اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۷۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رامبد جوان: آزادی عمل، خواسته من است

رامبد جوان در مورد انتظارات خود از ریاست سازمان سینمایی که پس از جواد شمقدری منصوب شد گفت: انتظار من از ایشان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی این است که به سینما گران آزادی عمل بدهد تا آنها بتوانند در محیطی امن و بی دغدغه به کار خود بپردازند.

سینما پرس: رامبد جوان در مورد انتظارات خود از ریاست سازمان سینمایی که پس از جواد شمقدری منصوب شد گفت: انتظار من از ایشان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی این است که به سینما گران آزادی عمل بدهد تا آنها بتوانند در محیطی امن و بی دغدغه به کار خود بپردازند.

بالاخره گمانه زنی های رسانه ها برای ریاست سازمان سینمایی به واقعیت پیوست و امروز چهارم مرداد علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الله ایوبی را به عنوان گزینه قطعی ریاست سازمان سینمایی معرفی کرد. این درحالی است که با توجه به پیشینه ایوبی در فعالیت های فرهنگی هنری، سینماگران از سیاست گذاری وی در سازمان سینمایی بی اطلاع هستند و بسیاری از سینماگران نیز حتی شیوه کاری وی را نمی شناسند.

در میان نظرات و انتظارات مختلفی از سوی سینماگران برای ریل گذاری این رئیس جدید مطرح است برخی نیز کنار گود نشسته تا بعد از ریل گذاری جدید مسیر خود را تغییر داده و همراه ریاست جدید شوند. از طرفی برخی از سینما گران سعی دارند خواسته هایی را که دارند بیشتر مطرح کنند تا ریاست سازمان سینمایی توجه چند برابری به آن خواسته ها داشته باشد که این خواسته ها بین بسیاری از اهالی سینما به نقطه اشتراک می رسد و یا در برابر یکدیگر قرار می گیرد.

رامبد جوان، بازیگر و کارگردان سینمای ایران که کارگردانی فیلم های مطرحی چون «ورود آقایان ممنوع» و «پسر آدم، دختر حوا» را در کارنامه کاری خود دارد، در رابطه با رئیس جدید سازمان سینمایی در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرد: من شناختی جدی در مورد حجت الله ایوبی ندارم بنابراین نمی توان در مورد ایشان نظری بدهم اما امیدوارم که ایشان در سمت جدید همچون مدیری لایق عمل کرده و موجبات رشد و توسعه سینما را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار من از ایشان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی این است که به سینما گران آزادی عمل بدهد تا آنها بتوانند در محیطی امن و بی دغدغه به کار خود بپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج