۶۳۶۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات‌ برنامه‌ طنز «اکبرعبدی» در شبکه نسیم

تهیه‌کننده برنامه «عبدی شو» جزئیات این برنامه تلویزیونی را که اجرای آن بر عهده «اکبر عبدی» است، تشریح کرد

روزنامه صبح نو: آقای سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده برنامه «عبدی شو» درباره انتخاب اکبر عبدی به عنوان مجری این برنامه به فارس گفت: به هر حال آقای عبدی از سرمایه‌های ملی ما و آدم منحصر به فردی است و در خاطره همه ما در مقاطع مختلف خاطره‌هایی را بر جای گذاشته و حالا هم ایشان هسته اصلی و مرکزی این برنامه است.
جزئیات‌ برنامه‌ طنز «اکبرعبدی» در شبکه نسیم
وی ادامه داد: قرار است تا اکبر عبدی به عنوان مجری با مهمانان این برنامه گفت‌وگو ‌کند. این برنامه که هنوز نام مشخصی برایش در نظر نگرفتیم، برنامه‌ای تاک شو و خودمانی است و موضوعات مختلفی دارد. همچنین هنوز ساختار کلی برنامه مشخص نشده اما هرآنچه فکرش را بکنید ممکن است در برنامه وجود داشته باشد و هیچ محدودیتی از این بابت نداریم. این تهیه کننده درباره اجرای استند آپ کمدی توسط اکبر عبدی نیز گفت: ممکن است این اتفاق هم بیفتد. اصولاً اجرای استندآپ کمدی به عهده اکبر عبدی که هسته اصلی برنامه خواهد بود، نیست اما اگر خودش بخواهد که این کار را به عهده بگیرد که خب غوغا خواهد کرد، اما باز هم بعید می دانم این اتفاق بیفتد و شاید اجرای استندآپ کمدی را به دوستان دیگری محول کنیم.
طباطبایی با اشاره به زمان کلید خوردن این برنامه گفت: به امید خداوند تا یک ماه آینده این برنامه را کلید خواهیم زد و به محض تولید، پخش هفتگی هم داریم. دوست داریم ضبط و پخشمان به هم نزدیک باشد تا از اتفاق‌های روز اجتماع دور نمانیم و برنامه‌ای به روز را به مخاطب‌مان ارائه‌دهیم.شاکله کلی برنامه «عبدی‌شو» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده ‌است. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از دیگر قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است.
سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه‌کنندگان و جواد فرحانی مجری طرح این برنامه هستند. بیژن بیرنگ، محمدرضا شهیدى‌فرد، سید کمال طباطبایی، جواد فرحانى، مریم نوابى نژاد از اعضای اتاق فکر این برنامه‌اند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد.

«شبکه»به‌راه‌افتاد
تصویربرداری سریال «شبکه» به کارگردانی آقای احمد معظمی و تهیه‌کنندگی آقای ابوالفضل که به سفارش شبکه پنج سیما تولید می‌شود،کلید خورد.

«شبکه» که با نام سارقین روح پیش از این در رسانه‌ها از آن یاد می‌شد گفته می‌شود یکی از متفاوت‌ترین کارهای احمد معظمی است و فیلمنامه آن توسط هومان فاضل نگاشته شده است.
به گزارش مهر، «شبکه» برگرفته از یک ایده و طرح پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد و مرتضی اصفهانی آن را ارائه و هومان فاضل برای نوشتن فیلمنامه آن بیش از یک و نیم سال وقت گذاشته است. تیم فکری این سریال پس از چند سال تحقیقات پیاپی و پژوهش از میان پرونده‌های واقعی، چندین پرونده را گزینش و در اختیار کارشناسان متعددی در حوزه‌های مختلف دینی، روان‌شناسی، فرهنگی و گروهی از فعالان اجتماعی قرار داده که در جلساتی جداگانه نظرات آنها روی طرح‌ها ارزیابی و اعمال شده است.

براین اساس می‌توان گفت که شبکه، داستان تقابل خیر و شر است و دانیال حکیمی بازیگر اصلی این مجموعه به حساب می‌آید که با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته و جلوی دوربین می‌رود.

پایان‌نگارش‌۵قسمت‌ازسریال«بی‌همگان»
سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی آقای مهران مهام در ۵۰ قسمت برای شبکه ۳ سیما نگارش می‌شود.
مهران مهام تهیه‌کننده درباره فعالیت‌های جدیدش به صبا گفت: ۵ قسمت از نگارش سریال «بی همگان» به قلم آقای علیرضا کاظمی‌پور به اتمام رسیده است. این ۵ قسمت اصلاحات کوچکی دارد که قرار است، امروز جلسه‌ای در شبکه برای این موضوع تشکیل شود. نویسنده این مجموعه مشغول نگارش ۵ قسمت بعدی است وقتی این ۵ قسمت به پایان برسد، کار پیش تولید این کار را آغاز می‌کنیم. سریال «بی همگان» در ۵۰ قسمت برای شبکه ۳ سیما نگارش می‌شود.
وی ادامه داد: سریال«ویلا» نیز در حال بازنویسی است و هنوز کارگردان آن مشخص نشده است. نویسندگی این فیلمنامه را خانم برومند چند سال پیش برعهده داشت. پیش بینی می‌شود کار پیش تولید این کار یک ماه دیگر آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج