۶۵۹۶۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرداخت ۹۹۸ هزار فقره وام ازدواج تا پایان آذرماه

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان کشور از پرداخت ۹۹۸ هزار وام ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال به زوج های جوان در سطح کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان کشور از پرداخت ۹۹۸ هزار وام ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال به زوج های جوان در سطح کشور خبر داد.

سید جواد رضوی در ششمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور به میزبانی استان یزد برگزار می شود، گفت: مطابق سرشماری سال 95 در سطح کشور، جمعیت جوان کشوری 25 و یک دهم درصد معادل 20 میلیون نفر است که براساس این گزارش 476 هزار واقعه ازدواج ثبت شده است.
وی افزود: بر اساس آمارهای سرشماری، سیستان و بلوچستان و هرمزگان جوان ترین استان های کشور هستند و گیلان و مازندران دارای بالاترین افراد مسن هستند.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان کشور افزود : تا پایان آذرماه امسال به تفکیک استان 998 هزار فقره وام ازدواج 10 میلیون تومانی پرداخت کرده ایم که از این تعداد اردبیل بیشترین آمار را دارد و سیستان و بلوچستان نیز کمترین دریافتی را داشته است.
رضوی تصریح کرد: در لایجه بودجه 97 وام ازدواج از قلم افتاده بود که با پیگیری ها دوباره این امر انجام شد و رئیس جمهور دستور داد این میزان به 15 میلیون تومان برسد.
وی ادامه داد: در 9 ماهه امسال 133 هزار نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند که حدود 70 هزار نفر در مرحله ثبت کد ملی و معرفی به شعبه هستند.
وی گفت: مطابق سرشماری سال 95 در سطح کشور جمعیت جوان کشوری 25 و یک دهم درصد معادل 20 میلیون نفر است که بنا بر گزارش آن تعداد 476 هزار واقعه ازدواج ثبت شده است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان کشور بیان کرد: امروز مراکز مشاوره به عنوان مراکز معتبر و برند مورد اعتماد مردم است و بر اساس ارزیابی ها برخی از دستگاه ها نیز ترجیح می دهند که این افراد را به مراکز دارنده مجوز ورزش و جوانان ارائه دهند.
رضوی گفت: استان تهران با 76 مرکز مشاوره، بیشترین آمار تعداد این مراکز را در اختیار دارد و تمامی استان ها نیز این مراکز را دارا هستند که اکنون 174 مرکز در کشور داریم و تا پایان سال به 200 مورد نیز می رسد.
وی ادامه داد: ما باید به تجهیز و توسعه مراکز مشاوره به صورت مشوقانه عمل کنیم و با هزینه کم خدمات به آنها ارائه شود.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان کشور تصریح کرد: بر اساس آمارها، تعداد مراجعه کنندگان به مراکز تخصصی مشاوره در شش ماه اول سال 96 به نوعی بوده است که حدود 26 درصد از مراجعان در رده های 25 تا 30 سال بوده اند.
وی گفت : حدود 36 درصد این افراد برای مشکلات خانوادگی، 36 درصد به منظور مشکلات رفتاری، 10 درصد مشکلات زوجین و 19 درصد در زمینه مشاوره پیش از ازدواج به این مراکز مراجعه کرده اند که باید بر مبنای آن برنامه ریزی کنیم.

رضوی خاطرنشان کرد: آموزش و مشاوره مستمر جوانان و نوجوانان، ترویج مراکز تخصصی مشاوره خانواده، برگزاری کارگاه های آموزشی در دوره های مختلف ازدواج از جمله اقداماتی است که باید به خوبی برای آن برنامه ریزی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج