه عاقلتر از این هستند که دروغ پردازیهای شما را باور کنند .پرونده سیاه شما وپرونده نورانی وشفاف ایران برای مردم آزاده منطقه واضح و روشن میباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج