۶۵۷۴۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ملاقلی پور: به «زنگبار» پروانه ساخت ندادند

علی ملاقلی‌پور کارگردان سینما بیان کرد فیلمنامه «زنگبار» او با موضوع مشکلات اقتصادی مردم موافقت شورای پروانه ساخت را کسب نکرده است.

خبرگزاری مهر: علی ملاقلی پور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: بعد از گذشت سه سال و نیم از ساخت «قندون جهیزیه» هر فیلمنامه ای که نوشتم با مشکل تهیه کننده، سرمایه گذار و... رو به رو شد و حتی چندی پیش فیلمنامه «زنگبار» را به شورای پروانه ساخت ارایه دادم که این اثر هم موافقت شورا را اخذ نکرد.
ملاقلی پور: به «زنگبار» پروانه ساخت ندادند

وی افزود: می دانم که اعضای شورا اشکال هایی را به این فیلمنامه کمدی- اجتماعی گرفته اند. موضوع فیلمنامه «زنگبار» که نوشته مشترک من و محمد امین نوروزی درباره عدالت اجتماعی، فشارهای اقتصادی، بیکاری مردم حاشیه نشین و ضعیف جامعه و رفاه طلبی برخی مدیران است که با لحنی کمدی نوشته بودیم.

ملاقلی پور بیان کرد: بعد از شنیدن خبر موافقت نشدن با این فیلمنامه، قصد اعتراض داشتم اما با شنیدن سخنان رییس دولت مبنی بر اینکه دولت اهل تعامل و گفتگو است سعی کردم صبر کنم و امیدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای صدور پروانه ساخت فیلمنامه ای را که سه ماه، روز و شب روی آن وقت گذاشته ایم به راحتی حذف نکند و در این شرایط ناامیدکننده حداقل اهل تدبیر باشد و صدای منتقد حذف نشود.

وی در پایان اظهار کرد: این فیلمنامه پیشتر قرار بود با حضور منصور لشگری قوچانی تهیه و تولید شود اما با کناره گیری و انصراف وی آن را با تهیه کننده دیگر پیگیری می کنم و امیدوارم «زنگبار» در پله اول متوقف نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج