۶۴۸۳۲۶
۱۲۸ نظر
۵۰۰۹
۱۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

روحانی: بر سر پیمان خود هستم، با من بمانید

رئیس جمهور طی سخنانی در اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی، گفت: من به عنوان رئیس‌جمهور سر پیمان خود تا آخر خواهم بود و از شما مردم می‌خواهم که بر سر پیمان بمانید. ما با هم کاری را شروع کردیم. ما باید با هم ادامه بدهیم. روحانی در تمام ساعات دولت دوازدهم به شما، به رای و نظر شما، به حمایت و انتقاد شما نیازمند است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور طی سخنانی در اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی، گفت: من به عنوان رئیس‌جمهور سر پیمان خود تا آخر خواهم بود و از شما مردم می‌خواهم که بر سر پیمان بمانید. ما با هم کاری را شروع کردیم. ما باید با هم ادامه بدهیم. روحانی در تمام ساعات دولت دوازدهم به شما، به رای و نظر شما، به حمایت و انتقاد شما نیازمند است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی سخنانی در اولین اجلاس ملی گزارش حقوق شهروندی، گفت: در دولت یازدهم طرح تحول سلامت، موضوع سیاست خارجی و برجام، فضای مجازی و نیز حقوق شهروندی برای ما بسیار اهمیت داشت.
گزیده سخنان رئیس جمهور را در ادامه می خوانید:

اگر نظر عمومی مردم این است که یک نهادی زیاد پول می‌گیرد، حق با دولت نیست، حق با ملت است.

اول سال پول می‌دادیم، یک روز هم دیر می‌شد،‌اعتراض می‌کردند اما بابت هزینه‌کرد آن پاسخگو نبودند.

برخی از این پول‌ها صرف تخریب دولت می‌شد که البته به این بحث نمی‌خواهم بپردازم.

پشت این تریبون به وزیر اقتصاد و خزانه دستور می‌دهم از سال 97 هر بودجه‌ای که به هر دستگاهی تخصیص می‌دهد باید بلافاصله در سایت اعلام کند که همه مردم ببینند.

می‌گویند فلان دستگاه عمومی غیردولتی است. اگر از مردم پول و عوارض نمی‌گیرد، اشکالی ندارد. اما اگر قرار شد از بیت‌المال یعنی جیب مردم پولی بگیرد، باید گزارش بدهد به مردم و بگوید این پول را چه کرده است.

غیر از این راهی برای جلوگیری نیست. والله، بالله، اگر صدها دستگاه و دادگاه مبارزه کنند، نمی‌توانیم فساد را ریشه‌کن کنیم مگر اینکه مردم شفاف ببینند ما را.

باید برویم اتاق شیشه‌ای و نورافکن روی ما باشد تا مردم ما را مشاهده کنند.

ماهی نبوده که نایستم و بحث نکنم با دستگاه‌های مختلف، درباره فیلتر و بستن شبکه‌ها. می‌گفتند بزرگراه را باید از بین ببریم. اگر یک راننده تخلف کرد یا یک تصادف در اتوبانی رخ داد، باید آزادراه را از بین ببریم؟

مگر می‌شود در دنیای امروز از فضای اینترنت خارج شویم و بگوییم می‌خواهیم اشتغال ایجاد کنیم؟

شب گذشته در گزارشی اعلام شد که 70 درصد خدمات دنیا امروز از طریق اینترنت انجام می‌گیرد.

حتی اگر بخواهیم مساله بهره‌وری آب را حل کنیم، از طریق اینترنت می‌توانیم حل کنیم.

نمی‌شود برگردیم به دنیای 50 سال پیش. افکار ما باید در دنیای امروز باشد.

بزرگترین حق شهروندی جوانان ما در این کشور، اشتغال است. یکی از راه‌های اشتغال، فضای مجازی است.

یکی از شبکه‌های اجتماعی فعال در ایران، 30 هزار اشتغال ایجاد کرده است. قرارمان این است که صدها هزار شغل از این طریق ایجاد کنیم.

من نمی‌خواهم بگویم فضای اینترنت خطر ندارد. من اتوبان را هم خطرناک می‌دانم. باید مراقب بود. باید آموزش داد.

آموزش و پرورش ما یکی از مسئولیت‌های مهمش آموزش خطرات و تهدیدهای فضای مجازی به کودکان و نوجوانان است. ما فضای اینترنت امن می‌خواهیم.
ما یک فضای امنیتی نمی‌خواهیم که مرتب برویم در زندگی خصوصی مردم. چه کسی به چه کسی اس ام اس زد و چه گفت. رها بگذاریم مردم را. آن دوره واللله و تالله گذشت. ول کنید.

یک مقدار قبول کنیم مردم حساسند. ما فکر می‌کنیم دیندار فقط ما هستیم.

ما فکر می‌کنیم عقل مطلقیم و مردم بی‌خبر؟ مردم یک قدم از ما جلوترند. بگذاریم فضای دانشگاه آزاد باشد.

اگر کسی می‌آید از ما کنتور آب بگیرد، از دین و مذهبش می‌پرسیم؟ از نماز شب او می‌پرسیم؟ چه کار دارید؟ آب بده، پول بگیر.

مردم برق می‌خواهند. فرد می‌خواهد لیسانس و فوق لیسانس بگیرد چه کار داری که می‌روی از همسایه در مورد او می‌پرسی؟ به تو چه ربطی دارد؟ این غلط‌ها چیست؟ فضا را باز بگذاریم برای حقوق مردم.
البته اگر کسی قانون را زیر پا گذاشت و جرمی مرتکب شد باید پاسخگو باشد ولی تفحص در زندگی خصوصی مردم نکنیم. فرمان هشت ماده‌ای امام را فراموش نکنیم. هر روز بخوانیم.

امام در سالی که آن همه کشتار بود توسط گروهک‌ها فرمود اگر وارد خانه مردم شدید دیدید آلات قمار است اگر نقل کنی مستوجب تعزیر هستی.

مگر ما متخصص درست کردن پرونده برای مردم هستیم؟ ببینیم پیغمبر با مردم چگونه با مردم رفتار می‌کرد. با علم الهی و استعداد بلند ذاتی، همه منافقان و کفار را می‌شناخت. به آنها متعرض می‌شد و می‌گفت دیشب در خانه‌ات چه کردی؟ اگر می‌خواست محاکمه هم بکند والله شنود نمی‌گذاشت. اینقدر در زندگی مردم مداخله نکنیم.

شنود، موارد مشخصی دارد. تروریسم، جنایات سازمان‌یافته، توطئه علیه کل کشور. غیر از این موارد چیزی نداریم. مصوبه شورای عالی امنیت ملی است. همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و برخی دستگاه‌های دیگر که گاهی از این کارها می‌کنند می‌گویم باید به قانون عمل کند. باید بدانید نوکر و خادم مردم هستند و برای امنیت جامعه کار می‌کنند.

اگر می‌خواهیم کشورمان در مسیر درست حرکت کند، فضا را باید باز و شفاف کنیم.

از همه جوان‌ها می‌خواهم بودجه 97 را رها نکنید. ادامه بدهید. ببینید در بودجه چه خبر است. این نورافکن‌ها باید روی همه ردیف‌ها برود. همه باید به مردم اعلام شود که کجا خرج شده است.

من به عنوان رئیس‌جمهور سر پیمان خود تا آخر خواهم بود و از شما مردم می‌خواهم که بر سر پیمان بمانید. ما با هم کاری را شروع کردیم. ما باید با هم ادامه بدهیم. روحانی در تمام ساعات دولت دوازدهم به شما، به رای و نظر شما، به حمایت و انتقاد شما نیازمند است.

وظیفه ما پاسخگویی است. ما بر سر پیمان خود تا پای جان ایستاده‌ایم. باید کشور را پیش ببریم. مردم! ده‌ها مشکل پیش روی ماست ولی اگر دست به دست هم دهیم همه را حل خواهیم کرد.

دو سال از برجام گذشته است. چند بار آمریکایی‌ها آمده‌اند آن را از بین ببرند؟ تا امروز نتوانسته‌اند و تا آخر هم نخواهند توانست.
اگر کسی با برجام مخالف است، به ترامپ دل نبندد. کاری برایش نخواهد کرد. برجام می‌ماند، ما راه را ادامه می‌دهیم.

طرح تحول سلامت را هم به عنوان یکی از حقوق مهم شهروندی ادامه می‌دهیم. آرامش اقتصادی به عنوان یک حق مهم شهروندی را تامین می‌کنیم.

بنای ما مهار تورم و رشد مثبت اقتصادی است. در سکه و ارز و بازار سرمایه، بنای ما تعادل صحیح است.
با کمک شما و در کنار هم حل خواهیم کرد. فضای مجازی و اینترنت را مورد حراست قرار می‌دهیم.

می‌دانم بعضی‌ها، شب تا صبح خواب‌هایی می‌بینند. آن خواب‌ها تعبیر نمی‌شود. فضای ارتباط مردم ما با جهان حفظ خواهد شد.

وزیر ما همین‌جا به مردم قول می‌دهد دستش روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت.

ما به مردم وعده دادیم، گفتیم جوانان، زنان، اقوام و اقلیت‌ها ... پای این عهد ایستاده‌ایم.

در اشتغال سال گذشته، چند درصد مردها مشغول کار شدند، چند درصد زنان؟ زمانی رشد اشتغال زنان منفی بود. در سال گذشته، 67 درصد اشتغال ما مربوط به زنان جامعه ما بود. مردان ناراحت نشوند، باید گذشته زنان جبران شود.
من به تمام وزارتخانه‌ها گفته‌ام حداقل دو جوان و حداقل یک خانم در سطح معاون یا مشاور نصب شود.

اعلام می‌کنم به دولت، تمام کارهایی که به بخش‌های مردمی واگذار می‌شود باید حداقل 50 درصد آن جوان باشند نه اینکه کل سیستم دست بازنشسته‌ها باشد.

ما در بودجه سال 97 هیچ چیزی را گران نخواهیم کرد مگر اینکه بگوییم این پول کجا صرف خواهد شد و اگر قبول کردید این کار انجام می‌شود.

اعلام می‌کنم، قیمت بنزین و گازوئیل بالاتر از نصف قیمت جهانی امروز نخواهد بود.
چرا در و پنجره می‌سازیم بعد از چند ماه لق می‌شود ولی یک در اروپا درست می‌شود و خراب نمی‌شود؟

چرا لوله‌کشی می‌کنیم و بعد از چند ماه خراب می‌شود؟ تا سیم‌کشی ما استاندارد نشود، صدها حادثه پلاسکو خواهیم داشت.

تا کارگر و مدیر ما استاندارد نباشد، در پتروشیمی و پالایشگاه آتش‌سوزی خواهیم داشت.

سراسر کشور باید همه مشاغل و همه کارها از جزئی تا کلی باید استاندارد شود. چرا قطعه ایرانی 6 ماه و مشابه خارجی آن 6 سال کار می‌کند؟ چون استاندارد نیست. باید همه امور ما استاندارد شود.
مردم! ما باید تلاش کنیم که حقوق شهروندی، فرهنگ شود. حقوق شهروندی با نوشتن و ابلاغ و پایش درست نمی‌شود. باید تبدیل به فرهنگ و گفتمان شود.

اگر در یک اداره ما اجرا نمی‌شود حقوق شهروندی، فضای مجازی، موبایل‌ها، جوانان، به میدان بیایید و اعتراض کنید. جامعه را به سمت استاندارد شدن بکشانید.

هر روز به وزیر علوم ما دستور می‌دهند از جاهای دیگر. وزیر باید در همه جمعیت‌ها و شوراها حرف بزند. وزیر فرهنگ ما مسئول است. در سیاست خارجی، وزیر خارجه ما مسئول است. نمی‌شود که همه بخواهند مداخله کنند.

معیار ما قانون اساسی است. من باید اصل 113 قانون اساسی را اجرا کنم که می‌گوید رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است. ما چیزی فرای قانون نداریم.

خواهش می‌کنم از همه که بار مسئولیت سنگین حقوق شهروندی را به عنوان یک مسئولیت مهم دولت مدنظر قرار دهید، گزارش دقیق به مردم و رئیس‌جمهور بدهید و من هم موظفم سالی یک بار گزارش بدهم به مردم.

اگر زنده باشم، سال آینده به مردم گزارش می‌دهم که چه مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      طیب الله بانفسکم

      پاسخ ها

      • پشیمان نیستم نیستم نیستم

        در کامنتها نوشتند برجام بی نتیجه بوده!!! کسی که میگه برجام بی نتیجه بوده یا دلواپسه یا ترامپی . و در هر دو صورت قصدش به جنگ و نابودی کشاندن ایرانه. من و امثال من دقیقا بخاطر برجام به روحانی رای دادیم و خیلی خوشحالیم عده زیادی از افراطیهای دو طرف رو سوزاندیم!

      • بدون نام

        پیشنهاد بنزین ۱۵۰۰ تومانی . گوشت کیلویی ۵۰ هزار تومانی . وزن نان نصف شده . یارانه را حذف میکنی . تخم مرغ ۶۰۰ تومان . کرایه خانه دو برابر . چرا پشیمان بشیم چاکرت هم هستیم داداش !!!!!

    • تنها

      اقای روحانی گرامی دوست عزیز دیگه مردم رو شما رنگ نکن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا، موافقم

      • بدون نام

        فقط اصلاح طلبان واقعی . نه کسانی که برای رای اوردن خودشونو به اصلاح طلبها چسبوندن

    • بدون نام

      درمورد فضای مجازی من فکر نمیکنم کسی دنبال بستن و جمع‌کردنش باشه، منتقدین میگن فضای سالم مجازی در اختیار مردم باشه... اینکه یه دختر 9 ساله به لطف تلگرام توی صدتا کانال پورن عضوه از هرزگی دختر نیست، از ضعف مدیریت ها و نظارت ها و بی در و پیکر بودن دنیای مجازی ناشی میشه
      اینکه یه کانال به اسم خاله سارا و خاله میترا و .... دختر اجاره میده و ...
      اینا درست نیست، درسته مردم عقل دارن ولی شهوتم دارن!! و این وظیفه دولت‌هاس که مدیریت کنن... حالا تا یکی گفت اینارو باز تریبون به دست بشین بگید میخان ببندن و دیوار بکشن و ...
      این روشنه که از خداتونه جوونا سرگرم نت باشن که کاری به کارتون نداشته باشن و این حرفا همش سیاه بازیاتونه ولی خداوکیلی دیگه همه 80 میلیون رو خر فرض نکنین!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا موافقم

      • بدون نام

        این که دختر بچه تو سایت یا کانال پورن میگرده از بیکفایتی و بی لیاقتی خانوادش هست. ذهن کنجکاو کودک و نوجوان جستجو گر هست. نمیشه از ادم تشنه آب رو بگیری. باید همونی که بچه رو اورده تخصص فرزند داری هم داشته باشه تا بهش اموزش بده و سرگرمی مناسب براش فراهم کنه. انمیتونی نیار که بعدا یه جامعه لعنتت نکنه.

      • فرهادی

        احسنت

      • بدون نام

        فضای مجازی رو شماها قراره تبدیلش کنید به یه چیز بی معنی .یعنی از دنیا جداش کنید و دورش رو حصار بکشید و هر کس هم یه شماره داشته باشه برای پیگرد!! قطعا دیگه اون اینرنتی که در جهان می شناسیم نخواهد بود و هیچ فایده ای هم از جهت ایجاد شغل و آزادی بیان و چرخش آزاد اطلاعات نخواهد داشت . نومیدی مردم یعنی قدرت گرفتن شما و نابودی همه چیزهای کوچکی که داریم

      • بدون نام

        درک کنید با محدودیت هیچ چیز درست نمیشه
        همون بچه ایکه از سر کنجکاوی تلگرام را نصب کرده و عضو گروه پورن شده می تونه صد تا فیلتر شکن و وی پی ان نصب کنه و به فعالیتش ادامه بده
        اتفاقا اینکه الان شما از ریز بودجه مملکت خبر داری و بهش اعتراض می کنی نتیجه همین فضای باز سیاسی و مجازی وگرنه خیلی از این هزینه ها قبلا هم بوده و هیچکس ازش خبر دار نشده و نمی شده

    • بزیس

      همش دروغ تحویل میدیم!

    • رضا

      الان همه این حرفهایی که زدی جناب آقای روحانی کجاش برای حل کردن مشکلات عدیده مردم بود؟اینها همش شعار بود وبس

    • علی عباسی

      واقعا افتخار میکنم به هیچکس رای ندادم

    • بدون نام

      امیدوارم ملت گول نخورن!

    • بازنشسته

      حقیقتا پشیمانم من در دولت شما شرمنده خانواده ام شدم

    • بدون نام

      روحانی جونم تا آخر پشتتیم

    • بدون نام

      توی حرف زدن اولا، من پسرم 27 سالشه هنوز بیکاره، خواهشا حرف نزنید

      پاسخ ها

      • منصور

        آقای دکتر روحانی من به شخصه قصد رای دادن نداشتم ولی مجبورا امدم رای دادم از بین بد و بدتر ،،که بدتر نیاد راس مدیریت به شما رای دادم ،،ولی متاسفانه تو این چند وقته چیزی به اسم شعار از شما ندیدم،،،تا کی میخاین مردم رو عذاب بدین؟؟
        خودتون میدونین فقر چیه؟نه نمیتونیم خودتون خونواده تون دور اطرافیانتون تو ناز و نعمت هستین،،،مردم بخاطر خوشکلی به شما رای ندادن به فکر مردم باشین به فکر ایران

        باشین چرا چرا چرا ما رو با چند تا کشور از ما پائینتر هستن ما رو با آنها مقایسه میکنین؟؟متاسفم

    • بدون نام

      چه نونی سر سفره مردم گذاشتی آقای روحانی

      پاسخ ها

      • دو روها

        راست میگه مردونه یدونشو بگو....

    • رضا

      واقعااااااااااهههههههه خانم شیرزاد کجایی

    • بدون نام

      آقای روحانی تو این 5 سال چه کار کردی؟ ... به خدا قسم 5 ساله که بیکارم .... و به همون خدا هیچوقت نمیبخشمتون

    • مردجنوبی

      من هنوزم دوست دارم عزیزم ما تا وقت مرگ هم بات خواهیم ماند درود بر ابر مرد ایران و جهان

    • موسوی

      آقای روحانی :::لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم!!

    • بهنام

      با سلام،
      حیف رٱی که بهتون دادم آقای روحانی،سخت و خیلی پشمون شدم
      هیچکاری برام مردم نکردین،من جوان بدون درآمد و خانواده درگیر زندگی هستم،واقعا متاسفم،
      شعارهاتون از خیلی ها پوچ تر و رنگ و لعابش بیشتر بود

    • امین

      در پنج سال فقط مشکل اضافه کردید ومسکلی از مردم بیچاره حل نکردید واندک مشکلی که میگویید حل شده برای خود واطرافیانتان بوده چون برجام دست اورد ملموسی نداشت .... فقط حرف زدی وعده دادی واز همه بد تر خودت باور کردی که چه کارها که نکردی ودایم منتش را سر مردم میگزارید مردم خوب میفهمند که از همه دولتها بدتر بودید

    • سس

      اقای روحانی من یک کارگر ساده ام چر نتوانم بروم داخل شرکتی کار کنم چون میگویند بعداز سه ماه حقوق میدهیم تو این سه ماه ماچه بخوریم تا حقوق واریز کنند کرایه خانه پول اب برق دارو ودکترماکه پشتوانه ای نداریم حداقل اگر سر ماه هم واریز کنند خوبه اما بالله دوماه سه ماه براای ماها سخته

    • علی

      آقا نظرات ما خار داره نمایش نمیدید.
      جناب آقای روحانی این حرفاتون از لحاظ تئوری بسیار قشنگه ولی خوب اگه به مرحله اجرا برسه .کاش تو جامعه ی دور بزنید درد دل مردمو بفهمید .

    • حذق دلار

      اره میدونم هستی با دلار 4300 تومن

    • بدون نام

      آقای روحانی مگر حقوق کارکنان دولت را طبق جهانی پرداخت میکنی آخر چرا حرف بی خود میزنی دیگر حنایت رنگ ندارد ...

    • بدون نام

      واقعا خوشحالم که به هیچ کسی رای ندادم.

    • مهرداد

      چهار سال پیش خراب کرد وقت انتخابات همین حرفارو زد همه خام شدن الان دوباره اینکارو داره میکنه .استاد روحانی بی خیال ..

    • مهدی

      یاالله زودتر دوستان کامنت نویس دلواپس و پشیمون را خبر کنید بیان مطلب بگذارند ...نق زدن و ایراد گیری برای کسی که میخواد منت رای داده یا نداده اش را بحساب شعور سیاسیش بزاره واجب اداییه...

    • بدون نام

      واسه همینه که بودجه آموزش پرورش رو این مقدار اندک ... تعیین کردین؟ الان دم از این میزنید که باید آموزش اده بشه و ... بعد کمترین بودجه رو براش تعیین می کنید؟

    • majid

      خوبه خوبه خوبه ، همین حرفهارو قبلا هم میزدی ، خدارو 3000 میلیاردبار شکر که بهت رای ندادم

    • amir

      داریم از گرسنگی میمیریم تازه میگه بمانید اگه اون دنیای که اذاش دم میزنید وجود داشته باشه چجوری جواب این همه بدبختارو میدید مگه شما میتونید جوانی که ما نکردیم از بچگی کار کردیم حتی نتونستم ی خونه واسه خودم داشته باشم به من برگردونید خدا به مردم ما رحم کنه دوست داشتم تو بدترین کشور بدنیا میومدم جز ایران اونم به خاطر شما که همش دارید دروغ تحویل این مردم بدبخت میدین بس کنید شما چجوری شب راحت میخوابید شما تو سخرانی هاتون که ضبط میشه ی چیزی میگید بد خلافش عمل میکنید هیچ اتفاقیام نمیفته خدا دروغ هارو میبره جهنم ا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مال مردم خوردن نداره حق الناسه حالیتون هست واگذارتون میکنیم به خدا

    • بیطرف

      اقای روحانی حقوق بازنشستگان راهم نصف حقوق جهانی بده زندگی مردم خراب وشما طلاق هر روز جوانان بیکار را نمیبینی شعار بس است دیگر

    • aminjavadi

      ان شاء موفق باشیدجناب دکترروحانی

    • ابطحی

      نابودمون کردی ... ای کاااش بهت رای نداده بودم تا اومدی از کار بیکارمون کردن یکسال و نیم داشتیم تو فاز 17و 18 پارس جنوبی کار میکردیم همین که اومدی پروژه رو افتتاح کردی انداختنمون بیرون این حق ما نبود که به از این همه زحمت کسان دیگه ای بیان جامون

    • بدون نام

      وقتی تلوزیون داشت نشونش میداد داشت جواب پس میداد به قالی باف پشت جهانگیری قایم شده بود مردم دستای روحانیو دیدین میلرزید؟کسی که ریگی به کفشش نباشه دستش نمیلرزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته درسته ...

    • کارمند

      دم خروس و قسم حضرت عباس؟! کدومو باور کنیم

    • امین

      البته اگر هوائی برای نفس کشیدن باشه و زنده بمونیم شما هم سال بعد بیا مجدداً قول بده که مشکلات رو درسال 98 میگی ! وهمینطور ادامه بده ! مثل قبلی ها !

    • عللی

      هدیه شما به مردم , فقر فلاکت , بدبختی , سر خوردگی , نهایت دیوانگی و.خودکشی بود , مرهمی واسه درد مردم نبودید

    • هموطن

      چی بگیم والا ،با انتخاب وزرا اولین ضربه را به رای مردم زدی،ضربه های بعدی هم که یکی یکی زدی به خواست ورای مردم ،دیگه چطوری بهت اعتماد کنن!؟

    • بدون نام

      آقای روحانی. فقط لبخند میزنی..من نمی دونم زیر اون لبخند ها چی هست...ولی تا بحال که هرچی گفتید. چیزی از توش در نیومده . از وقتی شما فرمودید من نان را بر سر سفره های مردم خواهم آورد. عزت و رفاه ونشاد برای مردم ایران خواهم آورد. نرخ ارز را ظرف 9 ماه تک نرخی خواهم کرد. شعارهای انتخاباتی زیاد دادید.5 سال پیش...فقط دیدیم .نان را گران کردید. آب و برق و گاز و بنزین و مالیاتها رو بردید بالا ...چرا ...مگه این مردم چه گناهی کردن به شما رأی دادن خدایی یک روز پیاده نامحسوس بیاید در سطح شهر تهران در بازار تهران با چشم خودتان ببینید. چکار کردید ...چرا رئیس جمهورهای دیگر کشورها رو مورد انتقاد قرار میدهید. آخر دوره ریاست تان هم می خواهید بگوئید ما می خواستیم .کار بکنیم ولی یکسری نگذاشتند..همانطور که الأن می گوئید دولت قبل دولت قبل...دولت قبل هم مثل دولت شما بود.

    • بدون نام

      باز رییس جمهور محترم اومدن یه سری شعار و وعده دادن که اوضاع آروم شه. و باز روز از نو روزی از نو

    • بدون نام

      اره رییس جمهور جان برسر پیمانت هستی که این مردم فلک زده بدبخت رابرسرخاک ذلت بنشانی نان مردم به درک حقوق شهروندی رابچسب.بیماری مردم به درک.بیکاری مردم که هیچ مردم حقوق شهروندی میخواهد نه شکم گرسنه

    • بدون نام

      برسر پیمان هستیم آقای دکتر فقط نا امید شدیم ولی به خدا توکل میکنیم...

    • بدون نام

      دیگه حنات رنگی نداره گول نمیخوریم

    • آرین

      غیر از برجامی که بی نتیجه است و اینترنتی که نمیذاری فیلتر کنن حرف افتخارآمیز دیگه ای هم داری؟ اها راستی دیوار هم نذاشتی بکشن تو پیاده رو ها ... درود بر تو
      ما برای آزادی باج نمی دهیم

    • بدون نام

      خیلی مسخرست.قسم حضرت عباس با دم خروس

    • علیرضا

      من هم خوشحالم که به کسی رای ندادم چرا ماها یادمون میره بلاهایی که سرمون میارن رو؟ ...

    • بدون نام

      ...
      دوتا بچه ۲۷ساله ۲۵ساله بیکار دارم
      اووقت بودجه میره صرف اهداف حزب بازی
      متاسفانه

    • اکبر

      لازم نیست سال آینده گزارش بدهید که حقوق شهروندی به کجا رسید... همین الان گزارش بدهید که پولها (( درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها ...پولهایی که داره فرزند خاوری تو کانادا سرمایه گذاری میکنه.. پولهایی که بروبچ از صندوق ذخیره فرهنگیان بردن .....و ...)) کجاست؟

    • بدون نام

      رای دادیم ریس جمهو محترم الان سه ماه بیکارم بخدا پول ندارم نون بخرم شرمنده خانواده شدم گناه من چیره اقا روحانی اندازه افغانی نیستیم

    • بدون نام

      آقای روحانی بر سر پیمانت باش،ما هم با شما می مانیم.اگر بتوانی بودجه را در مسیر درست هدایت کنی و جلوی مفت خوران را از بیت المال بگیری ممنون می شویم.بودجه نقش مهمی در معیشت مردم دارد،اگر بودجه مفت خوران را قطع کنید دیگر کسری بودجه نخواهید داشت و رفاه عمومی مردم بیشتر خواهد شد.

    • مصطفی فتاحی

      ... شش ساله صبر کردیم چیزی نشد . هیچ یک از وعده هات عملی نشد . چند مدت رو هم صبر میکنیم ببینیم به قول خودت . عوض اینکه دولت بشه خادم ملت ، ملت شد خادم تو . آخرش نفهمیدیم اون کلیدی که میگفتی کجاست و چه نقشی داره ؟!

    • بدون نام

      تا حالا پنجاه بار ازین حرفای قشنگ و توخالی زده

    • بدون نام

      تو هم ادامه دهنده راه های ...احمدی نژادی ،اگه شما دو نفر فکر مردم بودین کار ما جوونها به اینجا نمیرسید که هیچ امیدی به فردا و آینده نداشته باشیم،اینو بدونین که ملت ازتون نخواهند گذشت ...

    • علی

      جالبه یکه نشسته از ساعت ۱۱:۳۳ نظر گذاشته تا ساعت ۱۲:۵۵ و احتمالا داره ادامه میده
      همه نظرات هم ضد روحانی و با یک لحن هست
      اینجا باید گفت خسته نباشی برادر عرضشی خدا قوت
      چه نونی در میاری !
      با تقدیم احترام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها در دوره قبل روحانی هم بودند .مدام تو جلد مردم عادی خودشون رو می کردند و می نالیدند که مثلا اوضاع بده و فلان .دم انتخابات هم کمپین "پشیمانم" راه انداختند! الان هم که اوضاع کاملا براشون مناسب شده دوباره بیرون در اومدند :)

      • Mزهرا

        منم همینو میخاستم بگم
        هفتاد هشتاد درصد اینایی که توی فضای مجازی از پشیمانی و نا امیدی از رای و روحانی مینالن یه مشت دلواپس دروغگون که قبل از انتخابات میگفتن آخر هفته روحانی رفته!!! حال میخان خودشونو جای حامیان نادم روحانی جا بزنن.
        که باید بهشون گفت زهی خیال باطل. به قول یه عزیزی ما با روحانی تا جهنمم هستیم اما با اونایی که مقابلشن دیگه بهشتم نمیریم. چون امتحانشونو بدجوری پس دادن. روحانی هرچی هست خودشو دست بالای مردم نمیگیره همین حرفای که امروز زده گواه اینه.

    • امیر عباس آراستگان

      آقای روحانی . این صحبتها را نفرمائید . با اینگونه صحبتها ، احساس میکنم آدم خرفت و کودنی هستم و مسلماشما مارا اینگونه میپندارید . واقعا متاسفم برای خودم که چه ساده گول خوردم .

    • جلیلی

      در مورد گران کردن بنزین قطع کردن یارانه رشوه ۷۰درصد حقوق نمایندگی مجلس بدبخت کردن مردم بگو گزاف بسه چوب برجام مبارکد باشه

    • بدون نام

      از اینکه برای رأی آوردنت شب و روز وقتم را گذاشتم سخت پشیمانم ... ایکاش اینکار را نمی کردیم ...

    • بدون نام

      کدوم طرح تحول سلامت!!!جوک نگید!!!دروغ نگید!!!مادرم درست4ماهه بیمارستان دولتی امام رضابستریه بارضایت خودم میخوام ببرم خونه واسش 8میلیون تومان صورتحساب درآوردندمادرم دارای کارت معلولیت بهزیستی است میگن باید5میلیون بدید!!!!

    • رضاx

      #من_پشیمانم

    • بدون نام

      درودبر اعتدال و اصلاحات ما پشیمان نیستم که رای به رئیسی ندادام

    • حلاج از تهران

      جناب روحانی به عنوان یک مقام عالی ربته برایتان احترام میگذارم اما ریس جمهور شدن شما اشتبتاه بود پشیمانم از اینکه به شما رای دادم گول شعارهای انتخاباتی و وعدهای دورغین شما را خوردیم چیزی که تغیر نکرد بلکه فقر بیکاری اورگی گرانی گردابی شد برای ما مگر شما در رویا زندگی میکنید زندگی یک واقعیت است فقر نداری اجاره نشینی بیکاری نداشتن منبع در امد بیماری بیشتر شد من یکی هرگز شما حلال نمیکنم نبودید ان ریس جمهور؟دلسوزی که مشتی از مردم که نمیدانند چه اینده ای پیش رو دارند شما در شعارهایتان گفته بودید من پولهای اختلاص شده حقوقهای نجومی وحق این ملت را از گلوی رانت خوران بیرون خواهم کشید ولی متاسفانه نتوانستید ان جسارت را ندارید احمدی نژاد با تمام سیاه روزهایی که برای ما درست کرد وکشور را ویرانه کرد جسارتش از شما بیشتر است تورا خدا با زوح وروان مردم بازی نکنید کی کلید مشکل گشا بوده اید چه دردی را درمان کردید کدام اجارها را پایین اوردید چرا دورغ میگویید بخدا الان که این متن را مینویسم گریه امانم را گرفته صاحبخانه جواب کرده در این سن شصت سالگی با یک شوه بیکار که پیمان کار بود کجا بروم بدون در امد نوه ام یک ابمیوه خواست فقط گریه کردم من گدا نیستم در سرزمینی زندگی میکنم که دنیایی از ثروت داشت ولی نا اهلان بردند و خارت کردند نوشتم که بدانید در یک گوشه از این کشور امثال من زیادنند که شب را با نان خالی صبح میکنند حالا میگویید من را تنها نگذارید مگر شما رفیق ویار ما فقر بودید باشد سرتان سلامت به هر حال هیچی فرق نکرده بدتر شده چرا باید کار ساختمانی ست ارگان خاصی باشد که امثال همسر من بیکار باشند سرمایه هم نداریم که بتوانیم ساختمان سازی کنیم خدا کن مطلب من را درج کنید تا اقای روحانی واقعیتها ا ببیند وبا وجدان خود کنار بیاید

    • حسین

      جناب آقای روحانی من اشتباه کردم دو دوره به شما رای دادم یارانه من با وجودی که شامل دستورالعمل اعلامی نبودم وبازنشسته تامین اجتماعی هستم همه چیز معلومه جز اولین افراد قطع شد دستم بجایی نرسید ولی افراد ثروتمند دارند یارانه دریافت می کنند شما اشراف اطلاعآتی درست از وضع مردم ندارید چگونه می خواهید برنامه ریزی کنید...

    • مُصی

      چرا درباره عوارض خروج از کشور حزفی نزدی
      ...

    • پرسپولیس

      دیگه کی؟؟؟؟؟؟؟چند هزار سال دیگه باید صبر کنم تا تو آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنی تا من خودم دستی دستی یارانمو پس بدم؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        100روزه دیگه اگه کلید پیداشه

    • علی

      ما هم سر پشتبوم

    • حسن

      روحانی به قولش عمل نکرد وآخر کار مثل احمدی نژاد گرونی را میندازه جون مردم ومیره

    • بدون نام

      بله بله، تا ته دره با تو هستیم

    • ali

      این روحانی همون روحانی پنج سال پیشه ... با همون فرافکنی و تو خاکی زدن ها ..حالا موندیم این ۲۴ میلیون با چه استدلال عقلی به این بابا رای دادن و اینکه مسولیت این انتخاب رو می پذیرن یا خیر ؟؟

    • محسن

      برو بابا گند زدی رفتی اون از وزیر بهداشت اونم از وزیر ارتباطات اونم از دوباره گذاشتن تحریم های هسته ای اینم از گرون کردن ها قالیباف راست میگفت که شما دروغ گویید ...

    • بدون نام

      کاربر با نام علی ۱۲:۴۹ کله ات را مثل کبک تو ی برف فرو نکن!مردم حق دارند منتقد دولتی باشند که انتظاراتشونو براورده نکرده این همان به اصطلاح حق شهروندی است که دادش را میزنند

    • بدون نام

      دمت گرم روحانی...افرین بهش .اگه همه اینجور بودن کصور پیشرفت میکرد

    • ناشناس

      اون موقع که رییسی می اومد اینطور نمیشد حداقل جلوی بخور بخور یه عده رو می گرفت ...چون قبلا قاضی بود همه ازش میترسیدند ...حالا نوش جونتون مردم...

    • امیر حسین

      آفرین همیشه با شجاعت تمام حرفهایت را بزن حتی اگه مسئولی خواست تخریبتان کنه مهم نیست مهم اینه مردم مثل کوه پشتت هستند پس لطفا محافظه‌کاری را کنار بگذارید و برای تحقق اهداف انتخاباتیتان بجنگید حتی اگه سنگ اندازی کنند بازم شما پیروز می شید

    • بدون نام

      بر سر پیمانمون نیستیم با ما نمانید

    • بدون نام

      از باید باید ها خسته شدیم.یادمونه که فرمودید محیط زیست و آب خوردن و اشتغال و.. با برجام حل میشه چی شد؟مگه ترامپ مغز خر خورده برجامو زیر پا بگذاره؟برد اصلی با اونا بود.شما و همکارانتون هم با تهمت و گوشه کنایه های تکراری برای هم دست بزنید!!!

    • اقبال

      باسلام خدمت رییس جمهور محترم من بعنوان یک کارمند از رای که به تو دادم پشیمانم چون که حقوق من کم است وتو گفتی که کارمندی که میگه حقوقش کمه بزاره بره چون من به تو رای دادم که لااقل حقوق منو به حدی برسانی که شرمنده زن وبچه هام نشم ولی تو میگی بزار برو ه خدا سوگند من وامثال من به تو رای دادیم که حافظ حقوق ما باشی .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقبال - چشم همین فردا حقوق تو بالا میبرم !!! خخخخخخخ

    • دو روها

      با قطع کردن یارانه ویا بنزین 1500باشما باشیم اقای روحانی خجالت آور

    • Mohamaad

      برو بابا حالت خوش نیست یه نگاه به وضع مردم بنداز بعد حرف بزن هی هروز یه چیزی رو گرون کردی

    • بدون نام

      هرکی انتقاد میکنه از نظر شماها دلواپسه. بدتر از اینا هم سرتون بیاد باز هم مغرورید و دلواپس دلواپس میکنید

    • بدون نام

      سلام جناب آقای روحانی من مثل بقیه ازشماانتقادنمیکنم مخالف شمام نیستم ولی اگه یارانه هاقطع بشه باسه تابچه شوهربیکار ومریض توخونه اجاره ای چکارکنم،

    • بدون نام

      کسی که از برجام انتقاد میکنه دلواپسه.مردم دارند به گران شدن کالاها و حذف یارانه انتقاد می کنند و هیچ کدوم مشکلی با تنش زدایی و همکاری و دوستی با جهان ندارند.فقط جماعت متوهم افراطی هستند که به برجام با دیده شک و غضب می نگرند .

    • کریم

      مردم باید تغییر را ببینند
      تا کی حرف
      عمرمان تمام شد
      مرا به خیر تو امید نیست شر (بیش از این )
      مرسان

    • بدون نام

      به نام خدا
      برو خودتی مردم رو چی فرض کردی

    • بدون نام

      مرا به خیر اعتدال و اصلاحات امید نیست.

    • شهروند

      آفای روحانی آب از سر خیلی ها گذشته ،اینها هم روش!!!

    • بدون نام

      اقای روحانی کامنتای من خار داره اینا چاپ نمیکنند چون حرف حق ترسناکه

    • بدون نام

      روحانی روحاااااااااااااانی وقتی یاد کلیدت می افتم میخوام سرمو بزنم ب دیوار

    • م م

      باعرض درود خدمت آقای روحانی من به عنوان یک شهروند ایرانی و یکی از رای دهندگان شما به شما اعضای دولت به شما خسته نباشید میگم و تشکر میکنم ولی سئوالم اینه که چرا طبق وعده های خود عمل نمیکنید کجای کار ایراد دارد که ملت رشد و توسعه اقتصادی کشور رو نمیبین همه حرفایی که زدی راست یا دروغش را نمیدانم چون نه سواد کافی ونه علم حقیقی نسبت به قضاوت آنها ندارم ولی این را میفهمم که ۴۵هزار تومان به عنوان یارانه که به قول خودتان پول امام زمان بوده داده این وپس از آن همه قیمت ها افزایش یافته ولی نه تنها یارانه افزایش نیافته بلکه تمام دولت چشم به آن دوخته‌اند که هر چه زودتر آن را به چپاول ببرند ریس کمیته امداد برایش کیسه دوخته اون یکی ترجیح میده یکی باید بگیره یکی نه آقا ی شیرازی حرام اعلام میکند وخلاصه به دنبال نون سر سفره مردم هستین که در آینده نزدیک اونم برمیدارید آقای روحانی حرف زدن خیلی راحته ولی عمل کردن مهم بازتاب همه حرفا ووعدهای شما پوچ بوده خداروشکر ملت اگر پشت تریبون نمیتونن حرف بزنن ولی از همه چیز باخبرن آقای روحانی این صدا صدای خداست بشنو سر ملت میشه کلاه گذاشت ولی سر خدا نه آقای روحانی تنها چیزی که مورد هجوم خدا قرار میگیره ریا کاریه آقای روحانی به صدای ملت گوش بده حق ملتو بگیر ما شما رو میشناسیم ما نمیدونیم چه چیزی سبب میشه که به وعده هاتون عمل نمیکنی آقای روحانی زشتی و بدی ودروغ و هر چیزی که شایسته ملت ایران نیست بر سر ملت ایران سایه انداخته هر کجای کار مشکلی هست بیان کنید به مردم بگوهمانطور که با کمک مردم پیروز شدید با کمک همین مردم سلامتی رو به کشور باز گردان و واقعا اگر ضعف و ایراد کار نزد خودتون هست به خودت نگاهی بینداز و فروتنی کن چرا که هیچ کس نمیتواند به دروغ از میان دستای قدرتمند خداوند عبور کند شما اگر از این قضیه آگاه نبودی که هستی واین را میدانی که بار کج به منزل نخواهد رسید واین را ادامه میدهی بی شک باید پاسخگو باشی در نزد داور الهی و من به شما میگویم اگر حقیقت را بکار گیری هیچ چیزی مانع کار وپیشرفت شما نخواهد شد ولی اگر میدانی و بکار نبندی و میخواهی شعار و وعده الکی به مردم بدهی مطمئن باش که به طرفند های خود گرفتار خواهی شد پس فروتنی کن وبه آغوش خدا برگرد چرا که خدا در مقابل مستکبران می ایستد ولی فروتنان را سر افراز میکند به امید آینده درخشان برای همه ملتها بخصوص ملت ایران پیروز باشید

    • جانباز

      انشاءالله که سلامت باشی و بتونی کاری بکنید تا زندگی مردم ایران بهتر بشه خدا کنم من که امیدوارم هر چند که در دولت قبل مشکلات زیاد بود قبول داریم

    • جخف

      آقای روحانی شما از خدا غافلی ایرانو آب برد آقای روحانی نه تو ونه هیچ کس دیگه نمیتونه ایرانو از این منجلاب نجات بده شعار ندین باید پاسخگو عدالت و داور حقیقی باشین خودتون میدونید چی در تاریخ کاشتن حالا نوبت برداشتتون هست فقط اینو بگم بچه ای که شیر دادین بزرگش کردین حالا قرار ثمر بده به خودتون نگاه کن ببین چی کاشتی آیا به داوری وعدالت خدا ایمان داری آیا واقعا به او حرمت گذاشتی آیا فقط شنونده و واعظ کلام خدا بوده ای یا بجا آورنده آیا این ملت خدا ندارن آیا صدای مظلوم شنیده نمیشود آیا تاریخ ومطالعه کرده ای میدونی بار کج به منزل نمیرسه میدونی انسان هر چی بکاره درو میکنه آقای روحانی با تمام وجود به ملت ایران دروغ گفتی و ظلم کردی ولی اگر از روی حقیقت به سمت خدا و ملت برگردی همه چیز درست میشه برگرد بیا که آغوش خدا و ملت برای شما بازه اما این رو بدون از دست خدا نمیتونی در بری مطیع باش مطیع حقیقت شما به خواست خدا به این ملت حکومت میکنی پس از خدا غافل مشو

    • آرش

      ایشون هم فقط لفاظی بلده و با پنبه سر ما رو می بره

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • بدون نام

      دولت روحانی بزرگترین خیانت رو به ملت و کشور نمود
      الله اکبر
      روحانی و تیمش باید استیضاح و محاکمه شوند
      هرچه زودتر

    • بدون نام

      بابا شما میدونید حیا چیه؟ من تندترین انتقادها رو به روحانی می کنم و نظرم منتشر میشه ولی درباره بعضی اشخاص هیچوقت هیچ نظری منتشر نمیشه شما دیگه کی هستید

    • جواد

      جناب روحانی شما مدیون ملت ایران هستی . حلالت نمیکنم . تو و دولتت زندگی ما را نابود کردین

    • دراكولا تا به تا

      يه فاميل داشتيم، چك اش برگشت خورده بود و با عصبانيت رفت كه يقه صاحب چك رو بگيره و دعوا راه بندازه. وقتي رسيد اونجا، صاحب چك هي خودش رو ميزد، هي چك ميزد تو صورت خودش، هي به خودش فحش و ناسزا كه مردك وقتي پول نداري، چرا براي مردم چك كشيدي! خلاصه، فاميل ما هم ميبينه كه حرفي نمونده كه به صاحب چك بزنه! و بهش مهلت ميده!
      روحاني هم قضيه اش همينه! حرفي نمونده كه خودش نگفته باشه! ميگه اقليت ها ولي همين اقليت؛ ديگه نميتونه بره تو شوراي شهر. ميگه زنان ولي...
      همه اين حرفها بيفايده هست. نشستيم دور هم و خودمون رو تخليه روحي و رواني ميكنيم. فقط اميدوارم همه ايران، هواي پاك داشته باشه و جنگ هم نشه. اين سقف ارزوها مون بايد باشه! امين!

    • بدون نام

      حقوق شهروندی که مورد نظر روحانی است برای مردم آب و نان نمی شود ، شما لطفأ مشکل تولید و اشتغال را حل کنید؟ هر روز اجناس گرانتر می شود ، کارخانه ها برشکست میشوند و بیکاران بیشتر ، خودرو بی کیفت داخلی هر سال گرانتر می شود و سکه و ارز بالاترمی رود ! آنوقت روحانی دم از حقوق شهروندی می زند؟؟؟!!

    • بدون نام

      اقا ما تا اخر با شماییم تا چشم اصولگراها کور

    • بدون نام

      هر چند روزگار سختی است ولی ما بر سر پیمان خود هستیم امیدوارم در مدت باقیمانده از دولت شما به وعده هایتان عمل کنید و ته مانده امید ما برای همیشه ناامید نشود.

    • شهرام

      دوست عزیز چرا چاپ نمیکنی .؟

    • بدون نام

      مگه مردم خرند که دوباره گول حرفای شما دولت مردا را بخورن. نماینده ای که مردم با جان دل بهش رای دادن امد بالا به جای ابادانی شهرش داره از حق افزایش حقوق خودش دفاع میکنه که اگه بنزین گرون شد ضرر نکنه....

    • محمد

      اين حرفا چيه آقاي؟ مردم را مسخره كرده ايد؟ پيش از شما كاري براي مردم نكردند و شما هم نمي كنيد و امروز از تايلند و تركيه هم عقب مانده ايم. اگر همينطور ادامه دهيم، مي آيد روزي كه از افغانستان و عراق هم عقب تر خواهيم ماند

    • بدون نام

      خیلی
      یارانه من و خانواده ام را با درآمد ۷۵۰ در ماه قطع کرده
      و خیلی را با درآمد چند ین میلیونی نه
      همه کارها تون همینطوره
      اونوقت دم انتخابات پیام میفرستند
      یارانه شما دوباره واریز می‌شود
      منظورم یارانه نبود اصلا
      منظورم دروغ گوئی دولت به ملت بود

    • ناشناس

      ما با شما هستیم روحانی عزیز. درود و صد درود بر شما

    • فرزاداکبری

      تاکی میخواین مردموگول بزنین....

    • همت رسولی اهری

      من دو ماه برای جمع کردن رای تلاش نمودم حالا دو تا مهندس بیکار تو خانه دارم شرمنده خانواده وشرمنده مردمی شدم از انها رای گرفتم وفکر می کنم فریب خوردم دیگر با این همه فساد اداری کی مبارزه خواهد کرد

    • بدون نام

      بخدا زندگی برامون سخت میگذره،،،ازاینکه یه روزی بخایم بچه داربشیم،،میترسیم،،،،میترسیم از ایندش،،،که چی میخاد بشه،،،تورو خدا بفکر مردم باشین،،،مارای دادیم،،که زندگی اروم،،داشته باشیم،،،،نه اینکه باترسی بگیم خدایا چی میشه،،

    • بدون نام

      من به شما رای دادم و به این مسئله افتخار میکنم.....

    • بدون نام

      ما میمانیم،،شماهم برسر پیمانتون بمونید..به امید موفقیت،،،به کوری چشم دشمنان

    • بدون نام

      پای چی هستین آقای روحانی چی تا بحال برا مردم آوردید بجز دروغ و دروغ یک صفحه تخم مرغ 20 هزار تومن را باز بگویید تورم 6 درصدی این رفتارهای شما به تمسخر گرفتن صبر و تحمل مردم ایران نیست حق با شماست باید پای وعده های دروغ تان باشید چون میدانید که دیگر نمی توانی رئیس جمهور باشی بادا باد

    • کیارش

      من بسیارپشیمانم ازاینکه به شمارای دادم..
      گررررررررانی بیداد میکند.......بس کنیدلطفا

    • بدون نام

      آقای روحانی شما اون روی خودت رو نشون دادی و براحتی از دست رفتی،راه بازگشتی نیست،خدا حافظی کن و دیگه اینورا پیدات نشه...

    • بی کس

      خدا ازتون نگذره همین طور که مردم بدبخت ناامید کردین امیدوارم امیدتون از دست بره

    • امید

      من معتقدم راهیو که اومدیم نمیتونیم همون وسطاش عوضش کنیم کسی که به روحانی رای داده واونو بالا اورده باید تا اخرش باهاش باشه ما مردم میدونیم کی بده یا کی بد تره ما با درایتمون اونیو انتخواب کردیم که بهتر بود حالا اگه روحانی توی این دورش کاری نکنه کاملا واضحه که دیگه هیچ سیایت مداری برای مردم نمیاد چون از مردن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج