اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۸۸۱
۲۵ نظر
۵۰۰۲
۲۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خبر فوری: توافق برای حمله به سوریه

فضای تهدیدآمیز و پرتنش به وجود آمده پیرامون موضوع سوریه که از زمان انتشار خبر انجام حمله شیمیایی در این کشور تشدید شده بود، امروز به اوج خود رسید. در جدیدترین تحول در این زمینه، منابع خبری از نهایی شدن توافق کشورهای غربی و عربی برای انجام حمله نظامی به سوریه خبر می دهند.

تابناک: فضای تهدیدآمیز و پرتنش به وجود آمده پیرامون موضوع سوریه که از زمان انتشار خبر انجام حمله شیمیایی در این کشور تشدید شده بود، امروز به اوج خود رسید. در جدیدترین تحول در این زمینه، منابع خبری از نهایی شدن توافق کشورهای غربی و عربی برای انجام حمله نظامی به سوریه خبر می دهند.

شبکه خبری «پرس تی وی» در خبری فوری اعلام کرد رهبران کشورهای غربی و عربی برای مداخله در سوریه به واسطه اتهامات استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور، به «اجماع» رسیده اند. این در حالی است که پیش از این اعلام می شد هنوز تصمیمی نهایی برای حمله به سوریه اتخاذ نشده است.

جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود درباره اینکه دولت سوریه مسئول انجام حمله شیمیایی اخیر بوده، تردید اندکی وجود دارد. با این حال، وی تأکید کرده بود باراک اوباما هنوز تصمیمی برای حمله به سوریه اتخاذ نکرده است. در همین حال، برخی رسانه های اسرائیلی نیز مدعی شده بودند تصمیم نهایی اوباما ظرف ۴۸ ساعت آینده اتخاذ خواهد شد.

علاوه بر این، مقامات انگلیسی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته لحن خود را نسبت به سوریه خصمانه تر کرده و از در نظر داشتن جدی گزینه نظامی در قبال سوریه سخن گفته بودند. برخی اخبار حاکی از آن است که دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس اصرار زیادی برای استفاده از گزینه نظامی در سوریه دارد.

اما در جدیدترین تحول، اعلام شد هیئت تحقیق سازمان ملل برای بررسی موضوع استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، برای دومین بار مأموریت خود را «به دلایل امنیتی» به تعویق انداخته است. گفته می شود پیشتر اعضای این هیئت در هنگام انجام مأموریت هدف تیراندازی قرار گرفته اند.

به هر حال، مباحث پیرامون حمله نظامی غرب به سوریه، اکنون بیش از هر زمان دیگری جدی شده و به نظر می رسد کشورهای غربی این بار به طور جدی در حال بررسی هزینه و فایده استفاده از گزینه نظامی در سوریه هستند.

این در حالی است که از روز گذشته تاکنون، برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، از جمله ایران، روسیه و ایتالیا، به شدت نسبت به عواقب اقدام نظامی علیه سوریه هشدار داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      دوسه ماهی بود که طلا ازمرزگرمی 104هزارتومن نمی گذشت یکی دوروزه که صحبت از جنگ شده الان نزدیک 109هزار تومانه، خدا به داد برسه، تمام این درگیری ها به خاطر سودآوری و پوله

      پاسخ ها

      • من

        اینقدر حرص شکمت بزن تا با مرگ طبیعی بمیری

      • انسان

        جنگ داخلي و سلاح شيميايي و اين چيزها، همه بهانه اي براي سود آوري بيشتر كشورهاي قدرتمند. همه اش نشان ميده جهان براي پوله نه براي انسان ها چون انسانيت از بين رفته

      • دنیا

        بابک! تغیرات قیمت دلار وطلا فقط به خاطر صحبت مسائل جنگ نیست . به خاطر تغییر رئیس بانک مرکزی و صحبت هایرئیس جدید هم هست

    • بدون نام

      خدا همشونو لعنت و نابود کنه(پیش از هر اقدامی...)

      پاسخ ها

      • -

        منظورت اينه كه روز قيامت بشه ديگه! وگرنه ((همشون)) كه همينطور يه دفعه نابود نميشن!
        شبيه ناله و نفرين مادر بزرگا بود!

    • رضا

      ايتاليا از كجا اومد؟؟؟؟ اما روسيه ثابت كرده رفيق نيمه راه است .زماني كه منافع اش با كشورهاي غربي به خطر بيفتد كوتاه مي ايد ، خدا زيارت حضرت زينب را از شر وهابي ها نگاه دارد .

    • بدون نام

      من با جنگ مخالفم چون جز نابودی و ویرانی چیزی نداره. اما دیگران تصمیم میگیرن. اگر جنگ بشه شاید فرصتی فوق العاده برای آزمایش تسلیحات ایران باشه تا به دنیا بفهمونه فکر حمله به ایران رو باید از سر بیرون کنن. بخصوص اسراییل که در تیر رس ما هست. به نظر من اگر جنگ شروع بشه، ما باید لبنان رو قلقلک بدیم تا اسراییل رو نابود کنه. چون در اون منطقه اگر جنگ شروع بشه، هم سوریه و لبنان و هم اسراییل در خطرن. این حرکت برای زهرچشم گرفتن از ایران هست. پس اگر سردمدارای ما بتونن لبنان رو تحریک به حمله به اسراییل کنن عالیه. اونطور خیلی به نفع ماست و در نهایت سوریه هم از بحران خارج میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو واقعا حیف شدی....!!!بابا چرچیلللل

      • 888

        آدمها دو دسته ان،یا خیلی سرشون میشه یا هیچی حالیشون نیست وتظاهر میکنن..توصیه میکنم دفعه دیگه قبل نظر دادن یه نیگاه مستقیم تو آینه بندازی جیگرجون...

    • بدون نام

      یعنی حال میکنم با قدرت امریکا.اراده کنه هر رژیمی رو که هیچ هر کشوری رو که بخواد نابود میکنه.

      پاسخ ها

      • مرتضی

        خاک تو سرت که با قدرت آمریکا حال میکنی؟

      • دکتر رحمان

        البته زورش به جمهوری اسلامی ایران نمیرسه. در واقع چون زورش به ایران نمیرسه میره سراغ سوریه و لبنان.

      • بدون نام

        یعنی حال میکنی که ما هم تو نوبتیم ولی یک بار آمریکا با همه کشور های جهان خواست تو جنگ ما و غراق ولی اینبار دو دو تا چهار تا نشد

    • بدون نام

      اقا اگه به خودمون نيايم فراد همين ارتش مخ ازاد ميان تو خيابونهاي ايران البته به بهانه سلاح هسته اي و نجات بشريت سر راهشون هم تمام مساجد رو با خاك يكسان ميكنن

      پاسخ ها

      • دنیا

        چرا تو کشور های اروپایی و امریکایی مثل کشورهای خاور میانه جنگ نیست؟؟؟؟

    • مجید

      خدا بداد مردم بی گناه و بویژه زنان و کودکان برسه کسانی که بیشترین آسیب را از این جنگهای قدرت و سیاست می بینند و هیچ نقشی در آن ندارند

    • ایرانی

      با اینکه از حکومت بشار اسد دل خوشی ندارم ولی برای این افرادی که دل و جگر مخالفان خودشونو میخورن همین حکومت بشار اسد بهتره .

    • کامیاران

      آمریکا دیگه دیر برای حمله ، نسل انسان اونجا منقرض شده ...

    • ققنوس

      از جنگ متنفرررررررررررررررم

    • خردادي

      خدايا مارو از شر فتنه هاي آخر الزمان محفوظ بدار .

    • مهنا

      اینا تا سوریه رو کنفیکون نکنن دست برنمی دارن ول کنین بابا بذارین زندگی شونو بکنن

    • بدون نام

      غلط می کنند این جنگ اغاز نابودی اسرائیل ورفتن امریکا از منطقه است

    • Maryam

      حتى يك لحظه فكر اينكه ايران هم جنگ بشه تنم رو ميلرزونه تصورش هم برام عذاب آوره،به قول دوست عزيز ققنوس از جنگ متنفرم خدايا صلح رو تو تمام دنيا برقرار كن مخصوصا ايران عزيزم،اللهم عجل لوليك الفرج

    • elnaz

      خدا لعنتشون کنه ایشالله.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج